Witam na mojej aukcji,
przedmiotem sprzedaży jest:
SZYBA TYŁ
DO SAMOCHODU
VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9 TDI
NA INNYCH AUKCJACH MAMY WYSTAWIONE ELEMENTY BLACHARSKIE, CZĘSCI ZAWIESZENIA, WNĘTRZA, SZYBY, FELGI
ORAZ WIELE INNYCH CZĘSCI DO TEGO SAMOCHODU
ORAZ WIELU WIELU INNYCH MAREK
ZAPRASZAM NA MOJE INNE AUKCJE!!!
w ofercie sklepu allegro posiadamy duży wybór części do
samochodów osobowych oraz ciężarowych prawie wszystkich marek: MERCEDES, VOLVO, RENAULT, IVECO, DAF, STAR, BMW, MAZDA, CITROEN, FORD, HONDA, PEUGEOT, SEAT, SKODA, TOYOTA, VW, MERCEDES, FIAT, OPEL, AUDI I WIELE WIELE WIĘCEJ!!!
KONTAKT 603 [zasłonięte] 048
nie sprzedaję koloru ! części są używane ! więc noszą ślady użytkowania !
1) Uzgodnij szczegóły techniczne - model wersje i rok auta oraz numer części - jeśli ich nie uzgodnisz a zalicytujesz robisz to na swoje ryzyko - Pamiętaj przesyłki i prowizje pokrywasz Ty !!
2) Nie przyjmuję reklamacji jeśli przed zalicytowaniem nie upewnisz się że to na 100% to co potrzebujesz, a stwierdzenie wydawało mi się - nie jest podstawą do reklamacji. Ostatnio coraz częściej zdarzają się laicy - którzy wiedzą lepiej bo im koledzy podpowiedzieli.
3) Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej (nawet jeśli przesyłka wygląda na nieuszkodzoną!!) w momencie doręczenia przesyłki (sprawdzić czy niema uszkodzenia towaru). W przypadku usterki należy od razu w obecności kuriera spisać protokół szkody (formularz posiada kurier).
4) Uszkodzenia stwierdzone po odjeździe kuriera nie będą rozpatrywane i nie mają prawa do roszczeń.
5) W przypadku otrzymania paczki uszkodzonej prosimy o niezwłoczny kontakt i wypełnienie w obecności kuriera protokołu zniszczenia przesyłki. Jest to jedyną podstawą do ubiegania się o odszkodowanie od firmy Kurierskiej lub Poczty. Reklamacje po odebraniu przesyłki nie będą uwzględniane !!
7) Wszelkie reklamacje należy zgłaszać telefonicznie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zakupu celem uzgodnienia warunków wymiany bądź zwrotu.
8) UWAGA: Nie odbieramy paczek pobraniowych, które nie zostały przez nas zamówione!!!
9) Pieniądze za zwrócony towar wpłacamy na konto!!!
10) Paczki wysyłam tylko Kurierem Siódemka bądź Pocztą Polską – zawsze z możliwością sprawdzenia zawartości. Koszty przesyłki obejmują koszty transportu, opakowania i pracy –nie chcesz ich ponosić - odbierz towar osobiście - a nie twierdź, że poczta kosztuje tyle i tyle
Staramy się wysyłać najtańszymi przesyłkami - lecz czasem lepiej wybrać droższą ale np. szybszą lub ubezpieczoną przesyłkę. Ustal to z nami przed zalicytowaniem.