Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Volvo V70 2.5 TDI DOINWESTOWANY

23-03-2015, 22:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 500 zł     
Użytkownik Marwsk
numer aukcji: 5162986910
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 1738   
Koniec: 23-03-2015 21:36:30

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1999
Przebieg (km): 415000
Pojemność silnika (cm3): 2500
Moc silnika (KM): 140
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Tempomat, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem sprzedaży jest Volvo V70 2,5 TDI 140km - produkcja 22 XII 1999 ;) Auto posiada pokaźny przebieg 415 000km (dla zainteresowanych można szybko zmienić na 199 000km tak jak w większości innych).

Z wyposażenia jest skórzana tapicerka/kierownica/gałka biegów, klima automatyczna, grzane przednie krzesła, 4 el szyby, grzane elektryczne lusterka, system kontroli trakcji (antypoślizgowy), ABS, komputer pokładowy (spalanie, śr prędkość, dystans), centralny zamek z pilota, oryginalne dywaniki welurowe Volvo, dwie poduszki czołowe i dwie boczne, tempomat. Oryginalny lakier na całym aucie.

Auto na bieżąco serwisowane, poniżej krótka historia napraw od zakupu do teraz, większość udokumentowana fakturami:

328 000km – 04,05,2010 - zakup auta

~335 000km – uszczelnienie pompy wtryskowej, wymiana paska pompy, rolki prowadzącej oraz napinacza – 700zł

~338 000km – wymiana termostatu w silniku, nagrzewnicy, łącznik stabilizatora prawy przód

341 459km – 30,12,2010 – wymiana paska rozrządu, pompy wody, napinacza,rolki, paska wielorowkowego i rolki – 1007zł

358 200km – 23,03,2012 – tarcze hamulcowe + klocki przód oryginał OEM Volvo, wymiana przewodów hamulcowych elastycznych przód + tył + płyn, wymiana szczęk hamulca ręcznego, nowy tłoczek hamulcowy przód, napinacz paska wielorowkowego Litens – 1151zł

360 200km – 14,05,2012 – wahacze przód QH x2szt (449zł)

370 000km – 20,04,2013 – tarcze + klocki tył TRW, zestaw naprawczy zacisków tył – 420zł

373 000km – wymiana koła pasowego na wale – Corteco – 370zł, kompleksowa regeneracja alternatora – 400zł

390 000km – wymiana tulei wahaczy tył x 4szt – 1200zł

400 000km – wymiana zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego – oryginał Volvo

Olej zawsze Motul 6100 10W40 – półsyntetyk, olej, filtry wymieniane na bieżąco

Oryginalna książka serwisowa prowadzona do 03,08,2007 – 274 105km, od zakupu do dzisiaj zeszyt prowadzony na mój własny użytek.

Zalety:

-absolutny brak korozji (nadwozie, podwozie, wydech)

-oryginalny przebieg

-nie bierze oleju

-klima sprawna

-wsiadać i jezdzić

-bardzo ładne wnętrze

Wady:

-wizualnie (zewnętrznie) najlepsze lata ma już za sobą: przedni zderzak poskładany na trytytki (w tym duże szczeliny przy błotnikach),

-od niedawna słychać vacu pompę

-przetarty fotel kierowcy

Pierwszy właściciel w Polsce (5 lat), w Niemczech użytkowany przez jednego właściciela przez 10 lat.

Samochód mimo sporego przebiegu nigdy nie zawiódł, przez ponad 85 000 km zawsze dowoził do celu. Pomimo zewnętrznych wad (patrz zdjęcia), mechanicznie uważam, że jest w bdb stanie - co dokumentuje lista ww napraw. Więcej info o aucie udzielę telefonicznie. Tel kontaktowy 603 [zasłonięte] 296.