VW GOLF I VENTO
Bogato ilustrowany, fachowy poradnik dotyczący samochodów osobowych Volkswagen Golf trzeciej generacji oraz Volkswagen Vento, produkowanych od X 1991 do VIII 1997, z nadwoziami kombi limuzyna 3- i 5-drzwiowa, limuzyna 4-drzwiowa, kombi 5-drzwiowa i kabriolet 3-drzwiowy, wyposażonych w mechaniczne i automatyczne skrzynki przekładniowe oraz silniki czterocylindrowe: benzynowe o pojemności 1,4 dm3 (typu ABD i AEX); 1,6 dm3 (typu ABU, AEA i AEE); 1,8 dm3 (typu AAM, ABS i ADZ); 2,0 dm3 (typu 2E, ADY, AGG i ABF) oraz wysokoprężne z wtryskiem pośrednim o pojemności 1,9 dm3 niedoładowane typu 1Y i turbodoładowane typu AAZ, a także z wtryskiem bezpośrednim o pojemności 1,9 dm3 niedoładowane tzw. SDI - typu AEY i turbodoładowane tzw. TDI - typu 1Z.
Spis treści:
CZĘŚĆ I (silniki benzynowe)
1. SILNIK
2. SPRZĘGŁO FICHTEL & SACHS MS 190 X
3. SPRZĘGŁO FICHTEL & SACHS M 210 X
4. MECHANICZNA SKRZYNKA PRZEKŁADNIOWA TYPU 085
5. MECHANICZNA SKRZYNKA PRZEKŁADNIOWA TYPU 020
6. AUTOMATYCZNA SKRZYNKA PRZEKŁADNIOWA
7. PÓŁOSIE NAPĘDOWE
8. UKŁAD KIEROWNICZY
9. ZAWIESZENIE PRZEDNIE
10. ZAWIESZENIE TYLNE
11. UKŁAD HAMULCOWY
12. WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE
13. DANE OGÓLNE
14. ZMIANY KONSTRUKCYJNE OD MODELI 1993
CZĘŚĆ II (silniki wysokoprężne)
2. SPRZĘGŁO
3. SKRZYNKA PRZEKŁADNIOWA
4. PÓŁOSIE NAPĘDOWE
5. UKŁAD KIEROWNICZY
6. ZAWIESZENIE PRZEDNIE
7. ZAWIESZENIE TYLNE
8. UKŁAD HAMULCOWY
9. WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE
10. DANE OGÓLNE
11. ZMIANY KONSTRUKCYJNE OD MODELI 1994
SKOROWIDZ RZECZOWY