|
VW Garbus 1969r.
Historia smutna, ale prawdziwa.
Kilka lat temu było marzenie i cel. Droga do zakupu pierwszego auta była kręta i długa.
Cel jednak został osiągnięty i stałem się posiadaczem VW Garbus-a z 1969 roku.
Założenia były jednak inne. Wyremontować i stworzyć coś, za czym ludzie będą się oglądać.
Zaprzyjaźniony warsztat zdeklarował się podjąć wyzwanie. W międzyczasie polska rzeczywistość skłoniła mnie
do szukania "chleba" poza granicami. Mijały miesiące i jak to zazwyczaj bywa (umiesz liczyć, licz na siebie),
z racji braku kontroli, Garbus ciągle spychany był na dalszy plan i ciągle daleko było mu do wizji, która
była w głowie. Minęły lata, priorytety się zmieniły i choć łza w oku się kręci to klamka zapadła.
SPRZEDAŻ. Może ktoś inny nie polegnie na placu walki przywracania dni świetności Garbusa z 1969 roku.
Stan techniczny tak jak na zdjęciach. Właściwa część prac związana ze spawaniem została ukończona
(wyspawane progi, mocowania drzwi, drzwi, podłoga itp.). Zamontowane i połączone z resztą karoserii błotniki (z twożywa).
Przód szerszy od oryginału o 7 cm na strone, a tył 12 cm. Silnik nie odpalany długi czas. Wcześniej palił na dotyk,
bez problemów. Garbus bez ważnego przegladu. Ubezpieczenie OC opłacane cały czas, ważne do 16.05.2012r.
Garbus sprzedawany w komplecie z resztą wszystkich części (widoczne na dodatkowych zdjęciach).
Nie sprzedaję poszczególnych części osobno.
W komplecie razem z autem (widoczne na dodatkowych zdjęciach):
- dywaniki (komplet) z logo VW - nowe
- 2 x bok drzwi (wycinany z płyty)
- 2 x bok tył (wycinany z płyty)
- 2 x lampa tył Fiat Brava
- 2 x lampa przód Opel Corsa
- tapicerka (komplet - podsufitka, boki drzwi, boki tył itp.) - nowa
- pułka - tył
- spód za tylnym siedzeniem (pod pułką)
- wykładzina (komplet) - nowa
- 2 x siedzenie przednie (skóra)
- kanapa + oparcie (skóra)
- uszczelka bagażnika i silnika - nowe
- szyba przednia
- 2 x szyba drzwi
- szyba tylna (przyciemniona profesjonalnie folią)
- 2 x szyba boczna (przyciemniona profesjonalnie folią)
- 2 x próg z twożywa (komplet do błotników)
- 2 x próg metalowy z gumą - nowy
- kirownica drewniana
Części silnika 1600:
- blok silnika (komplet)
- 2 x głowica (wyczyszczona, dotarte zawory)
- koło zamachowe
- docisk sprzęgła
- kolektor dolotowy
- rozrusznik
- prądnica
- wał + korbowody
- 2 x pokrywa zaworów
- obudowa chłodzenia (wiatraka)
- wałek rozrządu
- gaźnik
- 2 x klawiatura zaworów
- chłodnica oleju
- i inne części silnika (wiekszość widoczna na zdjęciach)
Więcej zdjęć
Zapraszam do oglądania w miejscowości koło Kłodzka.
Kontakt (po godzinie 18-ej) 074[zasłonięte]871-30
|