Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Volvo 480 S 2.0 automat, LPG

22-02-2014, 18:26
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 470 zł     
Użytkownik 3okazje
numer aukcji: 3979672060
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 739   
Koniec: 22-02-2014 18:29:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam VOLVO 480 w automacie i z gazem. Rocznik 1993.

Samochód w tej chwili niesprawny, układ chłodzenia nieszczelny, samochód się zagrzał akurat kiedy podjeżdżałem pod dom, więc silnik zgasiłem i zostawiłem w spokoju. Wymieniłem króciec za silnikiem który pod ciśnieniem się rozszczelnił ale to nie pomogło, problem musi być poważniejszy, poza moimi kompetencjami. Silnik wówczas po uzupełnieniu płynu dał się uruchomić, ale płyn znów uciekał. Dalej nie męczyłem.

 

Cały taki silnik można dostać bodaj za 400 zł, więc w razie W może nie warto się w to zagłębiać. Nie znam się na tyle, zapraszam do sprawdzenia osobiście.

 

Przed tą awarią chodził na gazie bez zarzutu, na benzynie falowały niskie obroty. Mocy nie brakowało, vmax na niemieckiej autostradzie dało się wyciągnąć, na LPG, na benzynie moc nieco mniejsza.

 

Minusy:

  • Przegląd się skończył.
  • Przednia szyba pęknięta.
  • Obudowa licznika do wymiany/rekonstrukcji i ogólnie plastiki trzeszczące - typowe...
  • Błotnik lewy przedni oraz tylny zderzak lekko stuknięte.
  • Brak kołpaków/zaślepek na felgach.
  • Prędkościomierz CZASAMI na chwilę przestaje działać.

A na plus:

  • Sprawny ABS; tarcze hamulcowe proste, hamuje równo i gładko.
  • Sprawne wspomaganie.
  • Trzymanie drogi i sterowność super, w zeszłym roku byłem tą torpedą w Norwegii i dała radę, przyjemność z jazdy pierwsza klasa :)
  • Skrzynia biegów sprawna i bardzo praktycznie zestrojona, choć nie chodzi oczywiście jak w nowym mercu.
  • LPG po przeglądzie serwisowym (czyli legalne i wbite w dowód) i regulacji przed ok. 4 tys km, butla do 2017.
  • Opony "wielosezonowe".
  • OC do połowy maja.
  • Wnętrze czyste i przyjemne, "półskóra", nie welur, wygląda dużo porządniej. Właściwie to bez porównania porządniej niż te welury rodem z mondeo.
  • Szczelny, suchy, brak przecieków do wnętrza czy bagażnika.
  • Blacharka ogólnie zdrowa, od spodu ładnie. Oba nadkola z tyłu bez dziur. Oczywiście warto sprawdzić, oczyścić jeżeli coś wyszło, zabezpieczyć. Oryginalny lakier (co to oznacza w wypadku dwudziestoletniej czerwieni doskonale wiemy).
  • Felgi VOLVO.
  • Pełny, cholera, zbiornik LPG.

Części:

  • Rozrusznik wymieniony rok temu na gwarancji 24 mies.
  • Przy wymianie rozrusznika zrobiono przegląd instalacji elektrycznej ogólnie i z uwzględnieniem instalacji skrzyni biegów i wymieniono parę słabszych przewodów.
  • Elektryka w porządku:
    • centralny zamek (z kluczyka)
    • podświetlenie zamka w klamce
    • elektryczne szyby
    • podnoszenie lamp OK, bardzo sporadycznie otworzą się równo a potem prawa "mrugnie".

Nie ma:

  • klimy
  • info center
  • rolety bagażnika

Po prostu, zdaje się, w S nie było.

 

Samochód stoi w Gdańsku. Zapraszam do obejrzenia. Sprzedaż tylko w całości.

Dla kogoś, kto lubi się pobawić i umie to ogarnąć - będzie piękny klasyk w rzadko spotykanej konfiguracji (a w czerwieni mu wyjątkowo do twarzy) albo do wykorzystania na części/blacharkę.

 

Mam nadzieję, że rzetelnie i wyczerpująco opisałem sprzedawany samochód.

W razie DODATKOWYCH pytań tel 691 [zasłonięte] 376.

Cena orientacyjna (a może masz pięciobiegową skrzynię do VW T3?) :)