WITAM i POZDRAWIAM
DZIŚ DO SPRZEDANIA MAM PIĘKNY, EKONOMICZNY I PRAKTYCZNY SAMOCHÓD
VOLVO V50 1.6 D kombi
POJAZD OD OSOBY PRYWATNEJ W MOICH RĘKACH OD 1,5 ROKU
ROK PRODUKCJI 2007 – MODEL 2008
DATA PIERWSZEJ REJESTRACJI ZA GRANICĄ 23.10.2007 r.
DATA PIERWSZEJ REJESTRACJI W POLSCE 01.02.2011 r.
PRZEBIEG: 132000 km
POJAZD ZAKUPIŁEM 13.01.2011 r. SPROWADZAJĄC GO Z NIEMIEC
OD POCZĄTKU UŻYTKOWANIA AUTKA PROWADZĘ DZIENNICZEK JEGO EKSPLOATACJI, W KTÓRYM ODNOTOWUJE WSZYSTKIE ZDARZENIA Z NIM ZWIĄZANE TAKIE JAK SERWISY CZY NAWET TANKOWANIA GDZIE, KIEDY I ZA ILE - ZBIERAM NAWET PARAGONY.
POJAZD TANKOWANY TYLKO NA RENOMOWANYCH STACJACH - BP, STATOIL, SPORADYCZNIE ORLEN.
BARDZO DROBIAZGOWO PODCHODZIŁEM I PODCHODZĘ DO KWESTII SERWISOWANIA AUTKA.
SAMOCHÓD NA BIEŻĄCO SERWISOWANY, WSZYSTKO ROBIONE NA CZAS:
PŁYNY: OLEJ, PŁYN HAMULCOWY, WSZYSTKIE FILTRY, SERWISY KLIMATYZACJI, PIÓRA WYCIERACZEK, ŻARÓWKI.
PO ZAKUPIE WYMIENIŁEM W NIM ROZRZĄD WRAZ Z PASKIEM OSPRZĘTU I POMPĄ WODY. AUTKO POSIADA WGRANY POLSKI JĘZYK, FACHOWO DOKONANO W NIM RESEKCJI FILTRA DPF – CZĄSTEK STAŁYCH, CO MA OGROMNE ZNACZENIE, JEŚLI CHODZI O JEGO BEZPROBLEMOWĄ EKSPLOATACJĘ.
TURBINA I ŁOŻYSKA KÓŁ TYLNYCH NA GWARANCJI - DECYDUJĄC SIĘ NA DIESLA Z IMPORTU TEN ELEMENT BĘDZIE WCZEŚNIEJ CZY PÓŹNIEJ DO ZROBIENIA, BO SPROWADZONE DIESLE MAJĄ SWOJE PRZEBIEGI I JAK DLA SILNIKA TAKI PRZEBIEG TO NIC - TURBINY NAJCZĘŚCIEJ SĄ W NATURALNY SPOSÓB WYEKSPLOATOWANE - NIE ROZSTRZYGAJ TEJ NIEJASNOŚCI NA SWOJĄ KORZYŚĆ Z NASTAWIENIEM, ŻE JAKOŚ TO BĘDZIE - U MNIE TURBINA ZOSTAŁA ZROBIONA I NA GWARANCJI.
NA WYPOSAŻENIU AUTKA KOMPLET MARKOWYCH OPON: ZIMOWYCH CONTINENTAL ROZ. 16 ORAZ NOWYCH OPON LETNICH Z 2011 r. PIRELLI P7 CINTURATO, ROZ. 16.
WIEM POJAZDÓW NA RYNKU JEST WIELE, ALE TYCH GODNYCH POLECENIA NIE TAK DUŻO A OTO JEDNO Z NICH.
NIE DAJ SIĘ ZWIEŚĆ TANIM SPRZEDAWCĄ MARZEŃ.
JEDNO JEST PEWNE HANDLARZ PODRZEBUJE ZAROBIĆ A NIE ROZDAWAĆ PREZENTY.
NIE ROZSTRZYGAJ, KWESTII NIEPEWNYCH NA SWOJĄ KORZYŚĆ Z NADZIEJĄ, ŻE JAKOŚ TO BĘDZIE.
KAŻDY POJAZD ŚWIEŻO SPROWADZONY Z ZAGRANICY WYMAGA DODATKOWYCH NAKŁDÓW FINANSOWYCH. POCZĄWSZY OD KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z OPŁATAMI REJESTRACYJNYMI ok. 2000 zł POPRZEZ STANDARDOWY SERWIS (WYMIANA ROZRZĄDU, PŁYNÓW) KOLEJNE MINIMUM 1500 zł A SKOŃCZYWSZY NA RZECZACH NIEPRZEWIDZIANYCH, BO NIBY JAK KTOŚ, KTO NIE UŻYTKOWAŁ AUTA MOŻE PRECYZYJNIE GO ZWERYFIKOWAĆ.
JEŚLI SZUKASZ DOBREGO AUTA I CHESZ DOKONAĆ RACJONALNEGO WYBORU.
ZAPRASZAM
TEL: 880 - 611 - 911