VW Garbus 1969r.
Historia smutna, ale prawdziwa. Kilka lat temu było marzenie i cel. Droga do zakupu pierwszego auta była kręta i długa. Cel jednak został osiągnięty i stałem się posiadaczem VW Garbus-a z 1969 roku. Założenia były jednak inne. Wyremontować i stworzyć coś, za czym ludzie będą się oglądać. Zaprzyjaźniony warsztat zdeklarował się podjąć wyzwanie. W międzyczasie polska rzeczywistość skłoniła mnie do szukania "chleba" poza granicami. Mijały miesiące i jak to zazwyczaj bywa (umiesz liczyć, licz na siebie), z racji braku kontroli, Garbus ciągle spychany był na dalszy plan i ciągle daleko było mu do wizji, która była w głowie. Minęły lata, priorytety się zmieniły i choć łza w oku się kręci to klamka zapadła. SPRZEDAŻ. Może ktoś inny nie polegnie na placu walki przywracania dni świetności Garbusa z 1969 roku.
Stan techniczny tak jak na zdjęciach. Właściwa część prac związana ze spawaniem została ukończona (wyspawane progi, mocowania drzwi, drzwi, podłoga itp.). Zamontowane i połączone z resztą karoserii błotniki (z twożywa). Przód szerszy od oryginału o 7 cm na strone, a tył 12 cm. Silnik nie odpalany długi czas. Wcześniej palił na dotyk, bez problemów. Garbus bez ważnego przegladu. Ubezpieczenie OC opłacane cały czas, ważne do 16.05.2012r.
Garbus sprzedawany w komplecie z resztą wszystkich części (widoczne na dodatkowych zdjęciach). Nie sprzedaję poszczególnych części osobno.
W komplecie razem z autem (widoczne na dodatkowych zdjęciach): - dywaniki (komplet) z logo VW - nowe - 2 x bok drzwi (wycinany z płyty) - 2 x bok tył (wycinany z płyty) - 2 x lampa tył Fiat Brava - 2 x lampa przód Opel Corsa - tapicerka (komplet - podsufitka, boki drzwi, boki tył itp.) - nowa - pułka - tył - spód za tylnym siedzeniem (pod pułką) - wykładzina (komplet) - nowa - 2 x siedzenie przednie (skóra) - kanapa + oparcie (skóra) - uszczelka bagażnika i silnika - nowe - szyba przednia - 2 x szyba drzwi - szyba tylna (przyciemniona profesjonalnie folią) - 2 x szyba boczna (przyciemniona profesjonalnie folią) - 2 x próg z twożywa (komplet do błotników) - 2 x próg metalowy z gumą - nowy - kirownica drewniana
Części silnika 1600: - blok silnika (komplet) - 2 x głowica (wyczyszczona, dotarte zawory) - koło zamachowe - docisk sprzęgła - kolektor dolotowy - rozrusznik - prądnica - wał + korbowody - 2 x pokrywa zaworów - obudowa chłodzenia (wiatraka) - wałek rozrządu - gaźnik - 2 x klawiatura zaworów - chłodnica oleju - i inne części silnika (wiekszość widoczna na zdjęciach)
Więcej zdjęć
Zapraszam do oglądania w miejscowości koło Kłodzka.
Kontakt (po godzinie 18-ej) 074[zasłonięte]871-30
|