VW Lupo 1.4 16V 101 KM
Auto kupione przeze mnie w styczniu 2013r. z przebiegiem 170 000 km (do Polski przyjechał z Niemiec w połowie grudnia 2012r.).
Zaraz po zakupie wymieniłem:
- kompletny rozrząd z pompą wody
- świece
- przewody wysokiego napięcia
- sondy lambda
Część rzeczy musiałem wymienić z powodu "działalności" kuny- samochód stał na zewnątrz i w nocy gryzoń poprzegryzał kable. Od tamtej pory Lupo stoi w garażu.
Na bieżąco wymieniane oleje i filtry.
Stan techniczny oceniam na b.dobry (jak na 13 letni samochód). Jedyny mankament to czasem zacinające się szyby- z powodu ich nieużywania (bo jest "klima")
Wizualnie jest OK, choć przydałyby się drobne poprawki lakiernicze- obdarty fragment boku (to już działalność żony) i parę małych ognisk korozji. Celowo tego nie naprawiam, żeby później klienci nie marudzili, że "samochód po dzwonie, bo malowany tu i tam".
Autko w ciągłej eksploatacji, w żaden sposób nie przygotowywane do sprzedaży (nie ma zaprawek, polerki, prania wewnątrz itp. zabiegów upiększających). Jeździ nim od początku moja żona, która ostatnio stwierdziła, że Lupo już jest "niewystarczające" (ciekawe, kiedy powie tak i o mnie...).
Wyposażenie- jak na tę klasę baaardzo bogate:
- lakierowane listwy, klamki, lusterka
- światła przeciwmgłowe
- 2 komplety kół (1-sezonowe zimówki Kleber Krisalp na stalowych felgach + letni komplet na aluminiowych oryginalnych felgach)
- hamulce tarczowe przód i tył
- tłumik końcowy umiejscowiony centralnie (przez fabrykę)
- klimatyzacja
- centralny zamek
- oryginalny alarm
- el. szyby
- el. lusterka
- podgrzewane, sportowe fotele
- skórzana kierownica
- skórzana, dwukolorowa tapicerka (taki sam odcień żółtego jak na nadwoziu)
- oryginalne radio CD
- przednie głośniki- dwudrożny, odseparowany zestaw Hertz
- przegląd ważny do końca grudnia 2015r.
Lupo wyróżnia się na tle małych aut :)
Przed kliknięciem "Kup teraz" obowiązkowy kontakt telefoniczny pod nr 788 [zasłonięte] 888
Zapraszam do oględzin, negocjacji i zakupu!