WYPOSAŻENIE:
|
Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa
|
Biksenon skrętny, doświetlanie zakrętów, tylne światła LED
|
Skrzynia biegów: automatyczna DSG – 6 biegowa + tryb Sport + funkcja Auto Hold
|
Funkcja coming/leaving home
|
Elektryczne szyby x4
|
ABS, ASR, ESP (kontrola trakcji)
|
Elektrycznie regulowane, podgrzewane lusterka
|
Elektrycznie regulowany fotel kierowcy z podparciem lędźwiowym
|
Podgrzewane przednie siedzenia
|
Komputer pokładowy
|
Tempomat
|
Centralny zamek z pilotem
|
Światła przeciwmgielne przednie
|
Domykanie szyb z kluczyka
|
Wspomaganie kierownicy
|
8 poduszek powietrznych
|
Radio VW RNS-310 (kolorowa nawigacja dotykowa – brak płyty z mapami, wejście USB, wejście na kartę pamięci)
|
Czujnik zmierzchu
|
Czujnik deszczu
|
Samościemniające się lusterko wsteczne
|
Klimatyzowany schowek
|
2x podłokietnik (przód i tył)
|
Immobilizer
|
Przyciemniane tylne szyby
|
Uchwyty ISOFIX (fotelik dziecięcy)
|
System siedziska dla starszego dziecka (podnoszone siedzisko fotela + nakładka na zagłówek trzymająca na boki)
|
Pakiet chrom na zewnątrz
|
Zderzaki, lusterka, klamki w kolorze nadwozia
|
Zestaw naprawczy zamiast koła zapasowego
|
2 kluczyki
|
Dodatkowy komplet zimowych
|
Gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka
|
Komplet instrukcji producenta i książka serwisowa
|
Zacznę od tego, że jest to oferta prywatna – nie jestem handlarzem. Autem chętnie bym dalej jeździł, ale z powodu rozpoczęcia pracy za granicą muszę jeździć samochodem zarejestrowanym w innym kraju (takie prawo), kupiłem więc Passata B5 J
Auto zostało przeze mnie osobiście sprowadzone z Niemiec ponad rok temu, od pierwszego właściciela, przy przebiegu 193.000km. Samochodem przyjechałem na kołach, w takim stanie blacharskim jak jest teraz J Samochód sprowadzony i zarejestrowany na prywatny użytek. Jest czysty i zadbany, pięknie się prezentuje. Patrząc na wnętrze wygląda na dużo mniejszy przebieg niż jest w rzeczywistości. Nic nie trzeszczy i nie puka, plastiki nie są powycierane. Przez cały czas użytkowany tylko przeze mnie, obecnie na liczniku jest prawie 234.000km – 40.000km zrobione w ciągu roku głównie po norweskich autostradach (codziennie dojeżdżam do pracy 70km w jedną stronę). Zaraz po sprowadzeniu auta przy przebiegu 193tys. wymieniony został kompletny rozrząd wraz z pompą wodną, olej silnikowy, filtry powietrza, oleju oraz kabinowy, a także olej w skrzyni biegów. Następne przeglądy co około 15.000km z wymianą oleju silnikowego i filtra. Przy 238tys. km trzeba kolejny raz wymienić olej silnikowy, przy 253tys. olej w skrzyni biegów, a przy 268tys. rozrząd. W trakcie rocznej eksploatacji z samochodem nie było absolutnie żadnych problemów – robione jedynie regularne, wyżej wspomniane przeglądy.
Samochód jest bezwypadkowy, jedyny mankament to mała czarna plamka z boku na przednim zderzaku – zszedł lakier, było to przy zakupie, nie powiększa się. Wszystkie szyby oryginalne VW, przednia była wymieniana, prawdopodobnie od kamienia, ale też na oryginalną.
Samochód jest wyposażony w silnik 2.0 TDI Common Rail, który w odróżnieniu od starszych modeli 2.0 TDI na pompowtryskach jest praktycznie bezawaryjny. Jest to zupełnie nowy silnik zbudowany przez Volkswagena od podstaw i wprowadzony do produkcji w 2008 roku.
Silnik pracuje równo bez zarzutów, nie ma żadnych dziwnych dźwięków czy stuków, jest dynamiczny jak również bardzo oszczędny jak na taką moc. Poniżej podaję średnie spalanie jakie zaobserwowałem podczas eksploatacji:
Autostrada – 90km/h – 4.5l/100 (raz się udało nawet 4.3l)
Autostrada – 110km/h – 4.8l/100
Autostrada – 140km/h – 5.3l/100
Cykl mieszany (80% autostrada do 110km/h , 20% inne drogi) – 5l/100km
Zawieszenie w idealnym stanie, nic nie stuka, auto świetnie się prowadzi i trzyma na zakrętach. 2 tygodnie temu było sprawdzane na stacji diagnostycznej. Opony o rozmiarze 215/55R16 na stalowych felgach + kołpaki VW, wyglądają jak alufelgi. Dodatkowo dołączam komplet opon zimowych – stalowe felgi 16”.
Skrzynia biegów pracuje idealnie bez żadnych zgrzytów czy problemów. Nie szarpie, nie stuka, biegi zmienia szybko i płynnie. Skrzynia bezawaryjna, nie miałem z nią żadnych problemów, wystarczy co 60.000km zmieniać w niej olej. Automat powoduje, że jazda samochodem staje się łatwa i przyjemna oraz bardziej komfortowa, zwłaszcza gdy ktoś będzie jeździł po mieście. Skrzynia posiada również możliwość manualnej zmiany biegów. Układ Auto Hold powoduje że po zatrzymaniu samochodu i puszczeniu pedału hamulca samochód nie rusza samoczynnie – dopiero po dodaniu gazu. Nie trzeba więc na światłach trzymać cały czas włączonego hamulca lub przełączać skrzyni w tryb postoju. Elektroniczny hamulec postojowy natomiast pomaga przy ruszaniu pod górkę. Przy zaciągniętym hamulcu wystarczy dodać gazu, a hamulec postojowy sam się wyłączy w odpowiednim momencie.
Układ elektroniczny całkowicie sprawny, w komputerze nie ma żadnych błędów. Lusterka, podgrzewanie siedzeń – wszystko działa jak należy. Wbudowane fabryczne radio z nawigacją oraz dotykowym, kolorowym ekranem. Wejście na kartę pamięci oraz USB, odtwarza również pliki MP3. Niestety nie posiadam wymaganej płyty z mapami do nawigacji.
Auto idealnie nadaje się dla większej rodziny, jest przestronne, a podróż niesamowicie komfortowa. Nie zawiedzie również w sytuacji konieczności przetransportowania większych gabarytowo przedmiotów. Specjalny system składania tylnych siedzeń daje płaską podłogę bagażnika. Składane siedzenie pasażera umożliwia przewożenie również dłuższych przedmiotów. Dodatkowo mamy roletę – siatkę zabezpieczającą przedmioty przed przemieszczeniem się do przodu.
W sprzedaży dołączam również komplet instrukcji do samochodu oraz książkę serwisową.
Książka serwisowa jest oryginalna, ale wypełniona tylko do przebiegu 193.000km (pierwszy przegląd w Polsce). Posiadam również fakturę dokumentującą wykonanie pierwszego przeglądu w Polsce (rozrząd, oleje).
Dla zainteresowanych podaje numer VIN samochodu: WVWZZZ3CZAE014677
Ze względu na to, że pracuję za granicą samochodem w chwili obecnej dysponują moi rodzice, którzy chętnie odpowiedzą na bardziej szczegółowe pytania. Zapraszam do kontaktu telefonicznego oraz oględzin na żywo i na jazdę próbną. Samochód można obejrzeć 5km od Ostrołęki (woj. Mazowieckie). Oczywiście zgadzam się na sprawdzenie samochodu w serwisie oraz badanie miernikiem lakieru (niestety ja już miernika nie posiadam).
Bardziej szczegółowych informacji mogę również udzielić na maila.
Opcja Kup Teraz możliwa dopiero po oględzinach auta J
Zapraszam do obejrzenia zdjęć poniżej oraz na stronę: GALERIA ZDJĘĆ gdzie umieściłem dużo więcej zdjęć samochodu w większym rozmiarze.
|