Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VW Passat B4 VR6 pod TURBO - PILNE !!!

01-09-2014, 17:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 900 zł     
Użytkownik futurefasion
numer aukcji: 4526570643
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 951   
Koniec: 01-09-2014 17:12:53

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1994
Przebieg (km): 2000
Pojemność silnika (cm3): 2900
Moc silnika (KM): 193
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Szary
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Elektryczne lusterka, Komputer pokładowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam samochód VW Passat B4 VR6 kombi z 1994 roku. Po remoncie silnika, przebieg 2.000 km.
Samochód jest niedokończonym projektem, który niestety muszę porzucić z braku funduszy.
Idealna propozycja dla kogoś, kto chce zbudować własne VR6 turbo. Auto do obejrzenia w Lublinie.

Tel. 501[zasłonięte]535.

Wyposażenie:
ABS
2x poduszka powietrzna
4x el. szyby
climatronic
elektryczny szyberdach
regulowana kierownica
elektrycznie regulowany fotel kierowcy
elektrycznie regulowane lusterka
komputer pokładowy MFA
centralny zamek z pilota (pneumatyczny)
kluczyk scyzoryk
relingi
halogeny w zderzaku
welurowa tapicerka
radio VW
instalacja LPG - wyjęte wszystko z pod maski, reszta została

W samochodzie wymieniłem:
- filtr kabinowy;
- filtr oleju i paliwa;
- przednie czujniki ABS;
- nowe przednie amortyzatory;
- nowe górne mocowania amortyzatorów;
- szyber zmieniony na szklany (posiadam metalowy) - nie cieknie;
- załorzony stożkowy filtr powietrza;
- uszczelniona i napełniona klimatyzacja;
- nowa chłodnica klimatyzacji;
- nowy skraplacz klimatyzacji;
- nowy osuszacz;
- nowy płyn chłodzący;
- nowy termostat;
- nowa pompa paliwa;
- nowe sprzęgło;
- nowe klocki i tarcze;
- dołożony steronik centralnego zamka (kluczyk scyzoryk).

- silnik po kompletnym remoncie przygotowany pod turbo/kompresor:
- wyrównany i rozwiercony blok silnika z 2.8 na 2.9 (rok gwarancji w firmie Dziak);
- metalowa odprężająca uszczelka pod głowicą;
- zeszlifowane tłoki;
- nowa cewka zapłonowa Magneti Marelli;
- nowy pasek osprzętu;
- nowe panewki;
- wymienione wszystkie uszczelki;
- nowy rozrząd, napinacze i ślizgi;
- nowe pierścienie;
- nowa pompa oleju;
- nowe kable;
- nowe świece;
- nawiercone otwory w kolektorze pod sekwencje.

Posiadam do tego jeszcze drugi blok silnika 2.9, wał, korby, tłoki, wiązke i kupe innych gratów - mogę dorzucić w zależności od tego jak sie dogadamy.

Co jeszcze trzeba zrobić:
- wymienić amortyzatory tył;
- wymienić osłonę przegubu lewy przód;
- wymienić kostkę stacyjki;
- opcjonalnie podłączyć sterownik centralnego zamka (domykanie szyb z pilota, sygnalizowanie zamknięcia kierunkowskazami),
- włożyć turbo/kompersor;
- dołożyć sekwencje i zmienić butle;
- gleba/gwint;
- zapier#@!@ć :)