Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VW GOF III 1.9 tdi VARIANT

06-10-2014, 13:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 500 zł     
Użytkownik Kubam15
numer aukcji: 4644516039
Miejscowość radomsko
Wyświetleń: 597   
Koniec: 06-10-2014 13:02:44

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1996
Przebieg (km): 420000
Pojemność silnika (cm3): 1900
Moc silnika (KM): 90
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

     Witam, mam do sprzedania auto marki VW GOLF III VARIANT z silnikiem 1.9 tdi 66kw (90km). Auto sprowadziłem do Polski 4 lata temu, od tamtej pory przejechałem nim około 130 000 kilometrów. Auto dużo jeździło i wszelkie usterki były usuwane na bieżąca, wymieniłem między innymi amortyzatory przednie(sachs), łożyska przednie, pół roku temu sprzęgło (sachs), korektor siły hamowania, układ wydechowy (izavit), ostatnio zawieszenie przednie, końcówki, drążki itp. (delphi), a także dwa tygodnie temu klocki przednie, oprócz tego mnóstwo innych elementów w czasie użytkowania. Auto posiada dwie poduszki powietrzne,centralny zamek, a także klimatyzację, klimy w w tym roku nie używałem gdyż rozszczelniony jest przewód wysokiego ciśnienia. Do auta posiadam komplet felg stalowych z oponami zimowymi stan średni. W aucie wymieniałem pompę wspomagania na używaną w starej się zatarło łożysko, a także pasek klinowy i olej w pompie wspomagania był wymieniony. Auto ma 18 lat i nalatane ponad 400000 km, więc oczywiste jest że wymaga małage jak na taki dystans doinwestowania. Przyszłego klienta informuje o wszystkich drobnych niedomaganiach. Do wymiany kwalifikują się tuleje belki tylnej, koszt około 300 pln,trzeba wymienić olej (lany był Liqui Moly 10w/40) i uszczelnić miskę olejową, sprawdzić chłodniczkę oleju,  za około 4000 km trzeba wymienić rozrząd. Wybierak na skrzyni ma luzy, skrzynia pracuje bardzo dobrze, sprzęgło i silnik również. Silnik mimo dużego przebiegu w trasie jest bardzo ekonomiczny, i dynamiczny 5,5 litra na 100 kilometrów to optymalne spalanie. Jak na dizla to praktycznie nie kopci, więc wtryski także powinny być w dobrym stanie. Co jakiś czas używałem oczyszczacza do wtryskiwaczy z Liqui Moly. Auto ostatnio było malowane i miało wymieniane błotniki przednie, stare były zbyt wygnite, nie nadawały się do spawania. Przyznaję ze lakiernik nie był najwyższych lotów jak się okazało ale zostały zlikwidowane największe ślady korozji min. na drzwiach, błotnikach tylnych, zderzakach. Myślę, że po dokładnej polerce lakier będzie bardzo przyzwoity,auto nigdy nie było uderzone, ściąga w prawo ale to może być kwestia opon bo są już na dotarciu, wymieniałem tuleje wahacza ale możliwe, że trzeba będzie wymienić całe wahacze bo jest to prostsze i tańsze, tym bardziej że wahacze są jeszcze oryginalne.  Auto jest po przeglądzie 2tygodnie.

Do obejrzenia w Częstochowie.ZAPRASZAM

 

                                                                            Dodatkowe info na nr

                                                                            508 [zasłonięte] 302