Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VW Polo GTI do KJS, RALLYSPRINT

09-02-2014, 15:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 500 zł     
Użytkownik pawlak_pawlak
numer aukcji: 3920313624
Miejscowość Piekary Śląskie
Wyświetleń: 1803   
Koniec: 09-02-2014 13:57:38

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1998
Przebieg (km): 213000
Pojemność silnika (cm3): 1598
Moc silnika (KM): 128
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Cena bez foteli Mirco ST.. 7500zł

Z FOTELAMI 8200zł !!

 

CENA NIEPODLEGA NEGOCJACJI !!

 

 

Volkswagen Polo GTI 6N przygotowane pod amatorkę
kjs rallysprint supersprint superoes itp.

Startuję nim pierwszy sezon (od kwietnia 2013), od tego
czasu pozwolił mi na zdobycie kilku pucharów, zawsze
nawiązywaliśmy walkę z czołówką klasy. Samochód bardzo
zwinny, słucha się kierowcy i pozwala na bardzo wiele..

Samochód zawsze bez problemów przechodzi BK

Sprzedaję gdyż wcześniej prywatnie jeździłem RWD i
chciałbym do tego wrócić i powalczyć w wyższej klasie.

Przykładowe filmy z odcinków..
http://www.youtube.com/watch?v=BAwdWtwx4EY  Tychy
http://www.youtube.com/watch?v=aFmPMf87B-k    Łapanów
http://www.youtube.com/watch?v=pR66QZ3-JCw   Siemianowice

http://www.youtube.com/watch?v=530JgYTnxt4     Szombierki Rally Cup




Silnik:
1,6 16V AJV (120KM)
Seryjny dolot zastąpiony przez Airbox Simoty + zimny dolot
Wydech pełen przelot z jednym końcowym tłumikiem
Na hamowni pokazało 128KM ..potwierdzone wykresem


Napęd:
Krótsza skrzynia biegów o oznaczeniu DKG z silnika 1.0 MPI
2kpl. alufelg 15”
1) oryginały z Golfa 2 GTI z oponami R1R na jeszcze kilka startów
2) AZEV Titan z zimówkami
1kpl. felg stalowych z zimówkami 14”
..wszystkie koła proste


Zawieszenie:
Przód i tył MTS Technik.. daje radę, nie zachowuje się jak ping pong
Większość tulei i gum zawieszenia wymienione na poliuretany


Hamulce:
Przód seryjne tarcze + klocki EBC Red Stuff
Tył kpl. nacinane tarcze i klocki Hart Sport
Wywalony ABS
Zamontowany korektor siły hamowania o stałej wartości 70/30
Przerobione dźwigienki hamulca ręcznego przy zaciskach dla
poprawy skuteczności działania


Wnętrze:
Z serii pozostawiony tylko kokpit, wywalona tapicerka, siedzenia
oraz wszelkie wygłuszenia, pod nogami są płyty ryflowane,
tapicerka drzwi zastąpiona dużo lżejszymi białymi panelami,
kierownica zamszowa QSP odsadzenie 70mm średnica 350mm,
nakładki na pedały firmy SPARCO, pasy czerwone 3pkt SCHORTH,
fotele firmy MIRCO model ST czarne w idealnym stanie, mocowania
foteli firmy STAFFA, rozpórka tylnych kielichów, przerobiony drążek
hamulca ręcznego (pewnie i mocno chwyta),


Buda:
Płyta pod silnik z mocnej aluminiowej płyty ryflowanej z mocowaniami
Wyprowadzonymi od podłużnic.
Karoseria ogólnie zdrowa, kilka pęcherzyków oraz jedyny mankament
to lewy przedni błotnik, rdzewieje, wymieniłbym go już dawno ale mam
oklejony samochód i musiałbym na nowo kłaść grafikę po wymianie
błotnika. Progi i podwozie zabezpieczenie przez poprzedniego właściciela.

 

 

Dowodem na sprawność samochodu są puchary z ostatnich 3 zawodów:
3. miejsce w kl.2 w V rundzie SMT na torze Fiata
3. miejsce w kl.2
w 2 Siemianowicki Rally Sprint

2. miejsce w kl.2 w 1 Bytomskiej Barbórce - 4 Runda Szombierki Rally Cup

 

 

 

Dzwoń, pytaj !!

tel. 794[zasłonięte]214 - Bartek