Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Volkswagen Passat B5 1.9 TDI Basis passeratti :)

03-02-2015, 14:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 499 zł     
Użytkownik berbea65
numer aukcji: 5024755716
Miejscowość Jastków
Wyświetleń: 370   
Koniec: 03-02-2015 13:50:33

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1999
Przebieg (km): 356987
Pojemność silnika (cm3): 1900
Moc silnika (KM): 160
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 VW PASSAT B5 1.9TDI AWX BV43+ FMIC hamulce312mm

Witam..
Niniejsze ogłoszenie ma na celu zareklamować Państwu, cud niemieckiej myśli technicznej, przełom konstrukcyjno-mentalny niemieckiego inżyniera!! Mianowicie Passata B5 1.9tdi PD.
Na początku krótka historia pojazdu:
Samochód zakupiony Jak to w Polsce bywa od "uczciwego handlarza" Niejakiego p. Artura z miasta o nazwie "Kraśnik" , samochód kupowany w zimie, na mrozie i... W NOCY!! :) Wiem wiem, najgorsza opcja, przepłacony konkretnie, ale miał być dokładnie w takim kolorze i w takim silniku, i takim wyposażeniu! I się trafił!! To że po 20 dniach od kupna, przejechaniu 1500km trzeba było kupić nowy silnik , cóż jak to powiedział pan handlarza po moim telefonie zarzucającym mu nieuczciwość "życie"...Do samochodu trafiła wszystkim znana jednostka AWX(130KM) pochodząca ze skody superb z przebiegiem licznikowym 109tys MIL(zanim go wyjęli osobiście patrzyłem ) przy wymianie silnik, oczywiście "robiony jak dla siebie" czyli wszelkie uszczelki, rozrząd, uszczelniacze, itd poszły do wymiany. (dość powiedzieć,że "one wszystkie tak mają że się pocą Panie" u mnie nie znajduje pokrycia ;-) mój się nie "poci"!!)
W samochodzie był od razu przeprowadzony chiptuning, w niemieckiej firmie, tu uwaga: MAM NA TO FAKTURĘ!!! :) Co więcej udało mi sie skontaktować z poprzednim NIEMIECKIM WŁAŚCICIELEM po tej awarii, była to uwaga: PIELĘGNIARKA :) ale cóż.. jeździł jej mąż głównie.(do dziś nie wiem skąd tyle "gumi misiów" wszędzie było pod siedzeniami...) samochód wiernie potem służył, aż do problemu z turbiną, zacielą się geometria..Po wyjęciu okazało się że ma już nieznaczny luz. Po krótkich poszukiwaniach, trafiła się przesławna turbina BV43 z silnika BRD, w cenie regeneracji obecnej... Więc kto by wkładał oryginalną?? :) (Niedawno turbina była u Pana Bogdana w Mielcu na regeneracji i powiększeniu koła kompresji ;-) teraz jest bv43+ ;-) )po włożeniu turbiny, okazało się że ten niemiecki "chip" jakiś kulawy jest ;-) No "nie jedzie to szybciej niż taczka na budowie" :( Z pomocą przyszedł zaprzyjaźniony tuner z Otwocka (edc-tuning) szybkie strojenie, i passeratti wróciło do sił :) Aż do najbliższego lata... Kiedy okazało się, że większe turbo, lepszy soft...A intercooler oryginalny :( Zbuntował się i puścił bokiem, nie byo ratunku, trzeba było kupić nowy, ale kto by kupował oryginał za 1000zł? Skoro za połowę tej ceny można zamontować FMIC? (taki frontowy, na środku dla nie wtajemniczonych).Nie żaden chinol, a własnoręcznie cięty i spawany aluminiowy IC, idealnie oddaje ciepło :) Orurowanie też aluminium + fagumit;-) Dodatkowo wsadzony 2 barowy MAPsensor(po którym aktualnie są ustalane wszelkie dawki i doładowania ;-) ) Zmienione pompowtryski z oryginalnych 073F na coraz bardziej popularne 073BA :) Niedawno(350tys) wymieniony rozrząd na INA+ paski continental , wszystkie napinacze także od razu wymienione. Właściwie przy silniku zostało wymienić...KATALIZATOR na przelot :) Nie wiedzieć czemu nie ma na to czasu :(
Kolejnym krokiem w rozwoju nazwijmy to "projektu" była potrzeba zatrzymywania tej "besti" ;-) na przodzie zagościły tarcze 312mm a na tyle cięte i nawiercane rottingery :) Dają radę :)
Zawieszenie całe było robione , przód wszystkie wahacze, + końcówki lemforeder , łaczniki stabilizatora, tył tuleje belki wymienione:)
Amortyzatory na przodzie KYB exel-G performance, a na tyle... KYB gas-a-just :) przy sprężynach Weitec -45mm lepi do szosy jak należy przy czym nadal jest komfortowo!!(bądź co bądź kawał ciężkiej krowy z tego helmuta)
Na osiach alumy 17" BBS opony 225/45 werdestein zima :) jak ktoś się nie będzie targował to dorzucę mu 4szt letnich :)
Środek: "Panie na słoninie pełen wypas" (jak zajechałem raz szwagra pod remize zawieźć to trzeba było kijem odganiać tak lazły do środka!! ;-) ) skóra czarna + alcantara błękitna + wykończenia carbon! :) robi robotę.
Nagłośnienie Alpine IDA-X100 (sklepowa cena 1899zł - dorzucę tylko nie targującym się, dla innych oryginał gamma czeka :) )
Moc podana jest oczywiście zaniżona ;-) bo nie była ostatnio sprawdzana.
Przebieg w 200% oryginalny, po przygodzie z silnikiem samochód był "prześwietlany w ASO" ale nie udało sie znaleźć nic co by "pogrążyło" pana handlarza... :(
A teraz WADY:
ma jedną "parkingówkę" tylne prawe drzwi, są obtarte, jak twierdzi żona... "ktoś to zrobił pod galerią" wg mnie ktoś "słupek" ale cii.... ;-) ocynku nie ruszyło, nie rdzewieje prawie nie widać ;-)
W skrzyni trzeba zmienić olej, mam kupiony(ale dorzucę też tylko nie targującym się!!)
Nie zawsze zapala się lampka w bagażniku :( mikrostycznik siada :)
Szyberdach słychać jak wibruje (trzeba wymienić "ślizgi" albo olać, ja nie otwierałem więc olałem)
klimatronic działa :) niedługo jadę na odgrzybianie i nabicie bo po wymianie rozrządu nie było jakoś czasu nabić od nowa.
Czemu sprzedaje skoro taki dobry?? Bo... inaczej żona nie chce sprzedać swojego A3 które stoi od roku w garażu i tylko opłaty pobiera... Taki kompromis... wcale mi nie zależy na sprzedaży :) stąd i cena inna niż w zwykłym paździochu :) wiadomo warto rozmawiać i negocjować, ale Mirasy, nie dzwońcie za 5 nie puszcze za 8 też nie, a jak mnie jeden z drugim zezłości to psami poszczuje ;-) Włożyłem w niego masę WŁASNEJ pracy , czasu, zdrowia i wiadomo pieniędzy więc jak to mówi Mariusz Pudzianowski (w każdym wywiadzie z resztą) "TANIO SKÓRY NIE SPRZEDAM" :)
więcej info na telefon, lepsze foto(aktualne z ciemnymi szybami itd) na maila, a najlepiej to przyjechać oglądnąć i przejechać się.

 

Zdjęcia przedmiotu

kliknij, aby powiększyć

 

KONTAKT POD NUMEREM 511-[zasłonięte]-678

 

KUPNO TYLKO PO WCZEŚNIEJSZYM DOKŁADNYM OGLĄDNIĘCIU POJAZDU!!!