Piękny kolor (śliwka-bordo) połączony z jasnym skórzanym wnętrzem!
Super komfortowa limuzyna. Bezwypadkowy! Bardzo zadbane, doskonale utrzymane auto z oryginalnym przebiegiem - mogę go wpisać na umowie.
Dla miłośników i znawców Volvo nie trzeba wiele wyjaśniać - najlepszy silnik benzynowy do S80: niskoprężny 2,4 benzynowy w wersji 170KM! Bez żadnych turbin - nie żaden 2,9 czy 2.0. Czyli wystarczająca moc bez turbiny, legendarnie niezawodna wersja silnikowa, a przy tym niskie zużycie paliwa (trasa ok. 7-8 l/100km - mój rekord to 6,6l przy średniej prędkości na trasie 100km/h; miasto 9-11 l/100 km). Ulubiona wersja dla zwolenników instalacji gazowych.
Bardzo bogate wyposażenie (rzadko spotykane w tej wersji silnikowej, z reguły występujące jedynie w problematycznych wersjach T6). Wyposażenie: Klimatronic dwustrefowy (działa bez żadnych problemów), Automatyczna skrzynia biegów (działa w pełni płynnie bez żadnych szarpnięć), Tempomat!!, piękna jasna skórzana tapicerka połączona z welurem - całość w doskonałym stanie w kolorze jasny popiel (optymalne rozwiązanie - bez typowych problemów pełnej skóry - siedzenia nie nagrzewają się od słońca, nie ślizgasz się na zakrętach, etc. a przy tym piękny wygląd skóry); Alufelgi - oryginalne 15" - optymalne dla polskich dróg, kontrola trakcji, oryginalny telefon z zestawem głośnomówiącym, 4 x poduszki i 2 kurtyny powietrzne, system zabezpieczeń przed skutkami uderzeń bocznych (SIPS), system zabezpieczeń przed urazami kręgosłupa szyjnego (WHIPS), kontrola trakcji i stabilności (STC), asystent hamowania, ABS z dynamicznym rozdziałem siły hamowania (EBD), Elektryczne lusterka, Elektryczne szyby przód/tył, Elektrycznie podgrzewane fotele kierowcy i pasażera, Elektrycznie składane zagłówki tylne, Fotochromatyczne lusterko wewnętrzne, Radio z CD + 8 głośników - doskonała jakość dźwięku; wielofunkcyjna kierownica ze sterowaniem tempomatem, radiem oraz telefonem, wspomaganie kierownicy, centralny zamek, el. regulacja świateł, halogeny, czujnik cofania, wycieraczki reflektorów, immobilizer, autoalarm, oświetlenie asekuracyjne, oryginalne dywaniki Volvo, etc.
Auto kupione w maju w salonie w Szwecji. Ostatni przegląd techniczny w Szwecji wykonany we wrześniu 2011 przy przebiegu 232.227 km. (potwierdzony wpisem w tamtejszym urzędzie komunikacji). Bardzo bogata dokumentacja (tylko w 2012 r. wymienione m.in. akumulator, sonda lambda) - nie eksploatowany na polskich drogach. Nowe opony Nokian. Rozrząd wymieniony przy 159 tys. km - czyli następna wymiana za ok. 80 tys. km. Lakier - bez wgnieceń ani rdzy, mało widoczne ślady normalnego użytkowania.
Dla zainteresowanych mogę przesłać więcej zdjęć na maila. Przyjedź i sam zobacz auto - stan jak przy 80 tys. km w Polsce. Nie jestem handlarzem - sprzedaję ponieważ żona boi się jeździć tak dużym autem po mieście :-) Wiesław, tel. 510 [zasłonięte] 700.