Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VOLVO S80 2.5T + LPG MANUAL B. ZADBANY SALON PL

10-07-2014, 22:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 000 zł     
Użytkownik grochu32
numer aukcji: 4382858187
Miejscowość OLSZTYNEK
Wyświetleń: 240   
Koniec: 10-07-2014 21:43:05

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2006
Przebieg (km): 218000
Pojemność silnika (cm3): 2521
Moc silnika (KM): 210
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Parktronic, Tempomat, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przepraszam ale z  braku czasu zdjęcia wystawię w ciągu tygodnia.

 

Model 2004 - 2006r.

 

 

  • III właściciel ( I wł.od 0-160 tys.km; II wł.160-170 tys.; III wł.od 170-do teraz)

  • kupiony w polskim salonie

  • książka serwisowa z wszystkimi wpisami + faktury

  • instrukcja obsługi po polsku

  • bezwypadkowy

  • żaden element niemalowany

  • ostatni rok produkcji tego modelu – jest dopracowany

    WYPOSAŻENIE: ( wersja wyposażeniowa: Black Edition )

  • Manualna!!! skrzynia biegów 5. biegowa

  • LPG sekwencja – ELPIGAZ STELLA- najnowsza generacja koszt 4tys./5 lat gwarancji ( montaż gazu - przebieg 173tys. )

  • Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa

  • Nawiewy klimatyzacji na tył w słupkach środkowych oraz z dołu

  • Tempomat - układ automatycznej kontroli prędkości

  • ABS – zapobieganie blokowaniu kół podczas hamowania

  • DSTC - system dynamicznej kontroli trakcji

  • AIRBAG 8 sztuk

  • WHIPS - ochrona przed urazami kręgosłupa

  • SIPS-ochrona w przyp. zderzenia bocznego

  • Kontrolowane strefy zgniotu

  • Termometr zewnętrzny

  • Radio High Performance + CD (8 głośników)

  • Zmieniarka oryginał na 10 CD w bagażniku

  • Kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem audio, telefonu i tempomatu

  • Kierownica skórzana

  • Telefon przód + słuchawka tył

  • Parktronic: czujnik odległości przy parkowaniu - tył

  • Czujnik deszczu

  • Alarm z funkcją dozoru wnętrza

  • Kluczyk z pilotem do zamka centralnego

  • Immobilizer

  • Bagażnik otwierany z pilota

  • AQS - System poprawy jakości powietrza w kabinie

  • Dywaniki – wykładziny welurowe oryginał w beżu

  • Dodatkowo mata bagażnika z polietylenu
  • Elektryczne szyby przód i tył

  • Lusterka boczne regulowane elektrycznie

  • Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia

  • Lusterka zewnętrzne ogrzewane

  • Nowe felgi aluminiowe "16

  • Nowe letnie ogumienie 215/55/R16 (Vredestein)

  • Nowe zimowe ogumienie 205/60/R16 ( Nokian)

  • Filtr kabinowy przeciwpyłkowy z aktywnym węglem

  • Gniazdka do podłączenia słuchawek - tył

  • Fotele przednie z regulacją lędźwiową i wysokości

  • Gniazdo 12V przy fotelach pasażerów

  • Zestaw wskaźników CHRONO

  • Światła przeciwmgielne

  • Wykończenie wnętrza – aluminium a nie kiczowate drewno - subiektywna ocena

  • Wspomaganie układu kierowniczego

  • Uchwyty na kubki z przodu

  • Klimatyzowany schowek

  • Układ oczyszczania lamp przednich – wycieraczki + spryskiwacze

  • Trzecie światło STOP

  • Tylne oparcie składane, dzielone

  • Tapicerka skórzana - jasny beż

  • Ogrzewanie foteli przednich dwustopniowe

  • Przedni podłokietnik

  • Tylny podłokietnik
  • Tylne zagłówki

  • Fotochromatyczne, przyciemniające się lusterko wsteczne

  • Podświetlane lusterka do makijażu w osłonkach przeciwsłonecznych

  • Oświetlenie asekuracyjne HOME SAFE na dojście do domu z pilota

  • Pirotechniczne pasy bezpieczeństwa

  • Wlew gazu pod klapką paliwa

  • Listwy boczne w kolorze nadwozia

  • Lampy ksenonowe – barwa 6000K

  • Boczne światła obrysowe białe – led

  • Postojówki białe - led

  • Lampki do czytania – przód/tył

  • Koło zapasowe dojazdowe wąskie 155/85 R18 w pokrowcu

  • Komputer pokładowy

  • Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach

  • Lakier metalik

  • 2 komplety kluczyków

  • Suchy silnik, sucha skrzynia biegów, sucha turbina

  • Wszystkie funkcje, wyposażenie, sprawne 100%

  • GWARANCJA BEZSZKODOWOŚCI !!! Daję gwarancję, iż żadna część samochodu nie nosi jakichkolwiek śladów napraw blacharskich i lakierniczych

  • Zapraszam oczywiście z miernikiem lakieru

  • Samochód zadbany, siedzenia jak nowe (przebieg autentyczny)

  • Nigdy w środku nie było palone

  • Podczas jazdy zachowuje się wzorowo

  • Bardzo wygodne auto – nasz rekord 31h w podróży

  • Piękna szwedzka niezawodna limuzyna, po liftingu poprawiającym grill, lusterka i tył samochodu, niesamowicie wygodny i komfortowy. Użytkowany przeze mnie od 3lat, NIE WYMAGA NAJMNIEJSZEGO WKŁADU FINANSOWEGO !!!

  • Samochód posiada instalację gazową wartą 4 000 zł dzięki czemu nakarmienie 210 KM mocy jest naprawdę tanie !!! Spalanie LPG ok. 10 l/100km w trasie czyli ok 23zł !!! ( w cyklu miejskim nie wiem, ponieważ nie jeżdżę) 

  • Zgadzam się na oględziny w dowolnym wybranym przez Państwa serwisie samochodowym na Państwa koszt

  • Oferuję przejażdżkę nawet do 100 km by wykazać niedowiarkom że auto o mocy 210km spali tylko10 litrów gazu a nawet9,7L/100.                                                                                                                                                                            GRATISY:

  • pełen zbiornik benzyny -  440zł

  • pełen zbiornik gazu -      100zł

  • nowe opony letnie -      1600zł
  • nowe opony zimowe -    1600zł
  • nowe alufelgi -             1300zł

 

Auto jest na firmę także nie żałowaliśmy mu bardzo dobrych części z najwyższej półki lub oryginałów.

Samochód kupiony był na co najmniej 5 lat , szukałem tego egzemplarza 6 miesięcy, w całej Polsce były jedynie 2, które spełniały moje oczekiwania a wybrałem po prostu czarnego, drugi był granatowy.

Volvo sprzedajemy tylko dlatego,że urodził nam się niespodziewanie synek i wózek z bagażami niestety nie mieści się do bagażnika. Stąd tyle nowych dodatków w aucie - na sprzedaż ludzie to zabierają a montują byle jakie opony, felgi itp.Jest możliwość zamiany na XC 90 z manualną 6.biegową skrzynią biegów i 2.5T. (benzyna lub gaz)

 

Ostatnio zrobione zostało :

- kompletne sprzęgło z wysprzęglikiem marki LUK - 950zł

- przy okazji oryginalne simeringi Volvo od strony wałka sprzęgłowego i wału korbowego - chociaż było sucho ale uważam, że takie rzeczy robi się profilaktycznie, gdyż skrzynia i tak musiała być wyjęta - 170zł ( simeringi tylko oryginały)

- poduszki skrzyni biegów - dolną i górną ( marki Lemforder - 320zł)

- przewód odmy - pocił się, ( 100zł)

- tarcze hamulcowe przednie Brembo + klocki Ferodo ( 360 zł + 170zł )

 

O moim pedantyzmie co do volviny świadczy to,że wymienione płyny: chłodniczy, hamulcowy, wspomagania są oryginalne Volvo. Olej wlewany od nowości  to Castrol 0w30 o specyfikacji A5, nie ma z nim żadnych problemów a i turbina dostaje odpowiednie smarowanie, taki olej zaleca producent. Jest bardzo rzadki i gdyby był jakikolwiek wyciek to niestety zaraz by to wyszło na jaw. W moim mieście nawet w sklepach nie mają takiego oleju. Koszt wymiany 6 litrów to około 250zł ale praca za to bajka - ten egzemplarz s80 ma niesamowicie lekką  pracę i przyjemne dla ucha brzmienie 5.cylindrówki z turbo.

W zimę dzięki takiemu olejowi  silnik nie ma żadnych problemów z rozruchem i ma lekką pracę. Mam porównanie, bo poprzednik (moje wcześniejsze volvo s80) bez turbo jeździł na 10w40 i to była masakra słuchać pracy silnika. Producent oleju i auta przewidują wymianę co 30000 km ale w tym aucie jest to regularnie robione co 20000km. Przez okres między wymianami silnik pije 1L oleju co też uważam za rewelację, a jeżdżę dynamicznie. Jako, że jestem fanem motoryzacji i świadomym kierowcą turbina nigdy nie jest obciążana jeżeli silnik nie osiągnie temperatury roboczej i przed wyłączeniem zapłonu zawsze czekam co najmniej 30 sekund żeby olej z turbiny sobie odpłynął.

Rozrząd - wymieniony był w ASO przy przebiegu 159tys., czyli jest jeszcze na 100tys.

Co do filtra oleju zawsze wkładam oryginał , natomiast powietrza i kabiny oryginał bądź purflux - uważam że jest lepszy (wg testów) niż oryginał, chociaż tańszy - zmieniane co 20000 podczas zmiany oleju.

Przegląd gazu jest dokonywany co 15tys - regularnie - odbywa się wtedy wymiana obu filtrów gazu - fazy lotnej i ciekłej oraz kalibracja mapy wtrysku + wymiana świec - gdyż jeżeli samochód jest z instalacją gazową świece szybciej się zużywają a co najistotniejsze częstsza wymiana świec oszczędza cewki zapłonowe. Oczywiście posiadam książkę serwisu gazu z wszystkimi wpisami, a gaz był montowany - uważam w najpoważniejszej firmie w regionie a nie u Pana Cześka w stodole. Dzięki temu to pracuje jak należy, nie czuć różnicy mocy na benzynie czy gazie ( montaż gazu przy przebiegu 173tys. ).

Zawsze się śmiałem z opowieści o sprowadzanych autach, że jak Niemiec sprzedawał to płakał a teraz sam stanąłem przed takim dylematem i gdyby nie potrzeba większej ilości miejsca jeszcze kilka lat auto byłoby w naszej rodzinie. I bez żadnej przesady łezka kręci się w oku a dlaczego to Państwo sami zobaczycie i ocenicie jak to auto pięknie pracuje.

Jeżeli znajdziecie Państwo jakikolwiek luz to obiecuję,że od razu opuszczam z ceny w wysokości zakupu części w ASO oraz koszt jej wymiany w ASO ale gwarantuję,że takowej nie ma - zarówno w przedniej jak i tylnej części zawieszenia.

Amortyzatory mają 80% sprawności ( tyle często mają nowe), hamulce tył i przód tip top.

Wszystkie naprawy czy też zalecenia serwisowe są wykonywane jak mówi książka serwisowa - nawet filtr paliwa wymieniony przy 180tys - chociaż jeździ na gazie. Klimatyzacja odgrzybiana regularnie - zmiennymi metodami raz chemicznie innym razem ozonowanie. Nawet oryginalny olej w skrzyni biegów jest zmieniony przy przebiegu 200tys.

Jest jeszcze na wyposażeniu akumulator oryginalny volvo od nowości nie wymieniany w świetnej kondycji - 2 razy do roku - wiosną i jesienią sprawdzam poziom elektrolitu, dolewam wodę destylowaną i doładowuję prostownikiem i w mrozy -30 stopni zero problemów - u nas na Mazurach takie mrozy się zdarzają.

Ludzie którzy kupują ode mnie auto są zawsze ze mną w kontakcie i w przyjacielskich stosunkach. Najczęściej zmieniam auta co 5 lat.

Zapewniam Państwa,że jeżeli auto ma około 200tys przebiegu to takie rzeczy jak sprzęgło czy tarcze hamulcowe będą niebawem do zrobienia a u mnie jest to już zrobione, chociaż już  synek był i nieodzowna jest zmiana na większy to nie mógłbym sprzedać komuś niesprawnego auta.

 

Pewnie można by tu dużo pisać o moim volviaczku bo to oczko w głowie - no teraz już dwa oczka bo jest synek - ale jeżeli macie pytania proszę śmiało dzwonić z przyjemnością odpowiem na wszystkie.

 

Silnik nie jest myty przed sprzedażą - jestem przeciwnikiem takich operacji.

Wnętrze nie jest pucowane pod sprzedaż - akurat trafiło mi się,że to auto było w posiadaniu czystych ludzi z klasą i jest czyste ale bez przesady.

 

Nowy właściciel otrzymuje wszystkie faktury, książki serwisowe, instrukcję PL.

Jeżeli Państwo myślicie,że instrukcja jest niepotrzebna to zapytajcie swojego mechanika jaki jest moment dokręcania w Nm świec zapłonowych w Państwa aucie.... ot taki teścik fachowości :)

 

Nie jestem handlarzem ani handlowcem. Sprzedaję własne auto bardzo starannie wyselekcjonowane spośród innych s80.

Przez pół roku szukaliśmy tego egzemplarza - jeżdżąc w tym czasie Golfem I - o zgrozo.

 

Mój telefon : 505 [zasłonięte] 713

Pozdrawiam i przepraszam, że tak przynudzałem w opisie.

Krzysztof