Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Volkswagen Passat B5 1.9 TDI 110 KM 1998r.

26-12-2014, 23:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 500 zł     
Użytkownik LyingFromYou
numer aukcji: 4906928150
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 196   
Koniec: 26-12-2014 22:02:20

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1998
Przebieg (km): 244000
Pojemność silnika (cm3): 1900
Moc silnika (KM): 110
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam. Do sprzedania Volkswagen Passat 1.9 TDi 110KM, rocznik 1998. Auto użytkowane przez nieco ponad dwa lata. Na początku napiszę co aktualnie wypadałoby zrobić na obecną chwilę a czego nie będę robił we własnym zakresie jako, że posiadam już inne autko i pozostawię te rzeczy przyszłemu właścicielowi. Po pierwsze: trochę odzywa się prawy przegub więc trzeba będzie się nim zająć i pewnie przyjrzeć się także osłonom. Po drugie: przypadłość znana i powszechnie opisywana w przypadku czerwonych aut VAG z tamtych lat a mianowicie schodzący klar. Klar schodzi z dachu oraz prawego, przedniego słupka oraz lusterek. Obudowy lusterek są plastikowe więc można poradzić sobie z tym we własnym zakresie natomiast jeśli chodzi o pozostałe miejsca, jeśli komuś defekt ten będzie przeszkadzał konieczna może być wizyta u lakiernika. Byłem, podpytywałem. Koszt malowania tych elementów to ok. 400zł... Osobiście nie przeszkadzało mi to ale chciałem zrobić jednak w międzyczasie podczas ostatniego przeglądu konieczna okazała się naprawa (wymiana) przedniego zawieszenia więc siłą rzeczy wydałem pieniądze na rzecz ważniejszą z punktu widzenia eksploatacji auta i bezpieczeństwa. O tym za chwilę. Po trzecie: otarcie zderzaka z prawego przodu. Teraz może o tym co i kiedy w aucie było zrobione: 1. Kompletny rozrząd i pompa wody wraz z paskiem wieloklinowym. Od wymiany przejechałem ok. 2000km, są na to papiery. 2. Przy okazji rozrządu wymieniony olej i filtry. Olej Elf 5w40, pełen syntetyk. Od wymiany do wymiany nie ubywa go ani trochę. Turbina sucha. 3. W styczniu tego roku wymieniony komplet świec żarowych na Denso (koszt ok. 200zł), stare świece do wglądu. 4. W maju tego roku odgrzybiona i nabita klimatyzacja. 5. Przegląd podbity we wrześniu. 6. Jak wspominałem wcześniej, przy okazji przeglądu konieczna była wymiana przedniego zawieszenia jako, że było już bardzo zmęczone jeżdżeniem po naszych cudownych drogach... Przy okazji wymiany zrobiona oczywiście geometria (jest na to faktura). 7. Ubezpieczenie PZU opłacone do marca (1wsza rata). 8. Do auta dwie praktycznie nowe (najechane może 1500km) opony zimowe Mabor. 9. Tylne szyby przyciemniane w profesjonalnym warsztacie (nie przeze mnie a poprzedniego właściciela). 10 W październiku wymienione tarcze i klocki/tył. 11. Auto posiada także funkcję automatycznego domykania szyb podczas zamykania pojazdu z pilota centralnego zamka. Ogólnie auto w b.dobrym stanie mechanicznym, jeśli chodzi o stan blacharsko lakierniczy - prócz problemów z klarem o których pisałem wcześniej także bardzo dobrze. Drzwi domykają się bez problemów, podłużnice w całości, nie są powykrzywiane, nie były prostowane, tylna klapa nie rdzewieje, auto nie zostawia czterech śladów. Pali na dotyk, nawet w duże mrozy (nie zdażyło mi się żeby nie odpalił). Nie służyło do pseudowyścigów czy szpanowania ale do przemieszczania się, zazwyczaj na dalsze dystanse. Chciałbym od razu zaznaczyć, że auto ma już 16 lat więc proszę nie spodziewać się stanu igłowo-perełkowego jakich tysiące w internecie. Auto nie było specjalnie polerowane i plakowane. Chcę jak najlepiej opisać stan samochodu, szanujmy swój czas i pieniądze. Jeśli ktoś chciałby dowiedzieć się czegoś więcej proszę o kontakt w rozsądnych godzinach. Z góry przepraszam za słabej jakości zdjęcia ale były robione (jak widać na jednym z nich) z samego rana przy bardzo kiepskim oświetleniu a to dlatego, że dzień jest długi jaki jest, wychodzę do pracy kiedy jeszcze jest ciemno i wracam w podobnych 'warunkach' dlatego nie miałem niestety okazji zrobić lepszych zdjęć. Jeśli komuś b.zależy postaram się zrobić dodatkowe zdjęcia i przesłać mailem ale i tak myślę, że najlepeij zobaczyć auto osobiście. Ludzie zazwyczaj chcą znać powód sprzedaży. Kupiłem inne auto, w benzynie, z racji tego, że ostatnio bardzo dużo przemieszczamy się na krótkich dystansach, w mieście. To auto niestety nie jest do tego stworzone. W razie pytań proszę pisać mailowo, lub jak wcześniej napisałem telefonować w rozsądnych godzinach. Cena oczywiście do negocjacji. Pozdrawiam, Paweł 502[zasłonięte]434