Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VOLKL RACETIGER SL SPEEDWALL + SMAR +SUSZAR DO BUT

22-01-2012, 15:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 364 zł     
Użytkownik MULTI-STORE_pl
numer aukcji: 2032138632
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 48   
Koniec: 16-01-2012 10:12:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Marka: Völkl
Długość nart (cm): 165.00
Wiązania: Tak
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 BEZPIECZNE    
 ZAKUPY          


ZOBACZ JAKIE MASZ PRAWA I OCHRONĘ
KUPUJĄC NA ALLEGRO


OCHRONA PRAW


CENTRUM BEZP.


 O NAS             
Jesteśmy grupą instruktorów łączących narciarską pasję ze stylem życia. Od wielu lat zajmujemy się doradztwem w zakresie doboru nart oraz nauczaniem zarówno klasycznych jak i nowoczesnych technik narciarskich. Jako osoby testujące sprzęt narciarski mamy nie tylko teoretyczne ale i praktyczne umiejętności pozwalające optymalnie dopasować sprzęt do indywidualnych potrzeb.


 AUKCJE           
Do każdej transakcji wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie fakturę VAT.
Wszyskie sprzedawane towary są nowe i pełnosprawne oraz objęte gwarancją producenta, chyba, że treść aukcji stanowi inaczej.

Państwa zadowolenie z transakcji to nasz priorytet - prosimy o sprawdzenie naszych komentarzy oraz oceny sprzedaży.

Istnieje możliwość zwrotu towaru do 10dni - stan nowy, nienaruszony wraz z dowodem zakupu. Szczegóły REGULAMIN na stronie "O Mnie"


 KONTAKT        
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do bezpośredniego kontaktu

TELEFON:
601 [zasłonięte] 951

MAIL:
info@
TwojeNarty.pl

KONTO BANKOWE: 
Bank Spółdzielczy
w Węgierskiej Górce
41 8131 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0051532 [zasłonięte] 300010


 PRZESYŁKA     
W trosce o jakość i szybkość przesyłek, realizujemy je firmą kurierską GLS.

Każda rzecz jest starannie pakowana w gruby karton oraz ubezpieczona. Stan opakowania należy sprawdzić w obecności kuriera, a w przypadku ukszkodzeń spisać protokół reklamacyjny

SPRAWDŹ
STATUS PACZKI:



Zamówienia złożone do godz. 11.00 są realizowane w tym samym dniu. Paczka jest dostarczana na nastepny dzień roboczy po dniu nadania.

Montaż wiązań w cenie po podaniu długości skorupy buta w milimetrach (NIE ROZMIARU BUTA!!!) oraz określeniu wagi i stopnia zaawansowania.

Witamy,

Przedmiotem aukcji są nowe narty z wiązaniami:

VOLKL RACETIGER SL SPEEDWALL 11/12 + MARKER rMotion 12.0D + smar
długość: 165cm
W "FORMULARZU DOSTAWY" WPISZ WYBRANĄ DŁUGOŚĆ ORAZ DANE DO MONTAŻU

+ suszarka do butów GRATIS


W PRZYPADKU JAKICHKOLWIEK PYTAŃ ZAPRASZAMY DO BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU
601 [zasłonięte] 951 LUB [zasłonięte]@TWOJENARTY.PL JAKO INSTRUKTORZY CHĘTNIE DORADZIMY O KAŻDEJ PORZE

- NATYCHMIASTOWA UBEZPIECZONA WYSYŁKA
- GWARANCJA 24 MIESIĄCE
- MOŻLIWOŚĆ ZWROTU TOWARU DO 10 DNI
- PROFESJONALNA I NATYCHMIASTOWA OBSŁUGA - ZOBACZ KOMENTARZE I OCENĘ

NA POZOSTAŁYCH AUKCJACH DOSTĘPNE SĄ:

DŁUGOŚĆ(cm)     PROMIEŃ(m)    TALIOWANIE(mm)
     150                  11,4             117 / 66 / 98
     155                  12,2             117 / 66 / 98
     160                  13,1             117 / 66 / 98
     165                  13,1             120 / 66 / 101
     170                  14,0             120 / 66 / 101


PRZEZNACZENIE

(TRASY) 
 
Przygotowane trasy – wyratrakowane i utwardzone o każdym stopniu nachylenia i trudności.

PRZEZNACZENIE
(NARCIARZE)
Doskonałe narty dla miłośników skrętów o krótszych promieniach oraz wielbicieli carvingu. To zaawansowane narty dla zaawansowanych narciarzy o wysokich umiejętnościach technicznych. Jedni nazywają ich ekspertami, inni instruktorami lub środowiskiem opiniotwórczym. Tak na prawdę chodzi o umiejętność wykonania w pełni skrętu na krawędzi, co przychodzi w sposób łatwy i automatyczny właśnie takim narciarzom.

NASZE WRAŻENIA Z JAZDY 
Zmiany dotyczą w zasadzie wszystkiego: konstrukcji, taliowania, geometrii, wiązania i sposobu jego mocowania. W najnowszej slalomce Volkla zastosowano również technologię Speedwall, czyli ściany boczne narty wykonano z tego samego materiału co ślizgi. Można powiedzieć że teraz ślizg w narcie mamy w 3 płaszczyznach. Celem tego rozwiązania jest minimalizowanie tarcia, czyli maksymalizowanie osiąganych prędkości.
Nowa geometria z szerszym dziobem z jednej strony w jeszcze większym stopniu ułatwia inicjowanie skręty, a z drugiej daje lepszą stabilność jazdy w trudniejszych warunkach (co ma duże znaczenie zwłaszcza na polskich stokach).
Nowa SL to niewiarygodna stabilność nawet na twardym podłożu i przy dużej prędkości. Reakcje narty i szybkość przejścia z krawędzi na krawędź jest równie na niesamowitym poziomie. Wyczuwają one najmniejsze zmiany pozycji czy ruch kolana, przez co zapewniają całkowitą, a w zasadzie totalna kontrolę nad torem jazdy w skrętach o różnym promieniu. Wszystko to zawdzięczamy nowej, zmienionej konstrukcji narty wzorowanej na nartach zawodniczych – komórkowych. Nie bez znaczenia jest także zastosowanie nowej sportowej płyty pod wiązaniem, co w połączeniu z rozwiązaniem Speedwall daje nam oblicze nowej, agresywnej, z zawodniczym zacięciem slalomki.
M
odel SL SPEEDWALL  jako narta slalomowa jest mimo wszystko uniwersalna i w dłuższym skręcie również stabilna w przeciwieństwie to Fischerów z grupy RC4, które nastawiane są tylko i wyłącznie na krótki skręt – to doskonałe narty dla fanatyków carvingu. No cóż, do Rossignola może nie będziemy odnosili, bo wszyscy byli bardzo zdumieni jak 9S był leniwy w inicjacji skrętu – to jakby nie slalomka, a do tego olbrzymia waga.

Uzyskanie przez SL takich parametrów przy zachowaniu ich niskiej wagi możliwe jest dzięki całkowicie drewnianej konstrukcji. Zastosowanie innych tańszych materiałów jak np tytanu, którego używa Fischer do wzmocnienia konstrukcji w swoich modelach (np grupa RC4, Progressor) powoduje duży wzrost wagi sprzętu i między innymi dlatego Fischery wymagają zwiększonego nakładu sił oraz bardzo dobrej kondycji.
SL SPEEDWALL należy do sportowej grupy nart, dlatego wysokość buta narciarskiego nad krawędzią narty jest większa niż w grupie nart rekreacyjnych. Celem takiego rozwiązania jest maksymalne ułatwienie i przyśpieszenie inicjacji skrętu. Dodaje to również narcie agresywności oraz zwiększa dynamikę.
Jak zawsze w przypadku Volkl’a na szczególną uwagę zasługuje krawędź, którą na twardych, oblodzonych stokach charakteryzuje niezawodne trzymanie. Jej tajemnica tkwi zarówno w całej konstrukcji narty, która jest tak zaprojektowana, aby w sposób jak najbardziej bezpośredni narciarz oddziaływał na krawędź, jak i w samej krawędzi wykonanej ze szlachetniejszej, dużo twardszej stali. W praktyce krawędź nie zużywa się tak szybko, a co za tym idzie częstotliwość ostrzenia nart nie jest tak duża.
W tym miejscu nie można nie wspomnieć o Atomic’u, a w zasadzie jakości stali użytej do budowy jego krawędzi. Zdecydowana większość byłych posiadaczy Atomic’a narzeka, że krawędź nie trzyma, że często trzeba ostrzyć, przez co narta szybciej się zużywa, że narty szybko tracą swoje parametry. Generalnie Atomic produkuje dobre narty, ale na krótki okres czasu. Osoby jeżdżące dużo w sezonie i dynamicznie są w stanie zużyć je nawet w kilka miesięcy. Jest to właśnie efekt zastosowania gorszej jakości stali w konstrukcji opartej na materiałach syntetycznych.

RDZEŃ
FULL SENSOR WOODCORE
Rdzeń stanowi całe wypełnienie narty. Składa się on z kilkunastu mniejszych rdzeni wykonanych z dwóch różnych gatunków drewna i połączonych ze sobą na przemian. Sposób połączenia jest opatentowany i stanowi tajemnicę Volkl’a.
Dzięki wykorzystaniu drewna w konstrukcji narty, wydłużono kilkukrotnie okres jej eksploatacji, której charakterystyka pozostaje na niezmienionym poziomie, identycznym z parametrami narty nowej. Mówiąc krótko - narta tak szybko nie zużywa się. Drewno jest również samo w sobie materiałem absorbującym drgania, co w połączeniu z jego niską wagą oraz wspomnianą niezmienną w długim czasie elastycznością, powoduje uzyskanie znakomitych parametrów całej narty. Nic nie jest w stanie podrobić matki natury, dlatego wszystkie inne sztuczne materiały zastosowane do konstrukcji rdzenia nie dają łącznie takiego efektu i nie uzyskują takiej charakterystyki jak przy wykorzystaniu drewna. Zastosowanie całkowicie drewnianej konstrukcji na całej długości i szerokości narty nie tylko maksymalizuje drewnianą powierzchnię pochłaniającą drgania oraz znacząco minimalizuje wagę narty, ale przede wszystkim powoduje przekazanie w sposób bezpośredni i dynamiczny impulsów narciarza na krawędzie narty.

KONSTRUKCJA
POWER CONSTRUCTION (POWERED BY TITANIUM)
Konstrukcja narty zaczerpnięta jest z rozwiązań stosowanych w modelach komórkowych, czyli zawodniczych nartach biorących udział w Pucharze Świata. Rdzeń i drewniane wypełnienie środka narty wzmocnione jest tytanalem - lekkim stopem tytanu, którego zadaniem jest nadanie odpowiedniej (sportowej) twardości wzdłużnej i poprzecznej narty. Twardość wzdłużną należy rozumieć jako odporność narty na dynamiczne odkształcenia (wygięcia), jakie towarzyszą jej w skrętach – zwłaszcza przy większych prędkościach, a szczególnie na twardych lub oblodzonych trasach. Natomiast twardość poprzeczna to odporność narty na skręcanie się (wichrowanie), co w czasie jazdy wpływa na szybkość przejścia z krawędzi na krawędź.
Wysokie stanie narciarza nad krawędziami potęguje wzrost siły nacisku na krawędzie, co w trakcie jazdy jest odbierane jako perfekcyjne trzymanie krawędzi na lodzie lub na twardych zmrożonych stokach. Wpływa to również na zwiększenie agresywności narty, które w takich warunkach prowadzą się jak po szynach. Opisywane rozwiązanie znajduje zastosowanie w konstrukcjach nart sportowych.
Tu między innymi znajdujemy potwierdzenie hasła reklamowego Volkl’a, który gwarantuje dwukrotnie lepsze trzymanie krawędzi na lodzie. Obiektywnie patrząc trudno sprawdzić czy jest to dwukrotność czy inna liczba, ale jedno jest pewne, żadne narty innego producenta nie są tak skuteczne na lodzie jak modele Volkl’a, a potwierdzeniem tego faktu niech będzie opinia innych narciarzy jeżdżących na Volkl’ach. Prosimy o zapytanie swoich znajomych – właścicieli Volkl’i !!!

MOCOWANIE WIAZANIA
rMOTION
To system powiązania narty, płyty i wiązania stworzony przez Volkla i Markera specjalnie na potrzeby narty slalomowej i gigantowej. Jest to rozwiązanie typowo sportowe wzorowane (podobnie jak SL Speedwall) na elementach z Pucharu Świata, którego zadaniem jest zmaksymalizowanie oraz jak najbardziej bezpośrednie przekazywanie impulsów na nartę. Jest to możliwe dzięki bardzo szerokiej płycie – siły działające na narte są umiejscowione tuż nad krawędziami. Innymi słowy rMOTION to forma pośrednia pomiędzy płytą zawodniczą a systemem Motion
Zalety rMOTION:• możliwość wielokrotnej zmiany rozstawu wiązania w zależności od wielkości buta w pełnym zakresie numeracji.• dzięki konstrukcji płyty narciarz uzyskuje większy nacisk na nartę, co wpływa między innymi na większe przyspieszenie przy wyjściu ze skrętu;• zachowanie elastyczności narty pod butem oraz maksymalnie bezpośredni przekaz impulsów na krawedzie  - to najważniejsze zalety wpływające na jakość i precyzję. Narta w momencie skrętu zostaje wygięta w sposób naturalny i jednorodny na całej swej długości, przez co tor jazdy narty nie jest niczym zakłócony. W przypadku wiązań mocowanych do narty za pomocą śrub – co obserwujemy u większości pozostałych producentów - odcinek pod butem jest usztywniony, powodując nierównomierne odkształcenie narty;• obniżenie wagi sprzętu narciarskiego – najlżejszy na rynku system połączenia narty, płyty i wiązania;
• poprawa bezpieczeństwa: wiązanie na szynie Motion porusza się w zależności od wielkości wygięcia narty, a więc nie ma efektu ściskania buta narciarskiego przez wiązanie w momencie najazdu na muldę lub przy zjeździe z niej - but w każdym momencie może być swobodnie wypięty;

WIĄZANIE
Marker:  rMOTION 12.0 D

Siła wypięcia: 4-12 DIN
Kolor:  biało - czerwony
Technologia:
- Biometric pro Toe: to system wielokierunkowego wypinania przedniego wiązania, który potrafi zredukować wielkość siły wypięcia do wartości bezpiecznej dla narciarza. Redukcja dotyczy od 25% do 50% i jest zależna od siły ustawionej na wiązaniu - co stanowi ważną ochronę dla kolan.
- Twin Cam Heel: łatwiejsze i szybsze wypinanie i wpinanie się do wiązania
- Ruchoma płytka poślizgowa AFD Stainless Steel, która się wysuwa wraz z częścią wiązania w momencie wypięcia przodu, aby jak najbardziej ułatwić wyrzucenie buta. W skrajnie niekorzystnych warunkach siła wypięcia wzrasta maksymalnie 10% wartości początkowej, co jest rezultatem nieosiągalnym przez inne konkurencyjne marki.
- Titanium heel plate: tytanowe, wzmocnione skrzydełko tylnego wiązania
- Demo System: system szybkiej regulacji rozstawu wiązania


SZUKASZ ODPOWIEDNIKA TEGO MODELU INNEJ MARKI ZOBACZ POZOSTAŁE NASZE AUKCJE


- NATYCHMIASTOWA UBEZPIECZONA WYSYŁKA
- GWARANCJA 24 MIESIĄCE
- MOŻLIWOŚĆ ZWROTU TOWARU DO 10 DNI - szczegóły REGULAMIN strona "O Mnie"
- DO KAŻDEJ TRANSAKCJI WYSTAWIAMY PARAGON FISKALNY LUB NA ŻYCZENIE FAKTURĘ VAT
- PROFESJONALNA I NATYCHMIASTOWA OBSŁUGA - ZOBACZ KOMENTARZE I OCENĘ


W PRZYPADKU JAKICHKOLWIEK PYTAŃ ZAPRASZAMY DO BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU 601 [zasłonięte] 951 LUB [zasłonięte]@TWOJENARTY.PL JAKO INSTRUKTORZY CHĘTNIE DORADZIMY KAŻDEJ PORZE
voelkl rossignol atomic fischer elan salomon sl race equipe narta narty wiązania marker slalom slalomowa allround lekka lekki kobieca lady tania tanie tanio okazja promocja wyprzedaż obniżka