|
|
Z wielkim bólem serca pozbywam się mojej męskiej zabawki. Zabawki, która nieufnym oferuje jeszcze do kwietnia 2012 gwarancję producenta! Auto kupione przeze mnie w ASO Bursiak w Łodzi jako jedna z bardzo pierwszych eRek w Polsce. VW Golf, najmocniejsza wersja R ze słynną, superszybką, dwusprzęgłową skrzynią DSG, dopieszczony przez pasjonata motoryzacji i zajadłego wroga wiejskiego tuningu. To nie jest Golf GTI. Golf R to topowa, ekskluzywna wersja, wyposażona w wiele ekstrasów oraz napęd 4Motion. Wyposażenie:
- Standard Golfa R (o wiele wyższy od zwykłej golfiny)
- Polski pakiet, w tym pakiet Komfort oraz pakiet Lusterka
- Pakiet schowek
- nawigacja RNS 510 z dotykowym ekranem
- Dynaudio (super dźwięk, jeśli ktoś woli muzykę od silnika)
- Regulowane 3 stopniowe DCC (Komfort dla babci, Normal dla normalnych i Sport ze zmniejszonymi przechyłem i mniejszym wspomaganiem kierownicy)
- Tempomat
- Kamera cofania + czujniki parkowania przód i tył
Poprawki po oszczędnych księgowych Volkswagen AG (lubimy księgowych projektujących samochody, prawda?):
- cudowny, ręcznie wykonany i dopasowany do auta cały wydech ze stali szlachetnej (korozja? wieczny!), rozmiar od down pipe do końca 3 cale, ze sportowym, wysokoprzepływowym katalizatorem z firmy MG Motorsport dał piękny, sportowy dźwięk, który nie boi się porównań z 6 cylindrowymi silnikami i, co równie ważne, nie boi się przeglądów okresowych (emisja spalin) (wartość: ok. 4.000 zł)
- mocniejszy, wysokoprzepływowy intercooler THS dedykowany do Golfa R, zmieniłem ponieważ firmowy VAG „pocił” się w gorącym lecie; wartość: 4.000 zł
- pojemniejszy, wysokoprzepływowy dolot powietrza z Audi TT RS (o wiele mniejsze obciążenie turbiny, która nie męczy się zasysaniem powietrza przez jedną dziurkę od nosa; filtr powietrza oryginalny do Audi TT RS dostępny w każdym ASO); wartość: 2.500 zł
- zaawansowany sterownik napędu 4x4 firmy Haldex Performance (tej samej, która daje standardowy sterownik); umożliwia zmianę ustawień dystrybucji momentu obrotowego między przednią i tylną osią, ustawienia nawet do 50:50. Ustawienia: Stock (fabrycznie), Fuel Saver (oszczędza w trasie), Race (max momentu na tył). Zmiana ustawień za pomocą pilota z kabiny w trakcie jazdy; wartość: 5.000 zł
- możliwa jest sprzedaż z unikalnym oprogramowaniem silnika oraz skrzyni biegów firmy CompSport.pl zmieniającym moc silnika na 362 KM / 425Nm (niutony ograniczone aby chronić skrzynię biegów) oraz pracę skrzyni biegów (możliwość hamowania lewą stopą, prędkość zmiany biegów, sposób zmiany biegów, praca chroniąca turbinę itp.). Osiągi auta z oprogramowaniem: 0-100 km/h 4,40 sek, ¼ mili 12,55 sek; (wartość grubo ponad 5.000 zł)
Jako zachętę do kupna dorzucam EKSTRA:
- oryginalne felgi R18 szer. 7,5 cala pomalowane proszkowo na czarny kolor
- komplet ogumienia zimowego, opony Dunlop Winter Sport 3D, w bardzo dobrym stanie
- komplet ogumienia letniego, opony Michelin Pilot Sport 2, w dobrym stanie
- dodatkowe felgi, kute aluminium, malowane proszkowo na customowy czerwony kolor, R18 szerokość 9 cali (wartość zakupu: ponad 6.000 zł)
- 6 (słownie: sześć!) opon sportowych semislick Federal 595 RS-R w rozmiarze 255/35/R18 (wartość zakupu: 4.000 zł)
Dodatkowe opony i felgi nie zmieszczą się w Golfie… Oferta jest więc nie tylko dobra, ale i obszerna!
Auto kosztowało mnie w salonie 157.990 zł. Z autem kupujesz dobrane ze smakiem i przez wysokiej klasy specjalistów ekstrasy za grubo ponad 30.000 zł. Kupujesz więc auto 55.000 taniej od moich wydatków. Ponad to oświadczam: - auto jest w 100% bezwypadkowe, ma oryginalny lakier i nie padło ani przez chwilę ofiarą wiejskiego tuningu - przebieg jest w 100% oryginalny, do udowodnienia przeglądami, książką serwisową - przeglądy były realizowane w ASO (do udowodnienia) co 7-10 tys. km, czyli o wiele częściej aniżeli nakazuje książka serwisowa - auto posiada nowe, oryginalne tarcze i klocki przednich hamulców. Do auta dorzucę jeszcze komplet klocków sportowych EBC Red Stuff, poprawiających odporność termiczną i tak bardzo dobrych hamulców. - auto nie było bezmyślnie katowane na zimnym silniku, zawsze było odpowiednio rozgrzewane przed jazdą oraz chłodzone przed garażem, a komora silnika jest dodatkowo wychłodzona (zaizolowany down pipe) - cena podlega negocjacjom, ale nie w rodzaju arabskich - nie spuszczę połowy ceny tylko dlatego, że ktoś jej nie ma; zapraszam poważnych i zainteresowanych kupców, szanujmy siebie i swój czas. |
|
|
|
|