Cena bez foteli Mirco ST.. 7500zł
Z FOTELAMI 8200zł !!
CENA NIEPODLEGA NEGOCJACJI !!
Volkswagen Polo GTI 6N przygotowane pod amatorkękjs rallysprint supersprint superoes itp. Startuję nim pierwszy sezon (od kwietnia 2013), od tego czasu pozwolił mi na zdobycie kilku pucharów, zawsze nawiązywaliśmy walkę z czołówką klasy. Samochód bardzo zwinny, słucha się kierowcy i pozwala na bardzo wiele..Samochód zawsze bez problemów przechodzi BK Sprzedaję gdyż wcześniej prywatnie jeździłem RWD i chciałbym do tego wrócić i powalczyć w wyższej klasie.Przykładowe filmy z odcinków.. http://www.youtube.com/watch?v=BAwdWtwx4EY Tychy http://www.youtube.com/watch?v=aFmPMf87B-k Łapanów http://www.youtube.com/watch?v=pR66QZ3-JCw Siemianowice
http://www.youtube.com/watch?v=530JgYTnxt4 Szombierki Rally Cup
Silnik: 1,6 16V AJV (120KM) Seryjny dolot zastąpiony przez Airbox Simoty + zimny dolot Wydech pełen przelot z jednym końcowym tłumikiem Na hamowni pokazało 128KM ..potwierdzone wykresemNapęd: Krótsza skrzynia biegów o oznaczeniu DKG z silnika 1.0 MPI 2kpl. alufelg 15” 1) oryginały z Golfa 2 GTI z oponami R1R na jeszcze kilka startów 2) AZEV Titan z zimówkami 1kpl. felg stalowych z zimówkami 14” ..wszystkie koła prosteZawieszenie: Przód i tył MTS Technik.. daje radę, nie zachowuje się jak ping pong Większość tulei i gum zawieszenia wymienione na poliuretanyHamulce: Przód seryjne tarcze + klocki EBC Red Stuff Tył kpl. nacinane tarcze i klocki Hart Sport Wywalony ABS Zamontowany korektor siły hamowania o stałej wartości 70/30 Przerobione dźwigienki hamulca ręcznego przy zaciskach dla poprawy skuteczności działaniaWnętrze: Z serii pozostawiony tylko kokpit, wywalona tapicerka, siedzenia oraz wszelkie wygłuszenia, pod nogami są płyty ryflowane, tapicerka drzwi zastąpiona dużo lżejszymi białymi panelami, kierownica zamszowa QSP odsadzenie 70mm średnica 350mm, nakładki na pedały firmy SPARCO, pasy czerwone 3pkt SCHORTH, fotele firmy MIRCO model ST czarne w idealnym stanie, mocowania foteli firmy STAFFA, rozpórka tylnych kielichów, przerobiony drążek hamulca ręcznego (pewnie i mocno chwyta),Buda: Płyta pod silnik z mocnej aluminiowej płyty ryflowanej z mocowaniami Wyprowadzonymi od podłużnic. Karoseria ogólnie zdrowa, kilka pęcherzyków oraz jedyny mankament to lewy przedni błotnik, rdzewieje, wymieniłbym go już dawno ale mam oklejony samochód i musiałbym na nowo kłaść grafikę po wymianie błotnika . Progi i podwozie zabezpieczenie przez poprzedniego właściciela.
Dowodem na sprawność samochodu są puchary z ostatnich 3 zawodów: 3. miejsce w kl.2 w V rundzie SMT na torze Fiata 3. miejsce w kl.2 w 2 Siemianowicki Rally Sprint
2. miejsce w kl.2 w 1 Bytomskiej Barbórce - 4 Runda Szombierki Rally Cup
Dzwoń, pytaj !!
tel. 794[zasłonięte] 214 - Bartek