Sprzedam VW Jetta 1.9 TDI w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Samochód odkupiłem od firmy, w której pracuję. Byłem użytkownikiem tego auta. Pojazd pochodzi z polskiej sieci dealerskiej. Samochód był garażowany – posiadam dwa miejsca parkingowe w garażu podziemnym. Jestem osobą niepalącą i w środku auta nikt nigdy nie zapalił papierosa.
- Informacje eksploatacyjne:
- Samochód użytkuję od 2011r. – od przebiegu 84 tys. km /wcześniej jeździła nim pani dyrektor administracyjny w mojej firmie/
- Samochód pali 5,5 l on/100km i nigdy mnie nie zawiódł
- Silnik 1.9 TDI to najbardziej sprawdzona jednostka napędowa w gamie vw / nie ma filtra cząstek stałych/, silnik jest wystarczająco dynamiczny, a przy tym oszczędny
- Samochód – razem z szybami jest pokryty ochronną nanotechnologiczną warstwą przez co nie brudzi się, a w deszczu praktycznie nie trzeba używać wycieraczek /koszt takiego zabiegu to prawie 1000zł./
- Do samochodu posiadam dwa kluczyki typu scyzoryk, kartę pojazdu oraz dokumentację serwisową obejmującą naprawy, części, zużyte materiały, a nawet zakup paliwa czy płynu do spryskiwacza.
- SAMOCHÓD BYŁ REGULARNIE SERWISOWANY CO 15 TYS. km
- Przyszły nabywca będzie mógł się cieszyć bazproblemową eksploatacją, gdyż w samochodzie zostało wymienione : kompletne koło dwumasowe ze sprzęgłem, turbina, amortyzatory, sprężarka klimatyzacji, akumulator, tarcze hamulcowe wraz z klockami, przekładnia kierownicza, mechanizm wycieraczek
- Auto jest świeżo po przeglądzie rejestracyjnym - 02.04.2014r. Oraz po przeglądzie technicznym 03.2014r. – podczas którego sprawdzono stan techniczny pojazdu. Dokonano wymiany płynów eksploatacyjnych, filtrów /w tym paliwa/. Wykonano odgrzybienie klimatyzacji i wymiany czynnika chłodzącego przed sezonem letnim oraz dokonano wymiany tarcz hamulcowych z klockami, sworznia oraz drążka kierowniczego. Wykonano również sprawdzenie zbieżności kół.
- Bardzo proszę nie porównywać mojego samochodu z pojazdami z nieznaną historią, do których najprawdopodobniej po zakupie będzie trzeba włożyć kilka lub kilkanaście tysięcy złotych. Rzadko się zdarza, żeby ktoś sprzedawał auto po dokonaniu kosztownych napraw związanych z eksploatacją auta z silnikiem diesla.
- OPCJA KUP TERAZ TYLKO PO OBEJRZENIU AUTA
- EWENTUALNA NEGOCJACJA CENY MOŻLIWA JEDYNIE PO OBEJRZENIU AUTA.
- CENA 27900 ZŁ
- MASZ PYTANIE? ZADZWOŃ: 606 [zasłonięte] 257
-
- ZGADZAM SIĘ NA SPRAWDZENIE AUTA W DOWOLNYM WARSZTACIE, SERWISIE, STACJI DIAGNOSTYCZNEJ CZY ASO