|
|
|
biuro[zasłonięte]@ski4you.pl |
|
|
|
SPRZEDAŻ |
Telefony: |
|
DORADCY
KLIENTA
|
530-[zasłonięte]-990 |
606-[zasłonięte]-903 |
|
|
|
SERWIS |
Łukasz |
603-[zasłonięte]-320 |
|
Pon-Pt
10:00-18:00
Sob
10:00-15:00
|
|
|
WYSYŁKA |
Filip |
730-[zasłonięte]-910 |
|
Pon-Pt
10:00-18:00
|
|
|
ODBIÓR OSOBISTY
UL. KOŁŁĄTAJA 27-28
50-004 WROCŁAW
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wpłata na konto: |
20zł |
|
Za pobraniem: |
30zł |
|
|
|
|
|
|
|
ul. Kołłątaja 27-28 |
50-004 Wrocław |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]4020001 [zasłonięte] 213677
|
|
|
|
|
|
Na zakupiony u nas sprzęt wystawiamy Gwarancję oraz fakturę VAT |
|
Gwarancja: |
|
Nowy sprzęt: |
24 miesiące |
|
Używany sprzęt: |
12 miesięcy |
|
|
|
|
VOLKL RACETIGER SPEEDWALL SL UVO 2015!!! 165 cm
CENA OBEJMUJE NARTĘ RAZEM Z WIĄZANIEM
PODAJ NAM DŁUGOŚĆ BUTA W MM I SWOJĄ WAGĘ, A WIĄZANIA ZAMONTUJEMY GRATIS!!!
Piękne bestie! Najlepsze slalomki sezonu 14/15 na świecie! Wszystkie najlepsze rozwiązania techniczne Völkla i Markera w jednym miejscu! Doskonała slalomka w II generacji technologii Speedwall 2.0 - drewniany rdzeń narty wspierany jest "wewnętrznym sidewallem" z twardszego drewna bukowego, nowy profil Tip Rocker ułatwiający rozpoczęcie skrętu, nowa geometria, nowe, bezpieczniejsze wiązanie Rmotion 2.0, najszybszy ślizg P-Tex 4500 oraz tłumik UVO skutecznie minimalizujący drgania. Tajemnicą ich sukcesu i zarazem twojej świetnej jazdy jest szybkość reakcji, dynamika w skręcie i precyzyjne trzymanie krawędzi. Te narty przeniosą cię na najwyższy poziom narciarstwa!
KONSTRUKCJA
Wielowarstwowy, drewniany rdzeń na całej długości narty. Skutecznie tłumi drgania w czasie jazdy z dużą prędkością i precyzyjnie przekazuje siłę sterującą na krawędź. Dzięki warstwowej konstrukcji narty są sztywniejsze pod wiązaniem (rdzeń z gęstszego drewna jesionu), a bardziej elastyczny na dziobie i piętce (drewno topoli), dzięki czemu możesz bez problemu wykonywać ewolucje w terenie. Konkretny wzór i układ rdzenia zmienia się w poszczególnych modelach nart Freeski, w zależności od pożądanych właściwości rdzenia danego modelu narty.
TECHNOLOGIA
Przygotuj się na szybką jazdę.
Racetiger Speedwall to narta powstała na bazie pucharowego doświadczenia konstruktorów Völkla. Zastosowano w niej najdoskonalszą i jedyną wykorzystywaną w Pucharze Świata konstrukcję typu sandwich. Ale to nie wszystko. Nowością jest technologia Speedwall - po raz pierwszy boki nart wykonane zostały z tworzywa, z którego robi się ślizgi. Po ich posmarowaniu zwiększa się prędkość przy ostrej jeździe na krawędziach. Narty Racetiger Speedwall wyposażono w nowe wiązania rMotion z płytą. Szata graficzna - identyczna z grafiką z Pucharu Świata - nałożona bezpośrednio na górną powierzchnię narty, wykonaną z titanalu.
Konstrukcja stworzona dla nart, które przenoszą największe obciążenia, na których jeździ się dynamicznie i agresywnie. Jest, tak zwana konstrukcja "sandwich",z pionowymi ścianami bocznymi, gdzie kolejne warstwy narty nakładane są jedna na drugą, a wiązania są bezpośrednio lub poprzez płytę montowane do narty. Zapewnia doskonałą stabilność i trzymanie krawędzi. Tak zbudowane są narty zawodników Pucharu Świata, narty sportowe Racetiger i Code Speedwall, narty z grupy Titanal Freeride.
RMOTION 2.0
System wiązań, stworzony specjalnie do modeli nart Racetiger i Code w technologii Speedwall. Wzorowane na wiązaniach zawodniczych do nart z Pucharu Świata. Dają narciarzom maksymalne wsparcie w sportowej jeździe na krawędziach. rMotion 2.0 są szersze, lżejsze, wyposażone w tłumik X-Cell - zdolny do selektywnego tłumienia drgań, umożliwia usztywnienie wiązania przy silnych, krótkich impulsach mogących spowodować niepotrzebne wypięcie buta. Przy impulsach mogących spowodować uraz, wiązanie zachowuje swoja normalna sztywność, „puszcza” but przed wystąpieniem kontuzji. Ta cecha umożliwia nastawienie siły wypięcia zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa, bez ryzykownego nastawiania siły większej, która zabezpieczy przed niepotrzebnym wypięciem, ale nie uchroni przed kontuzja. Wiązanie Xcell charakteryzuje sie bardzo dużą powierzchnia przylegania do narty i niewiarygodna zdolnością do tłumienia drgań przy szybkiej zawodniczej jeździe po twardym betonowym stoku. Dźwignia tyłu wiązania służy nie tylko do wypinania buta, ale również do ułatwienia jego wpięcia, przy wyższych nastawach siły wypięcia. rMotion 2.0 daje ci większą precyzję sterowania, wygodniejsze wpięcie/wypięcie buta, a przede wszystkim większe bezpieczeństwo.
WIĄZANIE
Narty pochodzą od polskiego dystrybutora i podlegają 2 letniej gwarancji!!!
Wystawiamy paragony i faktury VAT!!!
|