Witam! Posiadam na sprzedaż VW Passata 1,9 TDI z automatyczną skrzynią biegów TipTronic o mocy 116 KM. Pojazd ten nabyłem z pewnych rąk od znajomego z pracy, który to sprowadził go do Polski z Niemiec w dniu 29.04.2009 roku. Passat jest w moich rękach od kwietnia 2011 roku.
Jestem na etapie zmiany samochodu i zdecydowałem się z nim rozstać, aby tym Passatem cieszył się, kto inny. Pojazd ten od momentu sprowadzenia go za granicy w 2009 roku cały czas był w dobrych rękach, które potrafiły zadbać o jego stan techniczny i estetykę. Wszelkie obsługi i naprawy w ykonywane były zgodne z zaleceniami producenta pojazdu głównie na bazie oryginalnych części. Eksploatowany był na dobrym paliwie głównie tankowany był na Shellu rzadko na Orlenie i sporadycznie na BP. Dodam, że nigdy w żadnym samochodzie nie oszczędzałem, na jakości części i na płynach eksploatacyjnych.
Jeśli myślisz, że każdy, kto chce sprzedać samochód nie inwestuje w niego to się w tym przypadku gruuubo mylisz. Samochód jest w 100% sprawny technicznie i jest gotowy do jazdy. Nie zaskoczy cię niezaplanowany remont skrzyni biegów lub zawieszenia na 2 tygodnie po zakupie, jak często się to w naszym kraju zdarza. Nie jest świeżo sprowadzony i nie jest kotem w worku, bowiem:
- przy stanie licznika 200.000 km osobiście wymieniłem kompletny (pasek, rolki, pompa wody), następna wymiana przy 260.000 km,
- w grudniu 2013 wymieniłem całe kompletne zawieszenia osi przedniej (łącznie 10 wahaczy i 2 łączniki stabilizatora) dlatego przez następne 2-3 lata nie usłyszysz żadnego stuknięcia. Wymiany tej, podobnie jak rozrządu dokonałem sam. Wszystkie śruby podczas montażu zostały zabezpieczone smarem z dodatkiem miedzi. Zapobiegawczo;)
- ogumienie letnie na osi przedniej kręci się 2 sezon, a na osi tylnej 3 sezon. Rozmiar dobrany jest zgodnie ze specyfikacją producenta pojazdu na oryginalnych kutych aluminiowych felgach VW,
- skrzynia biegów (Tiptronic) niestety zawiodła mnie kiedyś podczas powrotu z gór. Z tego co powiedział, mi mechanik z serwisu BOSCH, który ją regenerował te skrzynie psują się po 200.000 km bo mają wadę fabryczną. W skrzyni wymieniono wszystkie części na oryginalne i nowe wraz ze sprzęgłem hydrokinetycznym. Kosztowało mnie to ponad 6.000 zł. Regenerację skrzyni przeprowadziłem przy stanie licznika ok. 206.000 km i można przyznać, że od tego czasu jest jak nowa.
- z przodu wymieniłem klocki hamulcowe (ok. 3000 - 4000 km temu) i uczciwie informuję, że przy następnej wymianie należy wymienić również tarcze przednie,
- turbina. Nie cieknie. Podczas przyspieszania nie dymi i ochoczo ładuje tak jak powinna. Ok. 5 miesięcy temu turbinka została spolerowana wewnątrz (kierownice) i dmucha aż miło. Pracuje tak jak powinna i nic nie wskazuje na to, żeby w najbliższych latach jej żywot i chęć do pracy się zakończyły.
- klimatyzacja – sprawna i szczelna. Świeżo nabita czynnikiem + nowy olej w kompresorze, układ wentylacyjny odgrzybiony wraz z parownikiem (oryginalnym środkiem VW). Nie wyłania się ŻADEN nieprzyjemny zapach. Zresztą przyjedziesz, zobaczysz;)
- akumulator ma 3 lata (posłuży jeszcze z 3)
Jeśli chodzi o wypadkowość tego samochodu, to gdy został sprowadzony do PL to trzeba było wymienić przedni zderzak. (chłodnica i wzmocnienie przednie zostało nie tknięte). Następnie to, co wydarzyło się jak już samochód był w PL to zostało niegroźnie uszkodzone tylne lewe naroże, które zostało nieznacznie odkształcone (stłuczka parkingowa ok. 3 lat temu). Nic nie wskazuje na to, że pojazd brał udział w poważnym wypadku. Zresztą wożę nim moje małe dzieciaki i nigdy nie pozwoliłbym, żeby wozić je powypadkowym złomem - „składakiem”.
WYPOSAŻENIE:
- elektryczne regulowane lusterka,
- elektrycznie regulowane szyby przednie (przód),
- klimatyzacja (po dużym serwisie),
- tempomat,
- radio z navi,
- domykanie szyb,
- kontrola trakcji,
- ABS
- roleta bagażnika,
- dodatkowe gniazdko 12V,
- skórzana kierownica, (której wygląd potwierdza stan drogomierza),
- obręcze kół ze stopu lekkiego(alusy 16”) - kpl. Opon zimowych na felgach stalowych, - pakiet chrom (relingi, klamki wew. i zew.)
- radio z nawigacją (dedykowane do VW)
- lampy ksenonowe z soczewkami
- Air bag X4 (może nawet 6, ale nie pamiętam)
Pojazd jest czysty, zadbany i co najważniejsze w ciągłej eksploatacji. Pokonuję nim codziennie ok. 50-60 km autostradą, czyli taką drogą, do jakiej ten pojazd został stworzony:).
Jedynym mankamentem pojazdu jest drobny wykwit korozji na pokrywie bagażnika (dolny rant). Autko prowadzi się super i idealnie. Jestem pasjonatem motoryzacji i każdy mój samochód musi być w idealnym stanie technicznym. Nie ma mowy o żadnym kompletnie żadnym mankamęcie czy wadzie ukrytej. Jestem uczciwym człowiekiem i szczerze ten samochód polecam! W razie większej ilości pytań proszę o kontakt telefoniczny : 696 [zasłonięte] 489
Chętnie odpowiem na każde pytanie.
Mam urlop i jestem dyspozycyjny w porze dnia. Serdecznie zapraszam na oględziny a z ceną na pewno się dogadamy. Handlarzom dziękuję! Chce, żeby ten samochód kupił ktoś, kto będzie o niego dbał, będzie się cieszył jazdą i doceni wkład mojej pracy, który włożyłem w to aby pojazd był w takim stanie w którym jest w chwili obecnej.
Wyrażam zgodę na udostępnienie pojazdu w celu sprawdzenia w ASO, stacji kontroli pojazdów, u mechanika lub rzeczoznawcy. Samochód jest pewny i wart swojej ceny!
AUKCJA GRZECZNOŚCIOWA. WSZELKIE PYTANIA PROSZĘ KIEROWAĆ POD POWYŻSZY NUMER TELEFONU!!!