Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Volvo XC 90 Summum ,6 Geartronik * Haldex * Navi *

23-10-2014, 9:54
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29 999 zł     
Użytkownik loczek77
numer aukcji: 4683600936
Miejscowość Oświęcim
Wyświetleń: 4120   
Koniec: 23-10-2014 09:59:44

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2005
Przebieg (km): 130000
Pojemność silnika (cm3): 2400
Moc silnika (KM): 163
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: SUV
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Parktronic, Tempomat, Reflektory ksenonowe, Blokada skrzyni biegów, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, Nawigacja GPS, 4WD, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Volvo XC 90 Summum 6 biegowy Geartronik + Haldex Rocznik 2005 Listopad. kolor srebrny Przebieg pojazdu 260 000 km Przebieg silnika 130 000km Skrzynia Geartronik 6 biegów+napęd Haldex + W biegi zimowe. Silnik 2.4 D5 AWD CENA 29999 JEST CENĄ NETTO,do tej ceny doliczyc 23% Vat. Jestem 2 gim włascicielem pojazdu,mam go ponad trzy lata - w sierpniu 2014 roku zakonczyłem 3 letni leasing. Samochód w 2005 roku przez kilka miesiecy stał nierejestrowany w Niemieckim salonie Volvo jako egzemplaz ekspozycyjny nierejestrowany. Pierwszy własciciel (mój kolega ) poprzez Volvo Polska sprowadził go do polski i wziął w leasing na 6 lat po nim ja. Znam samochód od początku. Trochę 3 letniej historii pojazdu ...w grudniu 2012 roku ,4 miesiące po zakupie tankując na stacji felerne paliwo po przejechaniu 120 km wypalił sie tłok i trzeba było wydac 16 tys na wymiane silnika. Poprzez serwis Volvo kupiłem silnik z przebiegiem niecałych 70 tys km wiec prawie nowy. Od tamtej pory przejechałem 50 tys km. Pojazd jest wyposazony we wszystkie mozliwe dostępne na tamte czasy opcje.Wnętrze jest w kolorze czarnym ,z czarną skóra,podsufitka jasna. Jak pierwszy własciciel tak i ja nie palimy wiec po wejsciu do pojazdu nic nie czuc. Nic nie jest urwane ,porysowane lub poplamione.Elementy wnetrza wykonczone sa w aluminium. Samochód jest naprawde komfortowy , pełen schowków a po złozeniu tylnych siedzen robi sie pełnowymiarowa furgonetka + dodatkowo pzry przewozie naprawde długiej rzeczy mozemy złozyc przednie siedzenie w przód i 4 metrowy przedmiot spokojnie sie miesci. Schowek i podłokietnik klimatyzowane. Nagłosnienie w tym pojezdzie jest rewelacyjne 16 głosników i dodatkowy Subwoofer ze wzmacniaczem - zaleta pojazdu ekspozycyjnego. Telefon x 2 zsynchronizowany z nagłosnieniem, CD na 6 płyt, nawigacja kolorowa wysówana z przedniego panelu, pasazer na tylnej kanapie moze podpiąc słuchawki i słuchac innej stacji niz kierowca , itp itd Jestem restauratorem wiec nadwozie przez oststnie trzy lata bylo oklejone folią reklamowa co dodatkowo chronilo lakier który jest w bardzo dobrej kondycji ,nie ma zarysowan. Koła 17 calowe z oponami 245 i 235 w wersji całorocznej, oceniam ze maja 80% stanu. W styczniu wymienione tarcze i klocki z przodu. W kwietniu olej silnikowy i filtr - Castrol . W ostatnim czasie ; silniczek spryskiwaczy szyb. pasek alternatora i alternator,nowy akumulator ,łozysko tylne lewe.wycieraczki przedniej szyby. rozrusznik. i kilka drobniejszych rzeczy.Ogrzewanie postojowe ustawia sie na okreslana godzine i wchodzi się do ciepłego wnętrza. Teraz wady ; wycieraczka tylnej szyby działa ale czasami sie zacina. W serwisie usłyszałem ze wystarczy rozebrac silniczek przesmarowac oske, mechanizm i bedzie dobrze. Teraz ciekawostki : mało kto o tym wie a producent sie nie przyznaje ale Volvo ma pewna wade fabryczna...w modelach z roku 2004 do 2006 w wiekszosci poprzez wade podszybia zalewa C E M czyli centralny komputer. W moim samochodzie jest to juz za mną. niestety stało sie to w najmniej oczekiwanym momencie i zakonczyło wymiana i kodowaniem C E Mu. Mój samochód ma C E M typu H wiec rarytas wsród komputerów.Więkrzosc modelu XC 90 ma modół L czyli uniwersalny . Mój niestety ze względu na wyposazenie musi miec H. Koszt 2300zł - nowy własciciel bedzie o tyle bogatszy. Samochód brał udział w nagraniu 6 ciu videoklipów ,obecnie nagrywany jest nastepny w Egerze na Wegrzech. Pojazd prowadzi sie dobrze a komfort jest bardzo duży. Spalanie jak na auto wazace ponad 2 tony jest niewiarygodnie niskie 6l trasa i 8l miasto. wszystkie dokumenty,2 kluczyki oryginalne,płyta nawigacji.Ubezpieczenie do lipca 2015,przeglad do pazdziernika 2015. Nigdy nie był naprawiany lub serwisowany poza autoryzowanym serwisem i tylko na oryginalnych częsciach. Do pojazdu dokładam drugi kompletny silnik który poza uszkodzonym tłokiem jest dobry-wartosc czesci zapasowych to przynajmniej 5 tyś. Samochód uzywam na codzien dlatego pisze od razu ze nie bedzie umyty i odkurzony jak ktos przyjedzie go oglądnąc. Prosze równierz o telefon w celu umówienia konkretnego terminu. Vat wystawiam od faktury... Tel calodobowy 669 [zasłonięte] 858 lub 607 [zasłonięte] 644 Samochd posiada opcje wzposayenia ekspozycyjnego czyli wszystko co Volvo oferowlo w owczesnym czasie.