Witam.
Posiadam na sprzedaz golfa IV z silnikiem ARL o fabrycznej mocy 150ps (co prawda bonus był na 164ps i 356nm)
Oto wykres przed i po zmianie softu przez renomowana firmę TUNE-UP:
http://ifotos.pl/zobacz/GOLFARL1_hsqrwas.jpg/
opsi z modelem auto to błąd Roberta - można dzwonić i pytac, ale rejestracje sie zgadzają.
Oczywiście z czasem apetyt na moc sie zwiększył, więc decyzja padła na GTB2260vk z audi 3.0 tdi 2009r
Moc 215ps i 440nm - na seryjnym wydechu i katalizatorze - wykonane przez EVOLUTION (Jacek)
Wykres do wglądu na miejscu podczas oględzin auta.
Oczywiście zagościło tez nowe sprzegło na jednomasie, dokładnie to:
http://www.ebay.pl/itm/VW-GOLF-1-9-TDI-ARL-6-SPEED-SOLID-FLYWHEEL-SPORTS-CLUTCH-BEARING-/250[zasłonięte]926617?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a6a253599
Fotki z montazu do wglądu na miejscu :)
Autem poruszam sie głównie w Holandii i od czasu do czasu robie trasy NL-PL PL-NL, wiec nie moge sobie pozwolić na jakąś wtope np. na trasie, wiec autko ogólnie w stanie technicznym wzorowym!!
W niemczech jak wiadomo można szybciej sie poruszac, a jak szybciej to i hamowac trzeba lepiej, więc nabyłem nowy zestaw hamulcowy z:
Leon Cupra R 312mm i 256mm tył oczywiscie wentylowane
http://alle/listing/user.php?us_id=20[zasłonięte]598
Auto sprzedaje, gdyż rodzinka mi sie powiększa i kupiłem już AUDI A4 AVANT i z żadnych innych powodów, bo takich nie ma po prostu!!!
Pozwole sobie dodac informacje dla niektórych bardzo ważna w dzisiejszych czasach:
SPALANIE:
trasa w DE 160-180km/h w 3 osoby i bagaze, dokładnie 7,1l na 100km
prędkosć 100-120km/h - spokojnie poniżej 6l - gwarantuje!!!!!
Na połowie baku przejeżdżam ponad 400km
W NL i DE tankuje tylko na stacjach SHELL - V-Power Diesel
W PL też, lub Orlen - Verva On
Mały kosztorys ostatnich wydatków:
Sprzęgło karbonowo kevlarowe 550nm - 3000zł (bez kosztów montazu)
Turbo GTB2260vk i soft - 4000zł
Układ hamulcowy - 3000zł (bez kosztów montazu)
(profesjonalnie regenerowane zaciski jarzma i do tego nowe tarcze klocki i przewody hamulcowe w oplocie Goodridge)
Wszytskie nowe przewody gumowe intercoolera - 750zł (bez kosztów montazu)
Tylne łożyska SKF - 300zł (bez kosztów montazu)
Innych typu olej, rozrząd, filtry, klima, itp nie pisze :)
Auto stoi na ori BBS 16" 205/55 + zawieszenie w leona top sport + gumy wahacza z s3 (pełne) - autko jest super w sam raz, nie za miękkie, nie za twarde i świetnie sie trzyma drogi :)
Koszty jak widać to lekko 10tyś. które zostały poniesione w ostatnich 4 miesiącach.
Dokładam kpl. kół zimowych w bdb stanie.
Dokładam takze:
jeżeli kupujący będzie miał apetyt na 240ps i zrobi sobie wydech, to gwarantuje darmową korekte softu w TUNE-UP u Roberta :)
jezeli kupujący będzie robił wydech u Jacka Evolution, to gwarantuje darmową korekte softu :)
Mam nadzieje ze da sie zauważyć iż nie lubie lipy ani druciarstwa w jakim kolwiek stopniu :) oraz to że nie szczędze grosza na samochód, a tym bardziej, ze robie to zawsze dla siebie, a nigdy dla kogoś (kupującego), a poza tym wiem, ze ten kto kupi sie nie zawiedzie :)
Prosze tylko o rozwazne oferty, zadne typu "panie kłade na stół 20tyś sprzedajesz czy nie" - wówczas nie mamy o czym rozmawiać!!
Cena do bardzo niewielkiej negocjacji :)
P.S. Auto w 100% bezwypadkowe, nie, ze było coś robione i bdb pomalowane, tylko po prostu wszystkie elementy są oryginalne!! Zapraszam do oględzin z miernikiem lakieru!!
KONTAKT:
506-[zasłonięte]-787