Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VW Polo 1.9 TDI 101km HIGHLINE NAVI zobacz opis!

18-10-2014, 3:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 12 900 zł     
Użytkownik Synchrom
numer aukcji: 4667760481
Miejscowość Legionowo/Warszawa
Wyświetleń: 292   
Koniec: 18-10-2014 03:20:11

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2004
Przebieg (km): 129500
Pojemność silnika (cm3): 1896
Moc silnika (KM): 101
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

WITAM SERDECZNIE

 

Mam do zaoferowania niezawodny VW POLO z bardzo dobrym silnikiem 1.9 TDI PD 101KM.

 

Nr VIN: WVWZZZ9NZ4Y211967

OC opłacone do: 20/02/2015

Przegląd ważny do 03/12/2014

Aktualny przebieg: 129500 km

Zgadzam się na sprawdzenie  stanu technicznego samochodu na stacji diagnostycznej/ u mechanika.

 

WERSJA HIGHLINE; prawdopodobnie najlepiej wyposażony egzemplarz dostępny na rynku wtórnym.

 

PEŁNA ELEKTRYKA

NAWIGACJA 

PODGRZEWANE FOTELE

TEMPOMAT

KLIMATYZACJA

 

 

Pozwolę sobie napisać kilka słów na temat historii samochodu w moich rękach. Samochód został kupiony w Październiku 2011r. na giełdzie w Słomczynie od handlarza z przebiegiem 79000km.  Przedtem auto służyło jakieś Pani, która sprowadziła Polo do Polski z Niemiec na zamówienie z uwagi na bardzo bogate wyposażenie; praktycznie niedostępne w Polskim salonie. Mimo kilku obaw związanych ze stanem technicznym czy niskim przebiegiem zdecydowałem się kupić auto podczas oględzin i jazdy próbnej na terenie giełdy samochodowej. Oczywiście kierując się rozumem i mając w zapasie odpowiedzialność sprzedawcy w postaci rękojmi po zakupie auto zostało sprawdzone u zaufanego mechanika, który po konsultacjach ze mną zregenerował alternator. 

Poza alternatorem mechanik nie stwierdził żadnych ukrytych wad lub innych niedoskonałości, o których handlarz "zapomniał" wspomnieć.

Wyeksploatowany alternator powoduje drgania przenoszone na silnik, co wpływa niekorzystnie na koło dwumasowe, więc nie było co zwlekać.


Przy okazji sprawdzania auta profilaktycznie wymieniłem w nim filtry oraz olej, ponieważ silniki na PD potrzebują oleju o dobrych właściwościach.

 

 

W Styczniu 2012 przy przebiegu 90000 został wymieniony kompletny rozrząd ( pompa wodna SKF, rolki INA, pasek CONTITECH ) - wszystkie części kupione osobno z uwagi na fakt, iż w kompletnych paczkach zestawów rozrządów mogą zdarzyć się części gorzej jakości, oraz filtry i olej, a także płyn chłodniczy. Samochód w czasie mojego posiadania jeździ na filtrach paliwa KNECHT, filtrach oleju MANN, filtrach powietrza MANN;  marki filtra przeciwpyłkowego nie pamiętam, ale na pewno nie niższej półki niż FILTRON. Polo jeździ na oleju MOBIL 1 5W 30 zgodnie z normą 505.01.

 

Na wiosnę 2012 został przeprowadzony przegląd klimatyzacji wraz z nabiciem czynnika.

Prawie w tym samym czasie zostały wymienione klocki i tarcze z przodu i tyłu wraz z wymianą płynu hamulcowego.

 

Samochód nie generuje wysokich kosztów eksploatacji, więc napraw prawie w ogóle nie było - same części eksploatacyjne. 

 

Kolejnym wydatkiem stał się w 3 kwartale 2012r. prawy  przedni amortyzator. Niestety okazało się, że amortyzator był minimalnie pęknięty, co spowodowało, że pękł na pół. Pęknięcie musiało być powstać w trudno widocznym miejscu bo nie zostało zdiagnozowane podczas wizyty u wulkanizatora czy mechanika. W wyniku  warunkowego przejechania kilkudziesięciu kilometrów na niesprawnym amortyzatorze ( dobry  i ceniony mechanik w regionie ma duże kolejki oczekiwania ) ucierpiała przednia prawa opona, która starła się nieco bardziej niż inne opony. Nie przeszkadzało to w eksploatacji, tylko wywoływało lekkie drgania na kierownicy, na które po krótkim czasie w ogóle nie zwracałem uwagi.

 

Przy przebiegu 105000 i 120000 został wymieniony olej MOBIL 1 na świeży oraz filtry na nowe.

 

Na wiosnę 2014r. odbył się przegląd klimatyzacji wraz z nabiciem czynnika.

 

 W Czerwcu 2014r. auto przeszło gruntowne sprawdzenie układu jezdnego, zawieszenia,układu hamulcowego, instalacji elektrycznej i innych newralgicznych pozycji dla tego modelu.. Zostały wymienione klocki i tarcze z przodu i z tyłu, no i auto spędziło kilka roboczogodzin u elektromechanika profilaktycznie.

 

Samochód przeważnie używany na dłuższych dystansach  z  np. Legionowo - Warszawa; Warszawa - Legionowo do pracy czy na uczelnię, czasami pospolite kręcenie się po mieście.


Auto od początku w moich rękach jeździ na paliwie premium. 75%  tankowania Shell V Power NITRO  + DIESEL  a 25% tankowania Statoil DIESEL GOLD. Moim zdaniem jest różnica podczas codziennego użytkowania między paliwem premium a zwykłym. Nie jest to placebo, jest wynikiem moich  testów na początku użytkowania auta. Wyższa kultura pracy, niższe spalanie (szczególnie paliwo Shell), ochrona pompowtryskiwaczy no i przede wszystkim lepsza dynamika ( tutaj także + dla paliwa premium Shell). Niestety odradzam paliwa Orlenu do tego samochodu.

 

Polo niemal codziennie jest garażowane w garażu wielostanowiskowym przy budynku wolnostojącym.

Auto myte na podwórku lub na myjniach bezdotykowych aby nie zarysować lakieru szczotkami.

Samochód  cały czas jest używany tylko przeze mnie , dbam aby użytkować auto zgodnie z charakterystyką i stylem jazdy dieslem i traktuje Polo z należytym szacunkiem. Jestem nauczony przez rodzinnego zapaleńca motoryzacyjnego jak obchodzić się z samochodami, aby służyły dzielnie i odwdzięczały się właścicielowi tym co najlepsze, czyli bezawaryjną i przyjemną jazdą.

 

Sięgając pamięcią jeszcze dodam, że byłem zmuszony kupić nowy komplet kołpaków, ponieważ poprzednie kołpaki zostały ukradzione.

 

Na koniec dodam jeszcze kilka słów na temat kluczowych podzespołów w tym aucie.

Turbina dzięki odpowiedniej eksploatacji działa bez zarzutu, dobrze wkręca się poniżej 2,000obrotów, koło dwumasowe oraz sprzęgło także w dobrej kondycji. Sprzęgło bardzo dobrze łapie, nie ślizga się, natomiast koło dwumasowe jeszcze długo posłuży, nie wywołuje drgać na luzie itd.


Teraz kilka słów o historii kolizyjnej auta.

 

Polo jest po 2 kolizjach.

 

1 Kolizja została wykonana przez pierwszego właściciela. Auto uderzyło lewą przednią stroną, mniej więcej na wysokości między  lampą a nadkolem. Nie była to poważna kolizja, podłużnica jest ok, tak samo wszystkie łączenia i spawy. Podczas kolizji jednak wystrzeliły poduszki powietrzne ( czujniki bardzo czułe, szczególnie w nadwoziu 9N ) w kierownicy i na desce rozdzielczej pasażera. Zresztą widać to na zdjęciach w środku auta.

 

2 kolizja zdarzyła się na parkingu przed sklepem podczas użytkowania samochodu przeze mnie. 18 latek, który miał prawo jazdy od 2 miesięcy cofał i nie zauważył Polo. Pech chciał, że sprawca trafił akurat rogiem zderzaka w miejsce gdzie jest goła blacha, bez żadnych wzmocnień , więc trzeba było wymienić cały element.Uszkodzeniu uległa jedynie karoseria, na szczęście nic więcej nie uległo uszkodzeniu.  Zdjęcia przedstawiające efekt cofania młodocianego kierowcy znajdują się w galerii poniżej. Dodam, że uszkodzenie zostało naprawione w ramach naprawy bezgotówkowej z OC sprawcy w Autoryzowanej Stacji Napraw "Pawlak" w Warszawie, która współpracowała z ubezpieczycielem sprawcy. Szkoda chłopaka, który dostał burę na miejscu zdarzenia od ojca, no i narzeczona najadła się strachu czekając, aż wrócę ze sklepu.

 

 

Całe wyposażenie auta w pełni sprawne.

Do auta posiadam książki i instrukcje niemieckie.

 

Naklejki na klapie bagażnika już były w momencie kupna samochodu przeze mnie, nie usuwałem ich.


 

Cena do negocjacji z uwagi na:

- 1 kluczyk ( w momencie kupna miałem 2 ale jeden zgubiłem) 

- średnio zużyte opony ( podczas kupna auta opony letnie były nowe a zużyta jest szczególnie opona, która przejechała kilkadziesiąt km pod wadliwym amortyzatorem)

posiadam komplet opon zimowych, które nadają się jeszcze na jeden sezon

- 2 mm rysa na szybie czołowej na wysokości głowy pasażera

-lekko zarysowany dach; rysy są widoczne pod światło

 

 

Dlaczego chcę się pozbyć Polo?

 

 Przyczyna jest bardzo prosta.Niedawno przeprowadziłem się do Warszawy,gdzie wszędzie jest blisko. Mam teraz niecałe 3km do pracy, więc szkoda aby auto męczyło się na tak krótkim dystansie lub stało bezproduktywnie pod blokiem. Gdyby nie przeprowadzka, nie zdecydował bym się na sprzedaż swojego oczka w głowie.


 

Bardzo serdecznie dziękuję za poświęcony czas na przeczytanie mojego ogłoszenia. Wszystkim tym, którzy w 10 letnim samochodzie upatrują " nówki z salonu" nie uwzględniając wad takiego samochodu od razu dziękuję, nie marnujcie przede wszystkim mojego i swojego czasu. Jeśli szukacie Państwo pewnego samochodu z rynku wtórnego  na dobre i złe to dobrze trafiliście. Ogłoszenie jest swoistym zjawiskiem "Kawa na Ławę". 

 

Zapraszam do kontaktu telefonicznego: 504-[zasłonięte]-026 - jeśli nie odbiorę to oddzwonię do Państwa.

Samochód można obejrzeć w miejscowościach: Stanisławów Drugi, Legionowo, Warszawa