Budowa sportowej jednostki napędowej VW Typ 1
(chłodzony powietrzem układzie boxer) – silnik do garbusa, busa, karmann ghia, bulika, ogórka, Sand rail, kit car etc… o seryjnym skoku wału (69mm).
Oglądałeś filmiki o garbusach kręcących bąki, mieszających na Drag stripie mocne muscecar’y, może nowy film o Herbim albo po prostu na zlocie zauważyłeś piękną symetrię dwóch podwójnych gaźników pod klapą coraz większej Rzeszy miłośników cal-looków, resto-cal, volksrodów czy german-look’ów i zacząłeś marzyć o własnym szybkim garbusie czy karmanie?
Doskonale trafiłeś. Z ogromną przyjemnościom pomogę spełnić i Twoje marzenie.
Moja przygoda z tymi niecodziennymi wiatrołapami zaczęła się zapewne tak jak i Twoja. Poświęciłem się pasji bez reszty, żebyś Ty mógł spełnić swoje marzenie.
Ile razy słyszałeś, że podwójne gaźniki zamienią garbusa w paliwożerna bestię?
Jest to nieprawdą. Montaż podwójnych gaźników i poprawa kolejnych podzespołów pozwoli wygenerować moc, moment i przy zachowaniu zdrowego rozsądku ekonomię.
Typowe 1600ccm na podwójnych gaźnikach i typowym wydechem typu 4 w 1 nie powinno palić więcej jak 8l/100km (przy spokojnej jeździe) – skąd wiem? Taką właśnie jednostką podróżowałem do UK.
W cenie usługi jest zawarte:
- złożenie silnika (ze wszystkimi pomiarami),
- wyważenie układu korbowego do sportu (wał, koło zamachowe, docisk sprzęgła, koło pasowe, zębatki napędowe wałka i aparatu zapłonowego),
- regulacja i synchronizacja gaźników (bądź sytemu EFI) oraz układu zapłonowego,
- „Brake In” (1 odpalenie i wstępne dotarcie silnika),
- zestaw uszczelek silnika (także simering wału korbowego),
- hamowanie silnika/samochodu (nie szacuję mocy, nie jestem jasnowidzem – podaję realne wartości zmierzone na hamowni)
Cena usługi nie zawiera części, jest ceną Brutto (wystawiam faktury VAT)
Dokładna wycena kompletnej budowy silnika jest indywidualna i darmowa.
Potwierdzeniem zamiaru budowy silnika jest wpłata pełnej kwoty za części i obróbki ustalonej podczas wyceny oraz spisanie umowy.
Oto kilka silników, które wyszły spod mojej ręki:
1776ccm Typ1 moc 90 Hp, 141Nm – 15,201s na ¼ mili VW garbus 1200 sparkafer
1776ccm Typ1 moc – jeszcze nie zmierzona VW garbus speedster
2176ccm Typ1 moc 150Hp, 201Nm – 13,99s na ¼ mili VW garbus 1200 mexico
2109ccm Typ1 moc – jeszcze nie zmierzona VW garbus 1302 / porsche 356 replika
Silniki są budowane na nowych podzespołach głownie firmy CB Performance, której jestem przedstawicielem na Polskę.
W przypadku równie montażu silnika w samochodzie oferuję transport pojazdu na firmowej lawecie (koszt transportu i montażu silnika jak i przygotowania pojazdu do przyjęcia takiej jednostki napędowej będzie ujęty w wycenie jako usługi dodatkowe).
Przed zalicytowaniem proszę o kontakt w celu przeprowadzenia wyceny. ”Kup teraz” dopiero po zatwierdzeniu wyceny i podpisaniu umowy na budowę silnika!
|