Volvo S40 1.8i 125KM
rok prod. 1999
3 poduszki powietrzne (kierowcy i 2 boczne)
4 el. szyby
el. i podgrzewane lusterka
klimatronic
ABS
radio CD+mp3
halogeny przód
komputer - Infocenter (śr. prędkość, chwilowe zużycie paliwa, średnie zużycie paliwa, temp., dystans przejechanych km, dystans do kolejnego tankowania)
Auto sprowadziłem w październiku zeszłego roku z Włoch, od jedynego właściciela. Zaraz po zakupie został wymieniony rozrząd z pompą wody, klocki i tarcze przód, olej, płyn chłodniczy, paski od alternatora, świece (NGK), wymieniony olej w skrzyni.
Zawieszenie zostało sprawdzone - nie wymagało napraw.
Auto jest na prawie nowych oponach zimowych. Nie widać na nadwoziu i podwoziu śladów rdzy. Zawieszenie w dobrej kondycji- brak niepokojących dźwięków. Silnik dynamiczny, spalanie na trasie -najniższe 5,9 miasto ok. 8.
Po zakupie została wymieniona tylna klapa- miała wgniotkę, także ten element jest wymieniany i malowany.
Jeśli chodzi o rzeczy które mogłyby wymagać napraw to: dla estetów przedni zderzak od lewej strony trochę odstaje- tak go kupiłem oraz cięgło lewarka zmiany biegów jest do regulacji: czasem jest problem z redukcją do 2- nie wchodzi za 1 razem. Pozostałe biegi wchodzą płynnie, bez zgrzytów, również przy zmianie z 1 na 2 nie ma tego objawu.
Samochodem zrobiłem ok 11tyś. km, nie było z nim najmniejszych problemów, kupowałem go z zamiarem użytkowania przez dłuższy czas, ale zmieniłem pracę i potrzebuję czegoś w kombi. Dlatego w grę wchodzi zamiana, na auto w benzynie i w kombi.
W przypadku pytań - 662 [zasłonięte] 622
Auto do obejrzenia w Warszawie