VOLKSWAGEN PASSAT 1.9 TDI VARIANT (110KM)
Rok produkcji: 1999 (zgodnie z nr VIN: 30 września 1999, model 2000) wyprodukowany w fabryce w: Emden
Pierwsza rejestracja 18.10.1999
Pierwsza rejestracja w Polsce: 1.10.2007, auto pierwotnie jeździło w Szwajcarii
Rodzaj paliwa: Diesel (ON)
Silnik: 1896 cm, typ silnika: AVG Moc: 110KM (81kW)
Przebieg: 271 tyś. km
Badania techniczne: ważne do 13.09.2012 roku
Ubezpieczenie OC: ważne 22.09.2012 roku
Wyposażenie: ABS, 4 x airbag, klimatyzacja, komputer pokładowy, tempomat, welurowa tapicerka, elektryczne przednie szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka, wspomaganie kierownicy, centralny zamek, podłokietniki (przód ze schowkiem, tył), klimatyzowany przedni schowek, Dodatkowa kratka (chowana) materiałowa oddzielająca część bagażową od pasażerskiej, roleta bagażnika, radio + odtwarzacz CD (oryginalne VW), regulacja kierownicy, składana tylna kanapa (60/40), podświetlenie bagażnika,
Dodatkowe wyposażenie: wymienione „zegary” na „zegary” z modelu VW Passat 1.9TDI FL,
przednie światła Ring Angel Eyes, tylne światła Black Lexus, podświetlana (kolor niebieski) gałka biegów z logiem Volkswagena (gałkę należy lepiej podłączyć, ja już nie będę się w to bawił), nakładki na progi z logiem passat, tylnia ochronna aluminiowa listwa na zderzak.
Zabezpieczenie antywłamaniowe: alarm, immobilizer, dodatkowa blokada mechaniczna na skrzynię biegów, ukryty wyłącznik odcięcia paliwa, automatyczne domykanie szyb przy włączeniu alarmu.
O aucie:
Samochód wizualnie robi wrażenie. Auto cały czas używane, wszelkie naprawy robione na bieżąco. Auto bardzo zadbane. Mechanicznie bardzo sprawne (do sprawdzenia w czasie oglądania i to jest najlepsze rozwiązane). Silnik suchy, niemyty. W aucie nie ma haka więc auto nie nadwyrężone. Samochód nie robił też za auto dostawcze więc zawieszenie bardzo dobre.
Nie piszę jak większość sprzedających, że autem jeździłem sporadycznie, na zakupy, albo, że auto było używane tylko i wyłącznie przez dziadka. Nie jestem handlarzem, więc nie piszę bzdur. Jest lepsza wiadomość autem jeździłem regularnie i dużo (większość na trasie Warszawa – Częstochowa – Warszawa lub Warszawa – Mazury - Warszawa), co potwierdza tylko i wyłącznie, że auto to jest autem bezawaryjnym i przede wszystkim nadającym się do jazdy. Przebieg normalny dla tego auta, spokojnie pojeździ jeszcze kilkaset tysięcy kilometrów (doradzam poczytać o tych silnikach).
W aucie nie było palone (przynajmniej od czasu kiedy ja go kupiłem, ale nie ma śladów też po wcześniejszych użytkownikach). W aucie lekko uszkodzone pokrycie siedzenia kierowcy (z boku nie mające wpływu na komfort) widoczne na zdjęciu (taki kupiłem i mnie nie przeszkadzało to przez 3 lata – koszt używanego fotela to ok.100zł więc kupujący zdecyduje czy chce kupić nowy fotel czy będzie jeździł na takim).
Samochód regularnie serwisowany: nie w ASO, przeglądy, wymiana oleju oraz filtrów co 15 000 km, co się popsuło od razu wymienione.
Cały czas jeździ na oleju: MOBIL super s turbo diesel 10W – 40 (używany przeze mnie od czasu kupna w maju 2009 roku) wymieniany co 15 000 km (ostatnia wymiana przy 267307km, tj. w dniu 8.02.2012 roku)
110KM silnik VW Passat B5 wg ekspertów to najbardziej udany silnik VW.
Spalanie: miasto ok.6-7L/100km trasa: ok. 5L/100km (rekord 4,4L/100km). Normą jest, że na jednym baku ON przejeżdżam 1000km. Spalanie wiadomo, zależy od stylu jazdy kierowcy. (w razie wątpliwości proponuje poczytać o tym modelu w Internecie – polecam forum VW Passata lub w prasie fachowej).
Auto żwawe, energiczne, osiągające dobre rezultaty (rekord na autostradzie Wrocław – Zgorzelec 205km/h) przy tym bardzo ekonomiczne.
Z uwagi na fakt, iż nie mam nic do ukrycia i szanuje czas oraz pieniądze zainteresowanych kupnem podaje szczegóły napraw przeprowadzonych przeze mnie. Po tej lekturze będziesz wiedział czy dbałem o auto czy nie i na jakie koszty w najbliższym czasie lub w dalszej perspektywie możesz się narazić.
W ostatnim czasie wymienione:
Stan 187400 km: Klocki hamulcowe (wszystkie), tarcze hamulcowe (wszystkie),
Stan 196400 km: czujnik temperatury, drążki kierownicze
Stan 211130 km: korek spustu oleju, klocki hamulców (przód)
Stan 221900 km: wahacze tylnie, przeguby przednie, osłony przegubu przedniego,
Stan 242225 km: klocki hamulcowe tył, zespawanie miski olejowej, końcówka drążka kierowniczego (lewego)
Stan 257550 km: Wymiana rozrządu, pompa wody, filtr paliwa i powietrza, termostat, czujnik ciśnienia oleju, klakson, silniczek tylnej wycieraczki
Stan 265509 km: wahacz przedni lewy dolny, obudowa nadkola lewego przedniego, wymiana wężyka do turbiny
Stan 267 307 km: Wymiana amortyzatorów (przód, tył) na gazowo-gazowe firmy Bilstein (najlepsze na rynku), wymiana poduszki amortyzatora, wymiana sprężyn przednich, wymiana miski olejowej, wymiana czujnika poziomu oleju, czyszczenie zapieczonych łopatek kierowania turbiną, (ta naprawa była 8.02.2012 roku i kosztowała mnie kilka tysięcy złotych).
Stan mechaniczny auta oceniam na bardzo dobry, ale jest to moja opinia i mojego mechanika. Najważniejsza opinia to opinia kupującego stąd nie piszę, że stan auta to igła itd.
Auto nie jest „podrasowane” pod sprzedaż. Stan wizualny widoczny na zdjęciach (co kto lubi).
W celu lepszego kontaktu podaje nr tel: 0-603-[zasłonięte]-007, email: [zasłonięte]@tlen.pl
Zastrzegam prawo odwołania aukcji przed jej zakończeniem.