Przedmiotem sprzedaży jest
VW GOLF 3 1.6 '96 z Niemiec
z sekwencyjną instalacją gazową ESG-I
Moja żona jest drugim właścicielem tego pojazdu od 10 lat.
Pojazd posiada wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa, co jest zauważalne w przyspieszeniu, które przydaje się zwłaszcza przy wyprzedzaniu.
Samochód ładnie prezentuje się dzięki welurowej tapicerce.
Do samochodu nie trzeba doliczać kosztów sprowadzenia, gdyż samochód został wcześniej w pełni opłacony (m.in. podatek akcyzowy, inne opłaty wynikające ze sprowadzenia pojazdu zza granicy).
Mam okazję nacieszyć się nim dłuższą chwilę. Dużą zaletą jest fakt, że jest to samochód bezwypadkowy, dlatego świetnie trzyma się trasy, nawet przy 160 km/h.
Samochód jest uszanowany, pali od kluczyka, hamuje bez zarzutu.
Przebieg 330000 km – ok 295000 km zrobił w Niemczech
Mimo rejestracji w Polsce samochód dalej jeździł w Niemczech do 2012 roku w Darmstadt.
Liczba drzwi 4/5
Norma spalania EURO 2
Ze względów bezpieczeństwa fabrycznie zamontowano 2 poduszki powietrzne oraz immobiliser zabezpieczający przed kradzieżą.
W dodatkowym wyposażeniu można zauważyć, że auto posiada sprawne systemy wspomagania kierownicy i system ABS. Z tego względu autem bardzo łatwo wyhamować w zimie, w stosunku do samochodu, który takiego systemu nie posiada.
Na wyposażeniu są również elektryczny SZYBERDACH, elektryczne szyby, elektryczne lusterka.
Duża wygoda w użytkowaniu wynika z obecności w samochodzie centralnego zamka.
Poniżej zamieszczam informacje dotyczące sekwencyjnej instalacji gazowej:
Koszt instalacji gazowej 2900 zł
Data montażu: 06.02.2013
Parownik/reduktor: OMVL
Zawór odcinający: OMVL
Zbiornik: Bormech 34 l w miejscu koła zapasowego
Wielozawór: Tomasetto
Elektryczna jednostka sterująca: ESG-I
Wtryskiwacze: HANA 2000
Zespół filtra gazu Czaja fs
Zbiornik z lubryfikatorem
Auto jest ekonomiczne, spala na trasie 8 l/100 km gazu. Łatwo poruszać się i parkować w mieście. Fajne autko, żeby dojeżdżać do pracy. Posiada solidne zawieszenie.
Poza tym auto jest tanie w eksploatacji.
W pojeździe zostały wymienione następujące rzeczy:
- rozrząd Bosch przy przebiegu 295 tys. km 250 zł
- metalowo-gumowy zimering na wale korbowym 250 zł
- pompa ABS 100 zł
- tylny wydech 150 zł
- układ zapłonowy (czujnik halla Bosch, kopułka, świece i przewody zapłonowe NGK) 450 zł
- amortyzatory 250 zł
- sonda lambda 140 zł
- tarcze hamulcowe z klockami na przód 160 zł
- wymiana oleju 10w40, filtr oleju 150 zł
- filtr powietrza
- oryginalna przepustnica 150 zł
- przywiozłem z Niemiec dwie niewiele zużyte opony letnie (tyle, że z różnym bieżnikiem) 250 zł
Gdybym miał nim dalej jeździć dokupiłbym na allegro po jednej oponie. Miałem już upatrzone takie dwie opony w cenie 120 zł / sztukę.
Auto posiada ślady użytkowania, jak to w używanym pojeździe (lekkie otarcie lakieru z przodu na zderzaku od strony pasażera).
Jest nieco luźna linka hamulca ręcznego, którą trzeba będzie wyregulować.
Auto jeszcze mnie nie zawiodło w trasie. W zeszłym roku jechałem nim do Austrii.
Na poprzednim przeglądzie spędziłem 10 min. i przeszedł przegląd bez problemu.
Sprzedaję ponieważ, zakupiłem inny samochód (również z Niemiec :)
Zapraszam do obejrzenia pojazdu i jazdy próbnej.
Życzę przyjemnej licytacji i oczywiście zapraszam do zakupu.
Kontakt telefoniczny:
535-[zasłonięte]-881
|