Witam
Chciałbym Państwu zaoferować Transportera typu T2/T3 populanie zwanego "kwadraciakiem", wtym wykonaniu "DOKĄ". Mam na myśli
samochód 6-cio osobowy z paką ładunkową .
Stan pojazdu można określic jako niezły:
=widoczne uszkodzenia blacharki (przygnity próg z lewej strony przy schowku oraz mocna korozja przy wlewie paliwa - koszt
naprawy ok 200-400 zl zależnie od regionu Polski, bez lakierowania),
= do wymiany sworznie górne i dolne z przodu,
=simerblocki wahacza
= oraz łożysko prawy przód.Koszt części ok 400zl, a robocizny ok 200zł.
= Tapicerka jest zniszczona, ale do przednich foteli nie ma problemu (można dokupić od każdego transportera).
Niestety z tylnymi jest gorzej (zostają pokrowce lub przykrycia - np koc).
Zalety samochodu:
=Duży schowek pod paką zamykany na klucz dostępny z obydwu stron (można schować np.
elektronarzędzia, łopaty, szpadle, grabie itp. w zależności od potrzeb)
=Drugi schowek również praktyczny pod kanapą tylną.
=Oszczędny silnik o pojemnosci 1.6 (taki sam stosowany w golfie, passacie, audi. Różnią się
tylko miską olejową, w razie pomysłu wymiany na turbo diesla 1.6 lub 1.9 trzeba wymienić
miskę). Nie ma wycieków, nie dymi, nie rzyga olejem oraz pracuje równo (ja stosowałem olej
10W 40). Napisałem, iż jest oszczędny, może mocy mu brakuje bo tylko 37kW lecz spalanie, o którym można
pomarzyć, tj. 7-8 litrów pod ładunkiem
=poza wskazanymi miejscami nie ma śladów rdzy - na rantach oraz schowkach burtach próżno szukać oraz pod spodem
= Na pakę nie mieści się płyta G-k, lecz jest napradę praktyczna (sposób zawiesznia sprawia
iż można załadować wiecej niż oficjalnie jest podane tj 645kg, a przy tym nie specjalnie
widać. Sam nie raz miałem kontrole i wiem)
=Jak Ktoś lubi tylny napęd, to bedzie mile zaskoczny. Jest to samochód bardzo dobrze wyważony.
Prowadzi sie neutralnie przez co można bardzo równo jeździć chociaż wolno do 90 km/h
wiec wiekszość fotoradarów nas nie dotyczy
=Pojazd bardzo zwrotny przez ułożenie osi oraz przez to iż siedzi się na osi
=W tytule napisałem iż możliwość odliczenia pełnego Vat ze względu na pełną rodzielność
przestrzeni ładunkowej od pasażerskiej
=Przegląd ważny do prawie końca 2012
=Samochód jest z tych co bedą jedziły kiedy się rozsypia T4 czy T5. Do dzisiaj produkowany
w RPA jak i używany przez Bundeswerhre w Afganistanie. Powoli stają się reliktami, może
służyc jako reklama przy odpowiednim potraktowaniu i pomalowaniu na pewno wyróżniają się
z tłumu nowych pojazdów.
Sam osobiście posiadam jescze drugą, tyle że w benzynie, a w związku z obecną sytuacją
jestem z muszony jedną sprzedać.