Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Volvo V70 2.4 D5 SUPER STAN od osoby prywatnej

27-09-2014, 16:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 500 zł     
Użytkownik swiatMINI
numer aukcji: 4604419663
Miejscowość Raszyn
Wyświetleń: 1251   
Koniec: 27-09-2014 16:55:14

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2002
Przebieg (km): 373295
Pojemność silnika (cm3): 2400
Moc silnika (KM): 163
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: inny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Tempomat, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam Volvo V70 D5


Rok produkcji: 2002
Silnik: 2.4 D5
Skrzynia biegów automatyczna
Przebieg oryginalny 373295

 

Wyposażenie:
- klimatyzacja

- elektrycznie sterowane szyby

- elektrycznie sterowane oraz podgrzewane lusterka

- półskórzana tapicerka

- rolety na szyby

- ABS

- kontrola trakcji 

- tempomat

- komputer pokładowy

-oryginalny, wypinany hak VOLVO

 

Kilka słów o samochodzie. Volvo przyjechało z Niemiec w 2009 roku z oryginalnym przebiegiem poniżej 190 tyś km. Od tamtej pory zrobiło ponad 180 tyś km i ma dziś przejechane 373 tyś km. Co jest najlepsze - kierownica, czy fotele są znacznie mniej zużyte w tym samochodzie niż w innych V70tkach które mają rzekomo 180 tyś i sprzedają je handlarze (szukałem polifta i parę sztuk obejrzałem). Tamte auta na bank mają ok. pół miliona kilometrów a handlarze jak to oni - picują i oszukują byleby zarobić. U mnie mają Państwo prawdziwy, oryginalny przebieg. Wiem, że lepiej by wyglądało 150 000 km, ale czy warto się oszukiwać? Lepiej znać prawdę. 

Samochód miał zmieniany co 15000 km olej silnikowy (Mobil 1 5W50) i wszystkie filtry, co 30000 km olej w skrzyni biegów, a co 60000 kompletny rozrząd.

Przy ok 300 000 km (kwiecień 2014) naprawiana była skrzynia biegów, a koszt naprawy wyniósł grubo ponad 6000 zł (faktura do wglądu). Naprawy dokonał najlepszy serwis, warszawska firma Samko, przez co skrzynia pracuje perfekcyjnie. 

Ostatni serwis był robiony przy 360 000 km. Wymienione zostało wtedy:
- olej i wszystkie filtry,

- olej w skrzyni biegów,

- kompletny rozrząd z pompą wody i uszczelniaczami wału i wałka rozrządu,

- płyn chłodniczy,

- świece żarowe,

- klocki hamulcowe przód,

- klocki i tarcze hamulcowe tył, 

- zrobiony został pełny serwis klimatyzacji,

- ustawiona została geometria, 

 

Ponadto kupiłem wtedy i zamontowałem NOWE opony letnie 205/50/17. Do auta posiadam jeszcze opony zimowe na aluminiowych felgach 15". 

Samochód jest sprawny w 100%. 

Zapraszam z miernikiem grubości lakieru. Lakierowany był tylni lewy błotnik (jeszcze w Niemczech), lecz nie ma na nim szpachli więc była tam pewnie jakaś lekka przycierka. Pozostałem elementy mają powłokę lakierniczą oryginalną. 

Jestem właścicielem serwisu samochodowego, gdzie naprawialiśmy moje Volvo. Na niczym nie oszczędzałem, wszystko robiłem na czas. Jestem osoba dbającą o auta. 

 

Teraz wady auta:
-  całkiem niedawno (dlatego nie jest to naprawione) podczas parkowania przytarłem lewy przedni błotnik (ostatnie zdjęcie),

- przy przebiegu 375 000 trzeba wymienić wszystkie filtry oraz olej silnikowy, ale dla zdecydowanego kupującego dorzucę te elementy, a nawet w obecności kupującego wymienimy je w naszym serwisie,

- poobcierane od parkowania itd lusterka, 

 

Przegląd ważny do 21.08.2015 r.
Ubezpieczenie OC do 19.05.2015 r. 

 

Zainteresowanych proszę o kontakt pod numerem tel. 665 [zasłonięte] 775