Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VOLKSWAGEN GOLF IV 1.9TDI 4Motion 4x4, ew. ZAMIANA

15-11-2014, 9:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14 900 zł     
Użytkownik Gregsen
numer aukcji: 4757046803
Miejscowość Jabłonna Lacka
Wyświetleń: 2099   
Koniec: 15-11-2014 08:55:28

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2000
Przebieg (km): 269000
Pojemność silnika (cm3): 1900
Moc silnika (KM): 115
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, 4WD, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

 

 

Do sprzedania mam VW Golf IV 1.9 TDI 115 KM 4Motion - skrzynia 6 biegowa - (wersja na rynek skandynawski) - wyposażenie 4xairbag, ABS, ESP, podgrzew. fotele, El. szyby i lusterka, Klima, welurowa tapicerka, itd.

 

Wymieniono od czerwca 2013r. do września 2014r.:

– turbosprężarka – kompletna regeneracja i sprawdzenie szczelności przewodów

– EGR – oryginał VW

– miska olejowa – oryginał VW

– poduszka pod silnikiem – oryginał VW

– sprzęgło + dwumasa – oryginał VW

– kompletny rozrząd + pompa wody – oryginał VW

– wszystkie płyny – wspomagania, hydrauliczny, chłodniczy

– zawór podciśnieniowy turbiny - oryginał VW

– przepływomierz – oryginał VW

– zawór zwrotny - oryginał VW

– przewody paliwowe - oryginał VW

– uszczelki kolektora ssącego i wydechowego - oryginał VW

– napinacz paska micro - oryginał VW

– termostat - oryginał VW

– łączniki stabilizatora – oryginał VW

– końcówki drążków kierowniczych - TRW

– tarcze, klocki i zaciski (przód – tył) - ATE przy tym wymiana płynu hamulcowego też ATE

– 4x amortyzatory + poduszki - KAYABA

– przeguby napędowe przód– oryginał VW

– łożyska kół przednich – oryginał VW

– silentblocki wahaczy przednich – oryginał VW

– linka hamulca ręcznego – TRW

– montaż nowego zbiornika na płyn do spryskiwaczy

– akumulator 

– olej w skrzyni i Haldexie

– olej i wszystkie filtry wymiana co 10 tyś km – filtry MANN i olej Millers 5W40 XF Full Syntetic – ostatnia wymiana 265000 km

-  sprawdzenie kompresji silnika, sprawności wtryskiwanego paliwa, itd.

– żarówki we wszystkich światłach jakie są w aucie

– marzec 2014r. rozebrano zderzaki, drzwi, błotniki oraz lampy i zabezpieczono przed korozją (m.in. nowy baranek na progach, nowe okleiny zabezpieczające nad progiem, we wnękach drzwi, itd. – dopieszczono blacharkę. )

– nowe silniczki spryskiwaczy lamp przednich – oryginał VW

– zakup opono letnich 06.2013r. - Brigestone

– zakup używanych felg aluminiowych VW w bdb stanie

– wymiana żarówek świateł mijania o białym świetle Tungsram

– serwis klimatyzacji 07.2014r.

– Wymiana poplamionej tapicerki tylnego bagażnika oraz konsoli przy drążku zmiany biegów (było wycięcie po CB Radiu, które szpeciło), wymiana mieszka, bo zaczął parcieć po latach – zakupiono w ASO w Niemczech.

- wymiana uszczelek przedniej i tylnej szyby - wyjęto i wstawiono te same szyby

– Wymiana włącznika świateł

– Wymiana panelu klimatyzacji

– Zakup oryginalnych gumowych dywaników VW w ASO w Niemczech

– wymiana piór wycieraczek szyb

– zabezpieczenie tłumika wydechu przed korozją.

– Zakup i montaż radia Pionnier z wyższej półki oraz 6 głośników JBL

 W dniu 31.10.2014r. zrobione sworznie wahaczy firmy Moog + geometria - był do wymiany tylko prawy ale ja wymieniłem od razu oba :)

VIN auta - WVWZZZ1JZYD624908

 

Oryginalny przebieg, potwierdzony zresztą przez ASO VW. Potwierdzenie przez to samo ASO pomalowania podrapanych drzwi lewych przednich i tylnych w niemieckim ASO VW przez I właściciela – polerka i położenie bezbarwnego lakieru. (Golf był podpięty pod komputer oraz sprawdzony na kanale).Książka serwisowa jest z wlepkami potwierdzającymi oryginalność tj. taka sam we wnęce koła zapasowego i taka sama w książce – prowadzona do 140tyś km. Potem auto robione poza Aso. Ja nie robiłem pieczątek z ziemniaka bo nie jestem handlarzem. Samochód nie miał przygód, nie jest poskładany z kilku. Szukałem bazy do zrobienia perfekcyjnego auta.

 

 Na wszystkie części zakupione w Polsce jest faktura lub paragon (koszt samych części i regeneracji niektórych rzeczy to około 12tyś zł). Robocizny już nie liczyłem.

 

Jestem fanatykiem motoryzacji i znam się na autach jednak muszę sprzedać moje oczko w głowie. Jak widać, VW jest przygotowany na kolejne bezproblemowe paręset tyś. km. Niczego nie ściemniam, samochód jest mega zadbany jak na swoje lata. Nie pisze bzdur typu "pali na dotyk", bo mój VW pali z kluczyka, albo "nic nie stuka i nie puka" bo to nie dzięcioł.

OC do 05.2015r. przegląd do 10.2015r.

Proszę o kontakt po 16:00 w dni powszednie osoby serio zainteresowane.

P.S. Telefony typu "biorę za 9 tysi i już jadę" to proszę sobie odpuścić - szanujmy siebie - po tyle to chodzą Golfy ze szrotu do których trzeba dołożyć równowartość ceny zakupu by jeździć bez duszy na ramieniu.

Kontak 668 [zasłonięte] 991.

 

Ewentualnie zamienię na tańsze auto 4x4 benzyna + LPG  - propozycje na mail: [zasłonięte]@op.pl

 

Możliwość wcześniejszego zakończenia sprzedaży bez podania przyczyny.

Opcja "Kup teraz" możliwa dopiero po wcześniejszym oglądnięciu aut.

Jak wciśniesz tzn że kupiłeś.