Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VREDESTEIN BLACK PANTHER XTRAC 29x2.20 TR

15-07-2015, 9:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 139.90 zł     
Użytkownik zonsport_pl
numer aukcji: 5515760839
Miejscowość Żywiec
Wyświetleń: 7   
Koniec: 15-07-2015 09:20:50

Dodatkowe informacje:
Typ opony: Zwijana
Stan: Nowy
ETRTO (szerokość- średnica wewnętrzna) / Calowe (średnica zewnętrzna - szerokość): 56-622/ 29x2.20
Waga (gramy): 665 [g]
Dedykowany/a do: cross-country, kolarstwo górskie, enduro
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Image and video hosting by TinyPic

VREDESTEIN BLACK PANTHER XTRAC 29x2.20 tubeless ready

- Centralny bieżnik zapewnia dodatkową przyczepność podczas hamowania i przyspieszania.
- Boczne ostrogi zapewniają dodatkową przyczepność na zakrętach.
- Gęste umieszczone ostrogi zapewniają dodatkową ochronę przed przebiciem opony.

Rozmiar: 29 x 2,20.
Min./maks. ciśnienie (bar): 2,0 / 4,5.
Waga: 665g.
Oplot: 120 TPI.

Jezdnia: 2/6
Droga sucha i twarda: 4/6
Sucha nieutwardzona: 5/6
Sucha nierówna: 6/6
Mokra nierówna: 5/6
Błotnista: 3/6

TUBELESS READY
Bezdętkowe opony TUBELESS READY pozwalają jeździć na niższym ciśnieniu opon, co pozwala na lepszą przyczepność w trudnym terenie. Ten system opon posiada ponadto tę zaletę, że jest lżejszy, co w połączeniu z uszczelniaczem do opon Vredestein, zapewnia optymalne zabezpieczenie przed przebiciem. Vredestein zaleca stosowanie opon Tubeless Ready z obręczami bezdętkowymi UST. bezdętkowe.

TRICOMP X TECHNOLOGY
Zastosowaliśmy nasze doświadczenie z Technologii Tricomp w oponach wyścigowych, do naszych opon MTB - tak, że mogą one również zapewnić najlepsze możliwe osiągi. Przez zastosowanie różnych mieszanek gumy w bieżniku i ścianach bocznych, w połączeniu ze strukturą ostróg specyficznie dostosowanych do tych mieszanek, opony dają doskonałe wyniki, niezależnie od terenu.

DUOCOMP TECHNOLOGY
Technologia ta wykorzystuje zintegrowaną mieszankę bieżnika i ścian bocznych, która optymalizuje przyczepność, opory toczenia i trwałość opony.