Passat B5FL 2001, rok modelowy 2002. Auto polskie salonowe, pełna dokumentacja. Samochód bardzo bogato wyposażony. Wersja Comfortline robiona na Highline. Silnik 1.9TDI AWX z chipem na 163KM. Kolor bordo LB3Y. Pełna dokumentacja. Auto bez korozji, tylko kilka drobnych rys.
Wyposażenie:
- climatronic
- wspomaganie kierownicy
- regulacja kierownicy
- klimatyzowany schowek
- dodatkowe oświetlenie w drzwiach
- tempomat
- 4 poduszki powietrzne
- skórzana kierownica
- blokada skrzyni biegów
- ABS, ESP, ASR
- 4 elektryczne szyby, domykane z kluczyka
- regulowane, podgrzewane lusterka
- w bagażniku 2 dodatkowe gniazda zasilające 12V
- centralny zamek z pilota
- 2 oryginalne kpl. kluczyków
- automatyczne włączanie świateł mijania po odpaleniu silnika
- immobiliser
- niestandardowy system alarmowy (projekt poprzedniego właściciela - projektanta systemów alarmowych)
- VW MFD Navigation/ Audio Video System + Odtwarzacz Audio/CD/DVD z wyjściem na dodatkowy monitor itd.
- działające WEBASTO.
- roleta bagażnika (uszkodzona) + miękka kratka - zwijana
- opony zimowe na stalowych felgach + kołpaki VW- starczą na 2 sezony
- opony letnie na bardzo ładnych zadbanych alufelgach - na 1 sezon
- zdejmowany hak holowniczy wbity w dowód rejestracyjny.
- w aucie pociągnięty jest przewód na CB radio + nalepka na dachu.
Przebieg to 213000. Dodatkowo samochód posiada atrapę spryskiwaczy reflektorów (w aucie były pseudo ksenony, które wyjąłem), chromowane listwy w stylu Highline, czarno srebne nakładki na progi, imitacje drewna we wnętrzu, chromowane relingi dachowe.
Do auta dorzucę - dodatkową tylną kanapę + 4 dodatkowe zagłówki.
Co do wymian i mechaniki:
- kwiecień 2011 - wymiana CAŁEGO przedniego zawieszenia na nowe FEBI BILSTEIN
- kwiecień 2011 - wymiana przepływomierza masy powietrza na oryginalny BOSCH.
- kwiecień 2011 - wymiana przednich amortyzatorów.
- lipiec 2011 - wymiana wszystkich filtrów, płynów eksploatacyjnych.
- lipiec 2011 - wymiana klocków hamulcowych przód na BOSCH z czujnikami zużycia.
- lipiec 2011 - czyszczenie turbiny + wymiana sterownika N75.
- lipiec 2011 - czyszczenie EGR
- lipiec 2011 - wymiana przewodów podciśnieniowych.
- listopad 2011 - założona nowa strumienica w miejscu katalizatora.
- listopad 2011 - wymiana całego rozrządu - nie tylko paska - rolki, napinacz, pasek + paski wielorowkowe + pompa wody.
- styczeń 2011 oraz styczeń 2012 - dwa razy wymieniana przednia szyba - pęknięcia od kamyczków
- kwiecień 2012 - wymiana filtrów (powietrza i oleju) + olej
- kwiecień 2012 - wymiana turbiny na regenerowaną z gwarancją, doważoną regenerowana w bardzo dobrej, profesjonalnej firmie - pełna dokumentacja
To co należy jeszcze zrobić w aucie: Wymiana łożyska alternatora (czasem delikatnie popiskuje na zimnym silniku)
Poza tym auto hula bez zarzutu, a jego moc robi wrażenie.
Sprzedaje, bo potrzebuję auta terenowego... Zainteresowanym mogę przesłać dodatkowe foty na email. W razie czego mój nr telefonu to 600-[zasłonięte]-034 lub maj_[zasłonięte]@o2.pl