Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VW GOLF VR6 200KM KJS 1/4 mili RAJDY WYŚCIGI!!!!!!

09-03-2015, 2:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8 900 zł     
Użytkownik Jubex5
numer aukcji: 5119204756
Miejscowość Jelcz-Laskowice
Wyświetleń: 10921   
Koniec: 09-03-2015 02:03:14

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1992
Przebieg (km): 226000
Pojemność silnika (cm3): 2800
Moc silnika (KM): 200
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Fioletowy
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Elektryczne szyby, Blokada skrzyni biegów, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

VOLKSWAGEN GOLF 3 2.8 VR6 200KM 1992r. 226.000 km

Wyposażenie: 
- ABS,
- komputer pokładowy MFA,
- elektryczne i podgrzewane lusterka,
- elektryczne szyby,
- centralny zamek ze sterownikiem w pilocie,
-
immobilaizer,
- auto alarm,                                                                                                       
- wspomaganie kierownicy,
- regulowana kierownica,
- aluminiowe felgi,
- halogeny przeciwmgielne,
- termometr zewnętrzny,
- reflektory xenonowe,
Przeróbki: 
- aluminiowe felgi BBS 16/7,5j
- opony Bridgestone Potenza 195/45/16 ( około 5mm każda )
- dystanse po 2,5cm na każde koło,
- sportowe, aluminiowe pedały,
- wzmacniane klocki hamulcowe Ferodo,
- sportowe amortyzatory gazowe Bilstein,
- sportowe sprężyny HR,
- układ wydechowy Super Sport,
- rozpórki kielichów przód i tył,
- lampy przednie xenon Hella,
- przyciemniane szyby,
- hydrauliczny hamulec ręczny,
- filtr powietrza HKS,
- przepływomierz Air Power,
- wtryski od Audi S8,
- zmieniona mapa wtrysku,
- auto strojone na hamowni,
- wzmacniane sprzęgło,
- krótka skrzynia biegów,
- rajdowa naba z możliwością szybkiego demontażu kierownicy,
- sportowa kierownica Sparco,
- gazowe siłowniki maski,
- auto wewnątrz pozbawione wszystkiego co zbędne i ciężkie:)
- gałka zmiany biegów z bili do bilarda nr 8,
- fotele rajdowe Bimarco,
- szyny mocowania foteli Sparco,
- 4 punktowe pasy bezpieczeństwa Schroth,
- siatka na kaski w bagażniku,
- podłoga z aluminiowej, ryflowanej blachy,
- przednie koła w lekkim negatywie,

- odłączony ABS,
Nowe części: 
- łożyska kół przednich,
- piasty kół przednich,
- przeguby zewnętrzne,
- przeguby wewnętrzne,
- łożyska skrzyni biegów,
- olej w skrzyni biegów,
- uszczelniacze półosi,
- uszczelniacz wału od strony skrzyni,
- uszczelniacz wałka sprzęgłowego,
- sprzęgło,
- poduszki silnika,
- napinacz paska klinowego,
- pasek klinowy,
- filtr powietrza,
- filtr oleju,
- olej silnikowy,
- świece,
- przewody wysokiego napięcia,
- kopułka,
- palec,
- prądniczka prędkościomierza,
- wysprzęglik,
- przewody hamulcowe,
- tuleje tylnej belki,
- tuleje wahacza,
- sworznie wahacza,
- tuleje stabilizatora,
- łączniki stabilizatora,
- końcówki drążków kierowniczych,
- drążki kierownicze,
- osłony drążków kierowniczych,
- maglownica,
- płyn wspomagania,
- płyn chłodniczy,
- płyn hamulcowy,
- termostat,

Dane o aucie: 
Mojego Golfika zakupiłem 4 lata temu od kolegi z Wielkopolski.
Auto było sprowadzone z Niemiec w 2006 roku.
W 2011 roku, zaraz po zakupie, auto było w idealnym stanie technicznym i wizualnym.
Przez 2 lata używałem go na co dzień i bardzo dbałem o kultowego Golfa.
Jednak urodził się plan aby zacząć bawić się w KJS i wyścigi na 1/4 mili.
Do tego były potrzebne pewne modyfikacje dotychczasowo seryjnego auta.
O tym w powyższym opisie ( przeróbki).
Przez kolejne 2 lata w samochód zainwestowałem sporo gotówki ( około 15.000zł, a ile dokładnie nie jestem w stanie policzyć ) i masę pracy.
W tym okresie Golfik brał udział w wielu imprezach samochodowych takich jak np.: KJS, 1/4 mili, Super Oes, No Limites Games, VAG NYSA, tuningowiska, zloty, pokazy samochodowe, WOŚP itp.
Zająłem nim dwa razy 2 miejsce w KJS w 5 klasie i raz 3 miejsce.
Przez cały czas, gdy Golf jest w moich rękach, zrobiłem nim około 20.000 km.
Auto jeździ bez zarzutów. Wszystkie podzespoły są sprawne i w bardzo dobrym stanie.
Samochód jest bardzo mocny i szybki. Posiada ważny przegląd i ubezpieczenie OC.
Silnik w świetnej kondycji, ma pełną moc i nie bierze nadmiernie oleju
( wiem coś na ten temat, bo to już moja 3 i zdecydowanie najlepsza VR szóstka :) )
Sprzedaję Mojego Golfa nie dlatego, że się psuje albo jest zakatowany, tylko dlatego, że zacząłem jeździć w Drifcie BMW E30 ;) a 2 zabaweczek nie jestem w stanie utrzymać.
Zapraszam na oględziny i jazdę próbną tylko konkretnie zainteresowanych zakupem!!!
Jeśli brakuje Ci adrenaliny, to chętnie Cię przewiozę:)
Satysfakcja Gwarantowana hi hi:)
Auto sprzedaję z Wielkim bólem serca, gdyż bardzo wiele mnie łączy z tym kawałkiem ciężkiego metalu:)
Ewentualnie biorę pod uwagę konkretną ofertę zamiany na inny pojazd.
Dysponuję transportem, tak więc Golfik z dostawą do domu:)
Rozważę każdą ofertę.
Więcej informacji udzielę telefonicznie.
Linki do filmików z niektórych imprez z udziałem mojego VR6:
https://www.youtube.com/watch?v=q3z6h_dfM4k
https://www.youtube.com/watch?v=tAEx8d2OFRs
https://www.youtube.com/watch?v=gDLCVVOcPzU

 

TELEFON: 781-[zasłonięte]-246
CENA: 8900zł ( do negocjacji )


Jeżeli poniżej nie wyświetlają się zdjęcia, proszę kliknąć (skopiować) link: 

https://plus.google.com/photos/111[zasłonięte]476337[zasłonięte]260952/albums/611[zasłonięte]212942[zasłonięte]5233?authkey=CPCVl8rAzNP8igE

 


 

v