Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VW Passat B5FL 01r 0-100 7,4s salon PL PRV

31-01-2015, 15:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14 999 zł     
Użytkownik 71Don_Corleone
numer aukcji: 5002871582
Miejscowość Piaseczno
Wyświetleń: 169   
Koniec: 31-01-2015 14:38:39

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2001
Przebieg (km): 220000
Pojemność silnika (cm3): 1800
Moc silnika (KM): 178
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Blokada skrzyni biegów, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem sprzedaży jest mój, wyjątkowy VW Passat 1.8T z 2001 roku.

Passat jest wyjątkowym ponieważ NAPRAWDĘ jest bezwypadkowy, NAPRAWDĘ jest doinwestowany i NAPRAWDĘ jest szybszy i dynamiczniejszy od 99,9% innych 1.8T.

 

Samochód należy do mnie od półtora roku. Wyszukany i robiony pod kątem kilkuletniej eksploatacji.

Po kupnie (wtedy 202kkm przebiegu) założyłem instalacje gazową na najlepszych podzespołach – komp. STAG300IS, wtryski HANA, reduktor AC R01. Całość wystrojona na AFR.

 

Auto ma indywidualnie zmienioną mapę komputera, dzięki czemu na chwilę obecną na hamowni wykazuje 178KM/270nm z idealnym przebiegiem momentu od 1950rpm. Wykres do wglądu. Usługę wykonałem w znanym warszawskim zakładzie R-Performance. Jazda tym autem jest nieporównywalna do wersji oryginalnej 150KM. Przyspieszenie 0-100 aktualnie na poziomie 7,4s.

 

W 2014 roku auto doprowadziłem do doskonałego stanu technicznego robiąc między innymi:

                - nowe tarcze i klocki tył

                - wymiana odbojników amortyzatorów tył

                - wymiana obydwu tulei tylnej belki

                - wymiana czterech dolnych wahaczy przód, kompletu końcówek drążków, łączników stabilizatora

                - wymiana kompletu poduszek po silnikiem i skrzynią

                - wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów

                - wymiana napinacza paska wieloklinowego

                - wymiana zaworu DV na wzmocniony

                - wymiana czujnika położenia wału korbowego

                - czyszczenie odmy na całym przebiegu

                - nowy akumulator

                - nowa cewka BOSH + dokładam drugą nową którą wożę jako zapas (padające cewki to cecha charakterystyczna 1.8T i wolnossących 2.0 z tych lat)

                - nowe opony Kleber Krisalp2 zimowe (rok 2013)

                - o filtrach, płynach i drobiazgach nie piszę, to chyba oczywiste, tylko org, nowe i na czas

 

 

Wszystkie prace wykonywane TYLKO na NOWYCH, oryginalnych częściach, na wszystko faktury, gdzie się dało pakowany Lemforder z którym mam najlepsze doświadczenia jeśli chodzi o elementy zawieszenia. Łączny koszt wyżej wymienionych przekroczył 9000zł i dlatego cena NIE podlega negocjacji.

 

Auto nigdy nie miało choćby kolizji. Jest więc bezwypadkowe co potwierdzą badania każdym miernikiem i oględziny u blacharza. Samochód ponadto ma oryginalny i śmieszny jak na ten wiek przebieg.

 

Z minusów – trzy małe ogniska korozji, oczywiście tam gdzie w Paskach wychodzą – nadkola i tylna klapaJ


 

Jak pisałem nie negocjuje ceny bo wiem co sprzedaje, ale w zamian szczerze odpowiem na wszystkie pytania potencjalnych kupujących, namawiam też do sprawdzenia auta w dowolnym serwisie/u mechanika. 

Możliwa zamiana na Volvo S80/F. Mondeo 2.5T benzyna po 2006 roku z moją dopłatą.

 

Kontakt przez Allegro lub tel. 514 [zasłonięte] 543