BEZPIECZNE ZAKUPY
ZOBACZ JAKIE MASZ PRAWA I OCHRONĘ KUPUJĄC NA ALLEGRO
OCHRONA PRAW
CENTRUM BEZP.
O NAS Jesteśmy grupą instruktorów łączących narciarską pasję ze stylem życia. Od wielu lat zajmujemy się doradztwem w zakresie doboru nart oraz nauczaniem zarówno klasycznych jak i nowoczesnych technik narciarskich. Jako osoby testujące sprzęt narciarski mamy nie tylko teoretyczne ale i praktyczne umiejętności pozwalające optymalnie dopasować sprzęt do indywidualnych potrzeb.
AUKCJE Do każdej transakcji wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie fakturę VAT. Wszyskie sprzedawane towary są nowe i pełnosprawne oraz objęte gwarancją producenta, chyba, że treść aukcji stanowi inaczej.
Państwa zadowolenie z transakcji to nasz priorytet - prosimy o sprawdzenie naszych komentarzy oraz oceny sprzedaży.
Istnieje możliwość zwrotu towaru do 10dni - stan nowy, nienaruszony wraz z dowodem zakupu. Szczegóły REGULAMIN na stronie "O Mnie"
KONTAKT W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do bezpośredniego kontaktu
TELEFON: 601 [zasłonięte] 951
MAIL: info@ TwojeNarty.pl
KONTO BANKOWE: Bank Spółdzielczy w Węgierskiej Górce 41 8131 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0051532 [zasłonięte] 300010
PRZESYŁKA W trosce o jakość i szybkość przesyłek, realizujemy je firmą kurierską GLS.
Każda rzecz jest starannie pakowana w gruby karton oraz ubezpieczona. Stan opakowania należy sprawdzić w obecności kuriera, a w przypadku ukszkodzeń spisać protokół reklamacyjny
SPRAWDŹ STATUS PACZKI:
Zamówienia złożone do godz. 11.00 są realizowane w tym samym dniu. Paczka jest dostarczana na nastepny dzień roboczy po dniu nadania.
Montaż wiązań w cenie po podaniu długości skorupy buta w milimetrach (NIE ROZMIARU BUTA!!!) oraz określeniu wagi i stopnia zaawansowania.
|
Witamy,
Przedmiotem aukcji są nowe narty z wiązaniami:
NOWOŚĆ: VOLKL RTM 80 11/12 + MARKER iPT WR 12D długość: 171cm W "FORMULARZU DOSTAWY" WPISZ WYBRANĄ DŁUGOŚĆ i KOLOR ORAZ DANE DO MONTAŻU
+ suszarka do butów GRATIS
W PRZYPADKU JAKICHKOLWIEK PYTAŃ ZAPRASZAMY DO BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU 601 [zasłonięte] 951 LUB [zasłonięte]@TWOJENARTY.PL JAKO INSTRUKTORZY CHĘTNIE DORADZIMY O KAŻDEJ PORZE
- NATYCHMIASTOWA UBEZPIECZONA WYSYŁKA - GWARANCJA 24 MIESIĄCE - MOŻLIWOŚĆ ZWROTU TOWARU DO 10 DNI - PROFESJONALNA I NATYCHMIASTOWA OBSŁUGA - ZOBACZ KOMENTARZE I OCENĘ
NA POZOSTAŁYCH AUKCJACH DOSTĘPNE SĄ: DŁUGOŚĆ(cm) PROMIEŃ(m) TALIOWANIE(mm) 161 14,6 126 / 80 / 107 166 15,6 126 / 80 / 107 171 16,7 126 / 80 / 107
PRZEZNACZENIE (TRASY) Narta cechująca się dużą wszechstronnością, co jest efektem kilku zmian konstrukcyjnych. Zaprojektowana na każde warunki, czyli na przygotowane trasy, na trasy w Polsce (których stopień przygotowania jest różny) oraz do jazdy w terenie. Dzięki zwiększonej szerokości łatwo pokonują trasy zniszczone, obmuldzone, z narzucanym śniegiem i niestabilnym podłożem. Narty dobrze znoszą również większe prędkości.
PRZEZNACZENIE (NARCIARZE) Narty o charakterystyce sportowej, stworzone z myślą o co najmniej dobrze jeżdżących narciarzach, których poziom zaawansowania technicznego umożliwia wykonanie skrętu na krawędzi. To tzw. „druga półka od góry”.
NASZE WRAŻENIA Z JAZDY Konstrukcja RTM 80 zapewnia pełną stabilizację zarówno przy większych prędkościach jak i łatwość wykonywania krótkich skrętów przy wolniejszej jeździe. Narty także świetnie pokonują różne warunki terenowo śniegowe. Wszystkie te udogodnienia zawdzięczamy rozwiązaniu FULL ROCKER (o czym w szczegółach poniżej oraz właściwemu – szerszemu taliowaniu. Dodatkowy atut to ich stosunkowo niska waga oraz wyższe usytuowania wiązania nad nartą. Mówiąc o wiązaniu nie można pominąć sposobu jego mocowania do narty za pomocą szyn, które spełniają również rolę płyty – narciarz stoi wysoko, a narta nie jest usztywniona pod butem. Jak zawsze w przypadku Volkl’a na szczególną uwagę zasługuje krawędź, którą na twardych, oblodzonych stokach charakteryzuje niezawodne trzymanie. Jej tajemnica tkwi zarówno w całej konstrukcji narty, która jest tak zaprojektowana, aby w sposób jak najbardziej bezpośredni narciarz oddziaływał na krawędź, jak i w samej krawędzi wykonanej ze szlachetniejszej, dużo twardszej stali. W praktyce krawędź nie zużywa się tak szybko, a co za tym idzie częstotliwość ostrzenia nart nie jest tak duża. W tym miejscu nie można nie wspomnieć o Atomic’u, a w zasadzie jakości stali użytej do budowy jego krawędzi. Zdecydowana większość byłych posiadaczy Atomic’a narzeka, że krawędź nie trzyma, że często trzeba ostrzyć, przez co narta szybciej się zużywa, że narty szybko tracą swoje parametry. Generalnie Atomic produkuje dobre narty, ale na krótki okres czasu. Osoby jeżdżące dużo w sezonie i dynamicznie są w stanie zużyć je nawet w kilka miesięcy. Jest to właśnie efekt zastosowania gorszej jakości stali w konstrukcji opartej na materiałach syntetycznych.
RDZEŃ XTD WOODCORE Dwa oddzielne, drewniane rdzenie biegnące wzdłuż każdej z krawędzi narty na całej jej długości. Owe rdzenie połączone są ze sobą za pomocą tytanalu – lekkiego stopu tytanu, którego zadaniem jest nadanie odpowiedniej (sportowej) twardości wzdłużnej i poprzecznej narty. Twardość wzdłużną należy rozumieć jako odporność narty na dynamiczne odkształcenia (wygięcia), jakie towarzyszą jej w skrętach – zwłaszcza przy większych prędkościach, a szczególnie na twardych lub oblodzonych trasach. Natomiast twardość poprzeczna to odporność narty na skręcanie się (wichrowanie), co w czasie jazdy wpływa na szybkość przejścia z krawędzi na krawędź. Dzięki wykorzystaniu drewna w konstrukcji narty, wydłużono kilkukrotnie okres jej eksploatacji, której charakterystyka pozostaje na niezmienionym poziomie, identycznym z parametrami narty nowej. Mówiąc krótko - narta tak szybko nie zużywa się. Drewno jest również samo w sobie materiałem absorbującym drgania, co w połączeniu z jego niską wagą oraz wspomnianą niezmienną w długim czasie elastycznością, powoduje uzyskanie znakomitych parametrów całej narty. Nic nie jest w stanie podrobić matki natury, dlatego wszystkie inne sztuczne materiały zastosowane do konstrukcji rdzenia nie dają łącznie takiego efektu i nie uzyskują takiej charakterystyki jak przy wykorzystaniu drewna. Zastosowanie dwóch oddzielnych drewnianych rdzeni na całej długości narty nie tylko zwiększa drewnianą powierzchnię pochłaniającą drgania oraz zmniejsza wagę narty, ale przede wszystkim powoduje przekazanie w sposób bezpośredni i dynamiczny impulsów narciarza na krawędzie narty. Jest to możliwe poprzez zastosowanie drewna jako jednego i jednolitego odcinka w każdym z rdzeni.
KONSTRUKCJA DUAL XTD TRANSMISSION Na pierwszy rzut oka nie widać zmian w modelach z wykorzystaniem tej technologii, jednak różnica jest znacząca a w zasadzie ogromna w łatwości prowadzenia nart wykorzystujących to rozwiązanie. Nowością jest FULL ROCKER – innymi słowy podgięcie przedniej i tylnej części narty w taki sposób, że stojąc na nartach na twardym wyrównanym stoku dziób narty wraz z jej przednią częścią oraz piętka z tylna częścią nie dotykają podłoża. W efekcie otrzymujemy krótszy obszar styku narty z podłożem, co przy poruszaniu się na mniejszych prędkościach umożliwia łatwiejsze zainicjowanie skrętu oraz jego wykonanie. Odnosi się wrażenie że prowadzi się krótsze narty. Natomiast wraz ze wzrostem prędkości, gdy w skręcie następuje większe przechylenie narty (w wyniku krawędziowania) powierzchnia styku narty-krawędzi zwiększa się proporcjonalnie. Owe jakby automatyczne wydłużenie styku krawędzi jest właśnie wynikiem podgięcia narty – Rocker’a. Zatem przy większych prędkościach jest utrzymana także stabilność prowadzenia dzięki przyleganiu narty na całej jej długości. To naprawdę działa. Ponieważ RTM 80 to sportowa narta, dlatego usztywniono całą konstrukcję poprzez zastosowanie dodatkowego podwójnego wzmocnienia wzdłuż każdej z krawędzi narty. Dzięki takiemu rozwiązaniu przenoszenie sił od buta narciarskiego na krawędzie narty odbywa się w sposób bezpośredni. Dlatego właśnie narty błyskawicznie reagują na każdy, nawet najmniejszy ruch narciarza.
MOCOWANIE WIĄZANIA IPT WIDERIDE System bezśrubowego mocowania wiązanie do narty. Obecnie najbardziej elastyczna forma połączenia tych dwóch elementów. Nowość polega na umieszczeniu płyty wiązanie po raz pierwszy we wnętrzu narty – a więc wiązanie jest bezpośrednio wpinane w rdzeń, co ma kapitalne znaczenie w przenoszeniu sił na krawędzie. Możliwe jest to dzięki wbudowanym w nartę szynom, do których wkładane jest wiązanie. W trakcie jazdy całe wiązanie porusza się na nich zapewniając narcie jej naturalną charakterystykę. Zalety iPT WR: • możliwość wielokrotnej zmiany rozstawu wiązania w zależności od wielkości buta w pełnym zakresie numeracji. Nie potrzeba do tego żadnych dodatkowych narzędzi. Można zmienić rozstaw w każdym momencie i miejscu na stoku. • zachowanie elastyczności narty pod butem narciarskim - to najważniejsza zaleta bezpośrednio wpływająca na jakość i precyzję. Narta w momencie skrętu zostaje wygięta w sposób naturalny i jednorodny na całej swej długości, przez co tor jazdy narty nie jest niczym zakłócony. W przypadku wiązań mocowanych do narty za pomocą śrub – co obserwujemy u większości pozostałych producentów - odcinek pod butem jest usztywniony, powodując nierównomierne odkształcenie narty; • obniżenie wagi sprzętu narciarskiego – najlżejszy na rynku system połączenia narty i wiazania; • poprawa bezpieczeństwa: wiązanie na szynie Motion porusza się w zależności od wielkości wygięcia narty, a więc nie ma efektu ściskania buta narciarskiego przez wiązanie w momencie najazdu na muldę lub przy zjeździe z niej - but w każdym momencie może być swobodnie wypięty; • jeszcze łatwiejszy - niż Motion - samodzielny montaż
WIĄZANIE Marker: iPT WR 12 D: Siła wypięcia: 3-12 DIN Kolor: biało-czarno-czerwone Technologia: - Biometric: to system wielokierunkowego wypinania przedniego wiązania, który potrafi zredukować wielkość siły wypięcia do wartości bezpiecznej dla narciarza. Redukcja dotyczy od 25% do 50% i jest zależna od siły ustawionej na wiązaniu - co stanowi ważną ochronę dla kolan. - Twin Cam Heel: łatwiejsze i szybsze wypinanie i wpinanie się do wiązania - Ruchoma płytka poślizgowa AFD Stainless Steel, która się wysuwa wraz z częścią wiązania w momencie wypięcia przodu, aby jak najbardziej ułatwić wyrzucenie buta. W skrajnie niekorzystnych warunkach siła wypięcia wzrasta maksymalnie 10% wartości początkowej, co jest rezultatem nieosiągalnym przez inne konkurencyjne marki. - Titanium heel plate: tytanowe, wzmocnione skrzydełko tylnego wiązania - Nowy kształt wiązania - Obiżona waga - Technologia zaciągnięta z rozwiązań tourowych - Demo System: szybka zmiana rozstawu wiazań w pełnym zakresie bez użycia narzędzi
SZUKASZ ODPOWIEDNIKA TEGO MODELU INNEJ MARKI ZOBACZ POZOSTAŁE NASZE AUKCJE
- NATYCHMIASTOWA UBEZPIECZONA WYSYŁKA - GWARANCJA 24 MIESIĄCE - MOŻLIWOŚĆ ZWROTU TOWARU DO 10 DNI - szczegóły REGULAMIN strona "O Mnie" - DO KAŻDEJ TRANSAKCJI WYSTAWIAMY PARAGON FISKALNY LUB NA ŻYCZENIE FAKTURĘ VAT - PROFESJONALNA I NATYCHMIASTOWA OBSŁUGA - ZOBACZ KOMENTARZE I OCENĘ
W PRZYPADKU JAKICHKOLWIEK PYTAŃ ZAPRASZAMY DO BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU 601 [zasłonięte] 951 LUB [zasłonięte]@TWOJENARTY.PL JAKO INSTRUKTORZY CHĘTNIE DORADZIMY KAŻDEJ PORZE voelkl rossignol atomic fischer elan salomon sl race equipe narta narty wiązania marker slalom slalomowa allround lekka lekki kobieca lady tania tanie tanio okazja promocja wyprzedaż obniżka
|