Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VW GOLF II :)

02-02-2014, 21:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 499 zł     
Użytkownik marcinseagal
numer aukcji: 3901067914
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 2598   
Koniec: 02-02-2014 20:53:55

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1991
Pojemność silnika (cm3): 1300
Moc silnika (KM): 55
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Wyposażenie: Centralny zamek, Szyberdach, Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Witam serdecznie

Oferuję swojego VW Golf II. Silnik 1300 NZ KAT, rocznik 1991, wielopunktowy wtrysk paliwa, 3 drzwi, szyberdach.

Kupiłem go w 2009 roku (sprowadzony do kraju z Niemiec w 2007).

Golferini to moje oczko w głowie ;) Dużo przy nim zrobiłem.

Postaram się wymienić to co zostało zrobione, choć pewnie i tak coś pominę...

A zatem:

·         Rozrząd (Continental)

·         Świece (Bosch) i przewody

·         Filtr powietrza (Filtron)

·         Olej i filtr oleju (półsyntetyczny Mobil 2000)

·         Pompa wody (Metelli)

·         Linka sprzęgła

·         Chłodnica oraz nagrzewnica (Febi)

·         Wymieniona skrzynia biegów (poprzednia 4 biegowa)

·         Zestaw naprawczy wybieraka zmiany biegów

·         Wymieniony układ wydechowy, nowe wieszaki gumowe

·         Nowy akumulator BOSCH SILVER

·         Wymienione podszybie na twarde GTI

Do tego odtworzyłem pokrywę kolektora i rurę ciepłego powietrza, których nie było przy zakupie, co widać na zdjęciach. Odświeżyłem przepływomierz oraz pomalowałem pokrywę głowicy. Pomalowane i zabezpieczone są też elementy komory silnika.

Silnik suchy, wymieniona uszczelka pod pokrywą głowicy. Silnik spalił 1L oleju na 14000km, zatem można śmiało napisać, że nie bierze oleju.

Przywrócony został cały system podciśnień, nowe przewody podciśnienia.

·         Wymienione reflektory (pełna sprawność, regulacja manualna we wszystkich płaszczyznach)

·         Wymienione tylne lampy na czarne

·         Nowy zderzak tylny (oryginalny)

·         Nowe klosze migaczy (czarne)

·         Nowy grill i pomalowana metalowa listwa podreflektorowa

·         Wzmocnienie czołowe odczyszczone i pomalowane

·         Zainstalowane nowe światła do jazdy dziennej LED, ze wszelkimi homologacjami

Zawieszenie przednie:

·         Nowe tarcze (Brembo) i klocki (TRW)

·         Łożyska

·         Odświeżone i pomalowane zaciski

·         Amortyzatory

Zawieszenie tylne:

·         Bębny i szczęki. Wszystko wymienione, odczyszczone, zabezpieczone i pomalowane.

 

Kabina/wnętrze:

·         Nowy mechanizm podnoszenia szyby od strony kierowcy

·         Wymieniona cała tapicerka: fotele, kanapa, boczki przednie i tylne. Oczywiście wszystko całe, niepodrapane, ze sprawnymi mechanizmami uchylania foteli. Boczki przednie i tylne są z tworzywa a nie z papieru, który po jakimś czasie gnije. Podczas wymiany tapicerki drzwi odtworzyłem folię zabezpieczającą tapicerkę przed wodą.

·         Jednolity tunel środkowy (poprzedni był dzielony)

·         Nowy, skórzany, czerwony mieszek dźwigni zmiany biegów oraz kultowa gałka 4 biegi (w rzeczywistości oczywiście jest 5 biegów, taka zmyłka :P )

Do zrobienia jest podsufitka. Niestety po tylu latach zaczęła się odklejać. Mogę jednak podać namiary na tapicera, u którego byłem w tej sprawie a wycenił robotę na ok. 400zł (nowa podsufitka + obszycie słoneczników).

Dodam, że Golferini posiada manualny szyberdach. Oczywiście szczelny.

Co do karoserii:

Lakier oryginalny. W kilku miejscach oryginalne nalepki, oznaczenia itp. Wszelkie oznaki korozji zabezpieczyłem sam, czyli amatorsko. Jako, że renowację karoserii planowałem na końcu, gdyż uważam, że techniczna strona jest o wiele ważniejsza, nie zdążyłem zrealizować swoich planów, czyli kompletne odświeżenie lub całkiem nowy lakier. Jednak i tak prezentuje się on okazale.

Golferini posiada szerokie listwy boczne oraz sierpy błotników, które go fajnie poszerzają optycznie.

Należy też przyjrzeć się problemowi wybierania biegów. Czasem ciężko wchodzą, szczególnie 1 i 2. Może to być błaha sprawa, gdyż tak jak pisałem wcześniej skrzynia była wymieniana.

Co do kół:

Sprzedaję Golferiniego na aluminiowych felgach SPEEDLINE 14” (posiadam do nich 3 dekielki gdyż jeden musiał odpaść w czasie jazdy). Odświeżone i pomalowane. Z racji pory roku na oponach zimowych (2x Kumho, 2x Hankook). Dodaję komplet opon letnich GoodYear.

Za dopłatą dorzucę 5 felg BBS 15” z oponami letnimi GoodYear. Rewelacyjne i kultowe felgi. Dopłatę negocjujemy osobiście :)

Czyli felgi BBS widoczne na zdjęciach nie są przedmiotem aukcji (chyba, że dogadamy się co do dopłaty)

Audio:

·         Radio JVC KD-R412, USB (kupione nowe)

·         Głośniki przednie (podszybie) Peying 10cm (nowe)

·         6 głośników w tylnej półce MAGNAT na zwrotnicach VoiceKraft. Półka z płyty, obleczona materiałem obiciowym czarnym.

Dodam, iż Golferini jest świeżo po przeglądzie (styczeń). Ma też OC.

 

Opcja "KUP TERAZ" tylko po osobistych oględzinach.

 

Chętnie odpowiem na Państwa pytania.

 

KOM 509[zasłonięte]627

Marcin