Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Volkl Soul Surfer - 163 Nowa! -25%!!!

20-02-2014, 21:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 900 zł     
Użytkownik ddaanniieelll
numer aukcji: 3974530060
Miejscowość Świdnica
Wyświetleń: 25   
Koniec: 20-02-2014 21:15:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 5.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Soul Surfer 2013/2014 - 163 cm to nowa deska w kolekcji, całkowicie nowy pomysł! SoulSurfer to freeridowa deska znakomicie spisująca się w puchu, którego zawsze mamy deficyt. Dlatego Voelkl postanowił wybudować deskę która na w każdych warunkach będzie dawała uczucie jazdy w puchu. Stabilność, świetne trzymanie krawędzi w skręcie, dynamika i bardzo łatwa kontrola nad deską. Jest to jedna z najlepiej jeżdżących desek z odwróconym camberem.

TECHNOLOGIA:

  • Flex: 6, Absorbcja drgań: 5
  • All Mountain/Powder ROCKER Shape - odwrócony camber, deska wygięta w drugą stronę. Ponieważ deska ta jest przeznaczona głównie do jazdy wygięcie deski nie jest symetryczne. Dziób deski jest dłuższy więc wygięcie jest też większe, tył jest krótszy a więc wygięcie jest tam mniejsze. Dzięki temu deska znacznie lepiej jeździ w puchu, lepiej też jeździ na krawędziach. Rocker to szybsze postępy, więcej radości z jazdy, pełna kontrola deski.
  • Kierunkowa geometria krawędzi modelowanej po kilku łukach - Directional Freeride sidecut - deski kierunkowe mają przód dłuższy od tyłu. Dlatego też by podwyższyć trzymanie na krawędzi i stabilność na dużej prędkości w tej geometrii inny promień skrętu ma przód a inny tył deski. Znakomicie się to sprawdza w puchu i przy jeździe z krawędzi na krawędź
  • Rocker-Specyfic sidecut - NOWOŚĆ - nowa geometria deski dostosowana jest do jej profilu, do wygięcia deski w drugą stronę. Sporo riderów narzekało do tej pory że deski w Rockerze słabiej trzymają na krawędzi, podwinięty do góry przód i tył deski nie jest wystarczająco dociążany. Koniecznością staje się wtedy całkowita przebudowa deski, czego przykład mamy właśnie przy tej desce. Voelkl poszerzył deski na dziobie i ogonie, środek zostawiając praktycznie bez zmian. Dzięki temu ta deska na krawędzi trzyma równie dobrze jak podobne deski w klasycznym camberze. Innymi słowy, kupując tą deskę nic nie tracisz z radości szybkiej jazdy a zyskujesz znacząco większe możlwości zarówno we freestylu jak i w puchu.
  • Laminat zrobiony z drewnianego forniru z miejscowymi szorstkim wstawkami
  • Lekki rdzeń drewniany SUPREME na całej długości i szerokości deski, tip to tail
  • Slim tip konstrukcja - deska cieńsza na dziobie i ogonie, dzięki temu jest znacznie lżejsza od innych, rdzeń jest cieńszy lecz wysokiej jakości włókna szklane (podwójny splot) zapewniają jej większą wytrzymałość niż grubszy kawałek deski,
  • Potrójny splot włókien szklanych - Triaxial fiberglass - po obu stronach rdzenia. Splot stosowany tylko w lepszych deskach, poprawia elastyczność deski, zapewnia desce większą żywotność i co najważniejsze, dzięki potrójnemu splotowi deska jest znacznie stabilniejsza, krawędź lepiej trzyma, jazda jest spokojniejsza.
  • Warstwy włókien węglowych - Premium Carbon Weave POP 2.0 - w kształcie litery V, na całym dziobie i ogonie deski oraz pas przez całą długość deski. Wysokiej jakości, szerokie sploty włókien węglowych stosowane przez firmę Voelkl podnoszą zdecydowanie pop deski, czyli sprawiają że deska jest bardziej dynamiczna.
  • Podwójne zagęszczenie insertów 6x2 - dzięki temu możemy sobie precyzyjnie ustawić wiązania,
  • Sandwich konstrukcja - ścianki boczne sidewall wykonane z ze specjalnie zaimpregnowanego drewna z dodatkową amortyzacją.
  • ślizg spiekany z wycinaną grafiką, wykonany w 90% z materiału recyclingowego, twardy, szybki, wytrzymały.
  • wykończenie ślizgu specjalną strukturą, deska nasmarowana fabrycznie dobrym smarem, deska gotowa do jazdy, krawędzie fabrycznie naostrzone i zahartowane diamentem pod kątem 89 stopni.