Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VOLVO V40 T4 200KM do drobnych napraw lakiernicz.

24-01-2012, 8:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 900 zł     
Użytkownik slawek27
numer aukcji: 2035105651
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1238   
Koniec: 17-01-2012 15:03:45
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam serdecznie !

 

Przedmiotem tej aukcji jest moje VOLVO V40 T4-Elegance o następujących parametrach:

 

·         Rok produkcji:                          2002 (wersja już po liftingu)

·         Silnik:                                     2,0 benzyna turbo - 200 KM

·         Przebieg:                                184 000 km

·         Kolor:                                     Garfitowy metalik

 

Auto jest krajowe - jestem jego drugim właścicielem i jeżdżę nim od 2006 roku.

 

Stan techniczny samochodu jest bardzo dobry. Jazda tym samochodem jest dla mnie niesamowitą przyjemnością, ale gusta są różne więc napiszę o nim jeszcze kilka zdań:

 

·         Zawieszenie: auto ma sportowe zawieszenie o sportowej charakterystyce, które podobnie jak w Audi A4 jest „specyficznie komfortowe”, co oznacza, że jest, co prawda twarde, ale bardzo ładnie (i z przyjemnym dźwiękiem) tłumi nierówności dla prędkości większych niż 70-80 km/h. Poniżej tej prędkości jest rzeczywiście twarde i większe nierówności (dziury, nierówne przejazdy przez tory, „tarki” na skrzyżowaniach itp.) z pewnością będą odczuwalne bardziej niż przy zawieszeniach o standardowej miękkości. Największą jego zaletą jest doskonałe trzymanie się drogi.

 

·         Wnętrze: w kilku testach modelu V40, które czytałem znalazła się informacja, że wnętrze daje poczucie komfortu… Potwierdzam: jest świetnie wyciszone a przednie fotele są doskonale wyprofilowane i wygodne, więc długie wyjazdy nie stanowią w tym aucie żadnego dyskomfortu (moim zdaniem jest wręcz przeciwnieJ). Skórzana, kremowa tapicerka jest doskonałym uzupełnieniem całości.

 

·         Silnik: To największy atut auta - ten samochód naprawdę chce jechać! Jest idealny na trasy, nigdy nie brakuje mocy! Nie mówię oczywiście o ściganiu się z innymi pojazdami o wysilonych silnikach, ale o dynamicznej jeździe. Zawsze, gdy naciskam gaz czuję że auto przyśpiesza z dużą łatwością i jest to bardzo przyjemne uczucie! Jeżeli jeździłeś(aś) kiedyś sportowym motocyklem to wiesz o czym mówię!

Manualna skrzynia biegów z jednej strony daje pełną kontrolę nad autem a z drugiej nie generuje „boleśnie odczuwalnych” kosztów naprawy automatu, jeżeli ulegnie on awarii…

 

·         Zużycie paliwa: wszystko zależy od stylu jazdy:

o   Ruch miejski (Warszawa), przy stylu jazdy „nieco szybciej niż średnia” ok. 11 litrów (w weekendy), a w korkach  (tu trudno mówić o jakimś styluJ) ok. 13 l.

o   Poza miastem do 9 l (z rodziną) i 10,5 (bez rodziny)JJ. Minimalne zużycie jakie udało mi się zaobserwować to 7,8 l – jazda w dużym ruchu na odcinku 200 km bez gwałtownych przyśpieszeń). Maksymalne to 11,6 l – ale pewnie można i więcejJ

 

·         Koszty utrzymania: w pierwszych latach posiadania pojazdu korzystałem tylko z autoryzowanych serwisów i koszty były wysokie, a czasami bardzo wysokie (f-ry do wglądu). Zrezygnowałem z autoryzowanych po 3-krotnej reklamacji usterki, którą podobno usnęli za 1 razem i z perspektywy czasu żałuję, że tak późno… Podsumowując: koszty napraw można utrzymać na zdecydowanie akceptowalnym poziomie kiedy korzysta się z zaufanych i sprawdzonych serwisów.

 

·         Historia wypadkowa: auto jest absolutnie bezwypadkowe, ale miało dwie delikatne stłuczki, obydwie w prawy przedni błotnik – skutek napraw w autoryzowanym serwisie Volvo widoczny jest na zdjęciach (!!!).

 

·         Historia napraw: auto jest mi absolutnie niezbędne do funkcjonowania więc wszystkie usterki były usuwane na bieżąco i bez oszczędzania. Do poważniejszych zabiegów serwisowych zaliczam regenerację turbiny, przy czym ze starej została praktycznie tylko obudowa…. W ciągu ostatnich 2-3 tys. km wykonane zostały następujące rzeczy:

o   Wymiana tarcz i klocków (przód i tył)

o   Wymiana rozrządu (wraz z pompą wodną i regulatorem faz rozrządu)

o   Wymiana świec

o   Wymiana obydwóch tłumików (poprzednia naprawa przez spawanie była co prawda tania, ale wykonana w taki sposób, że nie można było tłumików rozdzielić!)

o   Wymieniona sonda lambda

o   Wykonane czyszczenie klimatyzacji

o   Wymiana oleju i filtrów

 

 

Wyposażenie auta stanowi:

·         System ABS,

·         Kontrola trakcji EBD

·         Wspomaganie stabilności dynamicznej DSA

·         Tempomat

·         6x poduszka powietrzna

·         2x elektryczne szyby (przód)

·         Skórzana kremowa tapicerka

·         Podgrzewane przednie fotele z oddzielną regulacją odcinka lędźwiowego

·         Immobilizer

·         Klimatronik

·         Elektryczne i podgrzewane lusterka

·         Szyberdach sterowany elektrycznie

·         Wspomaganie kierownicy

·         Komputer pokładowy

·         Funkcja doświetlana drogi

·         Funkcja automatyczne włączenie tylnej wycieraczki przy cofaniu

·         Automatyczna regulacja interwału pracy wycieraczek w zależności od prędkości auta

·         Możliwość programowania reflektorów przednich: zawsze włączone (razem z zapłonem), włączane manualnie

·         blokada otwierania tylnych drzwi

·         Autoalarm

·         Centralny zamek

·         Nagłośnienie „Rainbow”

·         Radio z CD MP3 Pioneer DEH-P3500MP wraz z polską instrukcją

·         Zestaw głośnomówiący NOKIA CK-15W z wyświetlaczem (polska lokazliacja)

·         Reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami i wycieraczkami

·         Halogeny

·         Aluminiowe felgi 16”

·         Relingi dachowe

·         Hak holowniczy

 

oraz

  • 2 komplety oryginalnych kluczyków
  • instrukcja w języku polskim
  • komplet letnich opon (spokojnie wystarczą jeszcze na co najmniej 1 sezon)

 

Za namową znajomych sprzedaję auto bez napraw blacharsko lakierniczych, w celu uniknięcia niejasności związanych z powodem malowania elementów. Do naprawy kwalifikują się:

  • przedni prawy błotnik, w którym po naprawie a autoryzowanym serwisie Volvo powstał odprysk widoczny na zdjęciach. Niestety pojawił się już po gwarancji więc nie mogłem go naprawić w ramach rękojmi
  • tylni prawy błotnik – rysa powstała podczas parkowania auta
  • przedni zderzak – delikatne zetknięcie z panią, które nie zauważyła że stoję za niąJ
  • Dolna część drzwi pasażera - tzw. "przytarcie"

 

Koszt wykonania tych napraw w autoryzowanym serwisie Volvo wynosi 4 x 600 zł za element co daje kwotę 2400 zł. Tą samą usługę można wykonać w warsztacie lakierniczym na Mokotowie w kwocie 4 x 400 = 1600 zł, a już np. w Markach można to zrobić za 4 x 250  = 1000 zł

 

 

W razie dodatkowych pytań proszę o maila lub telefon na numer 602 434 636 

 

Zastrzegam sobie prawo zakończenia aukcji przed czasem!