VW Garbus 1973r.
Po kompletnej renowacji
Odbudowany od podstaw
Karoseria i podwozie samochodu zostało odnowione przez specjalistyczną firmę zajmującą się odbudową VW
Karoseria została wypiaskowana, zagruntowana i polakierowana na unikalny kolor lakieru z palety Lamborghini Balloon White
Podwozie zostało wypiaskowane, ocynkowane i polakierowane proszkowo farbą z palety ral o wysokim połysku
W samochodzie zastosowano nowe podzespoły zawieszenia jak i układu kierowniczego
Nowy układ hamulcowy - przód hamulce tarczowe z tarczami nawiercanymi, tył hamulce bębnowe
Przewody hamulcowe elastyczne jak i stalowe wymienione na nowe - oryginalne VW
Skrzynia biegów po kompleksowym remoncie, zalana nowym olejem,poduszki skrzyni biegów czerwone - wzmacniane
Nowe półosie i przeguby
Jako baza silnika wykorzystano korpus z Garbusa 1.6i - Mexico
Wał, korbowody i panewki wzmocnione w celu zastosowania większych cylindrów
Cylindry wraz z tłokami pochodzą z silnika Porsche 356
Głowice zostały odpowiednio dostosowane pod cylindry
Jednostkę napędową zasila wielopunktowy układ wtryskowy
Silnik jest po precyzyjnej odbudowie z zastosowaniem nowych części
Moc silnika to ok. 120 KM
Do chłodzenia zastosowano zewnętrzną chłodnicę oleju umieszczoną w przednim pasie pojazdu
Oblachowanie silnika zostało poddane piaskowaniu i lakierowaniu na wysoki połysk
Nowy układ wydechowy Eberspacher
W aucie została kompletnie odtworzona instalacja elektryczna
We wnętrzu samochodu zaszły radykalne zmiany
W kokpit zostały wkomponowane zegary - wskaźniki informacyjne
Do zmiany biegów zastosowano specjalny lewarek shifter
Zamontowane zostały nowe fotele z zagłówkami
Tapicerka, kokpit i podsufitka pojazdu została obszyta skórą
Zapraszam do galerii przedstawiającej zdjęcia Garbusa w trakcie i po renowacji
https://plus.google.com/photos/109[zasłonięte] 437101[zasłonięte] 529543/albums/602[zasłonięte] 356705[zasłonięte] 5201
Telefon kontaktowy
502 [zasłonięte] 436 lub 600 [zasłonięte] 170