Witam serdecznie, z żalem sprzedaję mojego Golfa widocznego na zdjęciach, którego odziedziczyłem po moim dziadku, zmarłym w czerwcu 2010 roku. Pozbywam się auta, gdyż zakupiłem kombi potrzebne ze względów rodzinnych jak i zawodowych. Więcej zdjęć autka znajduje się w dole aukcji. Są dość duże, więc warto poczekać, aż się załadują.Dane auta: Volkswagen Golf 2 rocznik: 1989silnik: 1,3 litramoc: 55 KMzasilanie: Benzyna (gaźnik) + LPG (parownik Lovato) przebieg: 196 000 kmliczba drzwi: 3
Wykaz wymienionych części i dokonanych napraw - udokumentowane fakturami: 08.2010 ---> hamulce przód + tył, łożyska tył, przeguby napędowe przód 11.2010 ---> świece, przewody, kopułka i palec aparatu zapł., olej silnikowy + filtry 10.2011 ---> przewody zapłonowe03.2012 ---> amortyzatory przód 07.2012 ---> olej silnikowy + filtry 09.2012 ---> amortyzatory tył, sprężyny przód + tył 06.2013 ---> akumulator 07.2013 ---> uszczelka pod głowicą + planowanie głowicy, uszczelki kolektora dolotowego i dekla zaworów12.2013 ---> pasek klinowy, termostat, nagrzewnica, przeguby napędowe wew. przód 02.2014 ---> sprzęgło kompletne + linka sprzęgła
Naprawy nieudokumentowane: 06.2011 ---> regeneracja gaźnika u p. Wiesława na ul. Szarych Szeregów (znany fachowiec, polecam sprawdzić na forach)07.2011 ---> regeneracja parownika instalacji gazowej (także na ul. Szarych Szeregów)
Opis auta: Jak widać na powyższym wykazie, wszystko jest robione w Golfiku na bieżąco. Autko odpala i jeździ zarówno na benzynie jak i na gazie. Jest konsekwentnie zostawiane na noc na benzynie i odpalane na benzynie a następnie przełączane na gaz.
Spalanie w mieście wynosi max. 10 litrów gazu a w trasie potrafi zejść do poziomu 8,5 litra na 100 km. Koszty eksploatacji nie przekraczają więc 30 zł na 100 km , nawet wliczając w to zużycie benzyny na rozruch.
W silniku zrobiona była rok temu uszczelka pod głowicą. W tym roku natomiast wymienione zostało sprzęgło. Największe koszty zostały już zatem poniesione i autkiem można się cieszyć jeszcze przez wiele lat.
Pod względem blacharskim Golfik jest w dużo lepszym stanie niż niejeden jego rówieśnik. Podłoga i progi są zdrowe, okolice amortyzatorów jak i podłużnice również.
Ciężko jest się z nim rozstawać, bo jest w dobrym stanie i jeszcze posłuży, ale pojawiło się nowe auto i nowe koszty, więc czas by nowy właściciel zaczął się cieszyć czerwonym Golfikiem. Autko świetnie nadaje się do miasta - ma małą średnicę zawracania, jest wysoko zawieszony i o nic nie zaczepia. Części zamienne do Golfa 2 to chyba najtańsze części na rynku, więc ewentualne wymiany nie bolą. Na trasie przeszkadza trochę brak piątego biegu (skrzynia czterobiegowa), ale nie wpływa to jakoś znacząco na spalanie - na ostatniej długiej trasie, którą nim pokonałem (Warszawa-Katowice-Warszawa) spalił ok. 9 litrów gazu przy średniej prędkości 100 - 110 km/h.
Cena: 2 300 zł do rozsądnej negocjacji Za powyższe pieniążki oferuję: - Golfa - na kołach "letnich" (felgi 14 calowe + opony letnie Continental), widocznych na zdjęciach - z kołami "zimowymi" (odnowione felgi 13 calowe + opony zimowe Matador) w gratisie, widocznymi na ostatnich zdjęciach
- z fabrycznym radiem Blaupunkt Alpha z dwoma głośnikami (gra zarówno kaseta jak i radio)
Golf jest do obejrzenia w Warszawie, najlepiej na Ochocie, w Centrum lub na Bemowie. Serdecznie zapraszam na oględziny i jazdę próbną oraz oczywiście do zakupu! Kontakt do mnie:
tel. 511 [zasłonięte] 256 Pozdrawiam Marcin
Zakup auta możliwy wyłącznie po dokonaniu oględzin i jazdy próbnej. Zastrzegam sobie możliwość wcześniejszego zakończenia aukcji.
ZDJĘCIA