Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VOLVO S 40 2.0 T 2001 r. polskie ASO BEZWYPADKOWY

08-06-2014, 1:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 14 400 zł     
Użytkownik audiolus
numer aukcji: 4272790766
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 609   
Koniec: 08-06-2014 01:22:46

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2001
Przebieg (km): 174000
Pojemność silnika (cm3): 1948
Moc silnika (KM): 165
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Srebrny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Parktronic, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Na allegro jest dużo ofert S 40 i V 40 pierwszej generacji, dlaczego nie ścigam się w konkursie na najniższą cenę?

 

1. Samochód jest BEZWYPADKOWY. Wykładnia tego pojęcia w poszczególnych aukcjach jest niesłychanie elastyczna, co znaczy w tym konkretnym przypadku? Samochód nie brał udziału w żadnym wypadku natomiast przeżył szkodę parkingową zakończoną wymianą jednego przedniego reflektora i delikatnym lakierowaniem maski (pamiątką tego zdarzenia jest to że dokładnie w tym miejscu widoczna jest delikatna korozja, pozostałe elementy samochodu są absolutnie wolne od rdzy);

 

2. Samochód od 2001 r. do 2013 r. (czyli od roku jego produkcji do serwisu w listopadzie 2013 r.) regularnie serwisowany był w ASO Volvo - Euroservice. Niezależnie od regularnych przeglądów kilka kluczowych czynności zostało wykonanych (nie z oszczędności co z troski o samochód) w moim zdaniem najlepszym w Warszawie serwisie Volvo - Florczyński przy ul. Górczewskiej;

 

3. Samochód ZAWSZE pozostawał w rękach miłośnika marki, wszystkie czynności konserwacyjno-serwisowe wykonywane były wręcz "nadgorliwie";

 

4. Samochód ZAWSZE był garażowany, zarówno w domu jak i w pracy;

 

5. Turbina ZAWSZE była studzona a silnik i skrzynia biegów NIGDY nie były męczone "na zimno";

 

6. Przebieg auta jest ABSOLUTNIE autentyczny a książka serwisowa dokumentuje RZECZYWISTE czynności serwisowe;

 

7. Skrzynia biegów to automat 5 biegowy - serwisy twierdzą, że najlepsza i najbardziej trwała w historii Volvo. Potwierdzam, biegi wskakują płynnie i szybko a reakcja na tzw. kick-down jest błyskawiczna i jeśli to konieczne, auto wręcz wciska w fotel;

 

8. REALNE spalanie na trasie przy prędkościach 90-110 km/h to 6-7 litrów, autostradowe 140 km/h to 8-9 litrów a miejska dżungla to 12 litrów. Podkreślam jednak, że są to REALNE wartości, co jest moim zdaniem świadectwem stanu auta.

 

9. "Ulepszenia" zastosowane w aucie mają charakter praktyczny a nie "lanserski":

- zamontowane zostały czujniki tylne PHANTOM z wyświetlaczem nad lusterkiem wstecznym;

- samochód został wyciszony matami bitumicznymi dla poprawy komfortu i jakości brzmienia zestawu audio;

- zamontowany został rejestrator trasy ze stałym zasilaniem (zależnym od stacyjki);

- zamontowany został emulator zmieniarki dedykowany do fabrycznego audio Volvo dzięki czemu możliwe jest odtwarzanie muzyki z karty 16 gb w formatach audio typu MP3 odpada więc konieczność zabierania w dłuższe podróże całej torby płyt;

- zamontowane zostały Xenony ze spryskiwaczami dla zgodności z polskimi przepisami;

- zamontowana została siatka bagażnika.

 

10. Jednostka benzynowa 2.0 T - wersja 165 KM - uchodzi za najbardziej udaną i praktycznie bezproblemową. Przy 131 tys. km wymieniony został kompletny rozrząd z pompą wody. Dynamika tego samochodu powoduje zdziwienie na twarzy użytkowników samochodów 10 i więcej razy droższych. Przyśpieszenie do 100 km/h według producenta to ok. 8 sekund, subiektywne wrażenie jest jeszcze korzystniejsze choć elastyczność tego auta w przedziale 80-180 km/h robi największe wrażenie.

 

11. Dla poważnie zainteresowanych weryfikacją stanu technicznego polecam wizytę w ASO (Euroservice dysponuje pełną historią serwisową tego auta) lub też dowolnym innym serwisie. Dodatkowo jestem całkiem na bieżąco z planem ewentualnych przyszłych czynności serwisowych (czysto rutynowych). Oględziny możliwe na Woli i Bemowie.

 

12. Więcej informacji mogę udzielić telefonicznie, zastrzegam jednak, że ofertę moją w pierwszej kolejności kieruję do osób, które podobnie jak ja są miłośnikami marki, na końcu natomiast do osób będących subtelnie rzecz ujmując "pośrednikami" w transakcjach. Cena proponowana przeze mnie jest wyższa od "średniej" jednakże w rzeczywistości pierwsza wizyta potencjalnej "okazji" w fachowym serwisie bez problemu może spowodować sytuację w ramach której "okazja" przestanie być prawdziwą okazją. Czasem się zastanawiam ile jest jeszcze na ulicach S 40 I generacji w podobnym stanie wizualnym, kondycji technicznej i z (takim) rzeczywistym przebiegiem? Od dłuższego czasu nie spotkałem podobnego egzemplarza...

 

13...sprawa ostatnia. Dlaczego sprzedaję? Kupiłem S 60 (podobny rodzynek), żona kocha inną markę...

 

Jeśli potencjalny nowy właściciel będzie dawał rękojmię, że samochód pójdzie w "dobre ręce" możliwa negocjacja.

 

Tel. 668 [zasłonięte] 981