Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VOLKL RACETIGER SC PSI[zasłonięte]160 20 +SUSZARKA DO BUTÓW

02-03-2012, 4:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 599 zł     
Użytkownik MULTI-STORE_pl
numer aukcji: 2070534640
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 77   
Koniec: 03-02-2012 22:42:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Marka: Völkl
Długość nart (cm): 160.00
Wiązania: Tak
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

o nas

Jesteśmy grupą instruktorów łączących narciarską pasję ze stylem życia. Od wielu lat zajmujemy się doradztwem w zakresie doboru nart oraz nauczaniem zarówno klasycznych jak i nowoczesnych technik narciarskich. Jako osoby testujące sprzęt narciarski mamy nie tylko teoretyczne ale i praktyczne umiejętności pozwalające optymalnie dopasować sprzęt do indywidualnych potrzeb.

aukcje

Do każdej transakcji wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie fakturę VAT.
Wszyskie sprzedawane towary są nowe i pełnosprawne oraz objęte gwarancją producenta, chyba, że treść aukcji stanowi inaczej.

Państwa zadowolenie z transakcji to nasz priorytet - prosimy o sprawdzenie naszych komentarzy na naszym pierwszym koncie: sosna_ski

kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do bezpośredniego kontaktu

tel. +48 [zasłonięte] 699 951



przesyłka

W trosce o jakość i szybkość przesyłek, realizujemy je tylko firmą kurierską GLS.

Zamówienia złożone do godz. 11.00 są realizowane w tym samym dniu - paczka jest dostarczana na nastepny dzień roboczy.

Montaż wiązań w cenie po podaniu długości skorupy buta w milimetrach (NIE ROZMIARU BUTA!!!) oraz określeniu wagi i stopnia zaawansowania w technice narciarskiej



Witamy,

Przedmiotem aukcji są nowe narty z wiązaniami:

VOLKL RACETIGER SC PSI 2011 + sMotion 11
długość 160cm


+ suszarka do butów GRATIS



- Wysyłka w 12h*.
- Gwarancja 24 miesiące
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni - szczegóły REGULAMIN strona "O Mnie"
- Dostępne są wszystkie wymienione długości. Po kliknięciu "KUP TERAZ" proszę podać w formularzu dostawy żądaną długość


W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do bezpośredniego kontaktu +48 [zasłonięte] 699 951 lub [zasłonięte]@twojenarty.pl

SZUKASZ ODPOWIEDNIKA TEDO MODELU INNEJ MARKI ZOBACZ POZOSTAŁE NASZE AUKCJE

SPRAWDŹ NASZE KOMENTARZE NA NASZYM PIERWSZYM KONCIE ALLEGRO: sosna_sk
DŁUGOŚĆ(cm) PROMIEŃ(m) TALIOWANIE(mm)

160 12,9 119 / 68 / 101
165 13,6 119 / 68 / 101



PRZEZNACZENIE
(TRASY)

Przygotowane trasy – wyratrakowane i utwardzone o każdym stopniu nachylenia i trudności.

PRZEZNACZENIE
(NARCIARZE)
Slalom Carver PSI to sportowe narty, stworzone z myślą o co najmniej dobrze jeżdżących narciarzach, których poziom zaawansowania technicznego umożliwia wykonanie skrętu na krawędzi. Doskonałe narty dla miłośników skrętów o krótszych promieniach oraz wielbicieli carvingu. Możliwość zmiany twardości znacząco poszerza grono potencjalnych użytkowników.

OPIS MODELU
To całkowicie , kompletnie i totalnie zmieniona narta. Inna rozmiarówka, taliowanie, konstrukcja, wiązanie i jego mocowanie. Można by powiedzieć nareszcie !!! a w zasadzie wykrzyczeć – przez ostatnie lata w modelu Racetiger SC zmieniano tylko szatę graficzną.

W nowym SC PSI przede wszystkim wprowadzono możliwość zmiany twardości narty. Producent przedstawia to rozwiązanie jako dopasowanie do indywidualnych wymagań narciarza (wiek, waga, umiejętności) co nie jest bez znaczenia, jednak w praktyce warto pamiętać, że taka regulacja daje nam również możliwość dopasowania narty do panujących warunków na trasie. Jest to rozwiązanie, które naprawdę działa, a zmieniając naprężenie można odczuć różnicę w twardości narty. Oczywiście używając PSI nie otrzymujemy dwóch kompletnie innych nart, jednak różnica jest na tyle mocno zauważalna, że na jednej parze nart możemy jeździć komfortowo w różnych warunkach.
Opisując PSI trzeba podkreślić, że zmiana twardości narty odbywa się wzdłuż całej jej długości w sposób równomierny, a nie punktowy jak np. w rozwiązaniach Rossignola – Mutix.

Nowy Slalom Carver PSI jest niesamowicie sterowny i bardzo łatwy w prowadzeniu. Narty wyczuwają najmniejsze zmiany pozycji czy ruch kolana, przez co zapewniają całkowitą, a w zasadzie totalna kontrolę nad torem ich jazdy. Wszystko to zawdzięczamy zmienionej konstrukcji narty oraz zastosowaniu w tym modelu najnowszej technologii mocowanie wiązania – sMotion. Wszystkim tym rozwiązaniom towarzyszy stosunkowo niska waga całego sprzętu, czego nie można powiedzieć o nartach Fischera, które oprócz dużej masy wymagają zwiększonego nakładu sił oraz bardzo dobrej kondycji. To bardzo duży plus na rzecz Volkl’i.

Opisywany model należy do sportowej grupy nart, dlatego wysokość buta narciarskiego nad krawędzią narty jest większa niż w grupie nart rekreacyjnych. Celem takiego rozwiązania jest maksymalne ułatwienie i przyśpieszenie inicjacji skrętu. Dodaje to również narcie agresywności oraz zwiększa dynamikę.

Jak na nartę z grupy slalomowej to Racetiger S.C. PSI charakteryzuje duża wszechstronność - swobodne prowadzenie w skrętach o różnym promieniu i przy różnych prędkościach. Oczywiście mają swój limit prędkości i wytrzymałości, ale gdy go ktoś pokona, to znaczy że jest bardzo dobrym narciarzem o wysokiej technice i powinien przesiąść się na najbardziej twarde, sportowe modele np. SL Speedwall.

Jak zawsze w przypadku Volkl’a na szczególną uwagę zasługuje krawędź, którą na twardych, oblodzonych stokach charakteryzuje niezawodne trzymanie. Jej tajemnica tkwi zarówno w całej konstrukcji narty, która jest tak zaprojektowana, aby w sposób jak najbardziej bezpośredni narciarz oddziaływał na krawędź, jak i w samej krawędzi wykonanej ze szlachetniejszej, dużo twardszej stali. W praktyce krawędź nie zużywa się tak szybko, a co za tym idzie częstotliwość ostrzenia nart nie jest tak duża.
W tym miejscu nie można nie wspomnieć o Atomic’u, a w zasadzie jakości stali użytej do budowy jego krawędzi. Zdecydowana większość byłych posiadaczy Atomic’a narzeka, że krawędź nie trzyma, że często trzeba ostrzyć, przez co narta szybciej się zużywa, że narty szybko tracą swoje parametry. Generalnie Atomic produkuje dobre narty, ale na krótki okres czasu. Osoby jeżdżące dużo w sezonie i dynamicznie są w stanie zużyć je nawet w kilka miesięcy. Jest to właśnie efekt zastosowania gorszej jakości stali w konstrukcji opartej na materiałach syntetycznych.


RDZEŃ
PSI - POWER SWITCH INDIVIDUALDZEŃ
Na bazie rdzenia drewnianego stworzono nowe rozwiązanie, które umożliwia zmianę twardości narty. Tak jednym zdaniem można opisać Power Switch Individual.
Szczegółowa konstrukcja wygląda następująco: trzon narty stanowi drewno. Dzięki jego zastosowaniu, wydłużono kilkukrotnie okres eksploatacji narty, której charakterystyka pozostaje na niezmienionym poziomie, identycznym z parametrami narty nowej. Mówiąc krótko - narta tak szybko nie zużywa się. Drewno jest również samo w sobie materiałem absorbującym drgania, co w połączeniu z jego niską wagą oraz niezmienną w długim czasie elastycznością, powoduje uzyskanie znakomitych parametrów całej narty. Nic nie jest w stanie podrobić matki natury, dlatego wszystkie inne sztuczne materiały zastosowane do konstrukcji rdzenia nie dają łącznie takiego efektu i nie uzyskują takiej charakterystyki jak przy wykorzystaniu drewna.

W centralnej części konstrukcji narty wbudowany jest Power Switch Individual – kanał z rdzeniem wykonanym z włókna węglowego (carbonu) zakończony w części dziobowej sprężyną, a od strony piętki pokrętłem, za pomocą którego regulujemy stopień naprężenia Power Switcha , czyli całej konstrukcji. Dzięki okienku w przedniej części narty można obserwować naprężenie sprężyny

KONSTRUKCJA
FULL POWER GRIP (POWERED BY STEEL)
Konstrukcja narty jest w pełni zintegrowana z nowymi szynami sMotion, a całość spełnia dwojaka rolę. Po pierwsze wysokie stanie narciarza nad krawędziami potęguje wzrost siły nacisku na krawędzie, co w trakcie jazdy jest odbierane jako perfekcyjne trzymanie krawędzi na lodzie lub na twardych zmrożonych stokach. Wpływa to również na zwiększenie agresywności narty, które w takich warunkach prowadzą się jak po szynach

Tu między innymi znajdujemy potwierdzenie hasła reklamowego Volkl’a, który gwarantuje dwukrotnie lepsze trzymanie krawędzi na lodzie. Obiektywnie patrząc trudno sprawdzić czy jest to dwukrotność czy inna liczba, ale jedno jest pewne, żadne narty innego producenta nie są tak skuteczne na lodzie jak modele Volkl’a, a potwierdzeniem tego faktu niech będzie opinia innych narciarzy jeżdżących na Volkl’ach. Prosimy o zapytanie swoich znajomych – właścicieli Volkl’i !!!

Po drugie jednolita konstrukcja narty i szyn sprowadza się do zapewnienia jak najmniej zakłóconego przekazu sił sterujących wzdłuż krawędzi narty. Innymi słowy przenoszenie sił od buta na krawędzie odbywa się w sposób bezpośredni i to właśnie dzięki temu rozwiązaniu narty błyskawicznie reagują na każdy, nawet najmniejszy ruch narciarza.

Ponieważ opisywany model należy do grupy nart sportowych dlatego całość konstrukcji została usztywniona - wzmocniona (Powered by Steel). Zabieg ten ma na celu nadanie odpowiedniej (sportowej) twardości wzdłużnej i poprzecznej narty. Twardość wzdłużną należy rozumieć jako odporność narty na dynamiczne odkształcenia (wygięcia), jakie towarzyszą jej w skrętach – zwłaszcza przy większych prędkościach, a szczególnie na twardych lub oblodzonych trasach. Natomiast twardość poprzeczna to odporność narty na skręcanie się (wichrowanie), co w czasie jazdy wpływa na szybkość przejścia z krawędzi na krawędź.

MOCOWANIE WIĄZANIA
sMotion
System bezśrubowego mocowania wiązanie do narty. Obecnie jedna z najbardziej elastycznych form połączenia tych dwóch elementów. Nowe szyny sMotion są na etapie produkcji zespolone z konstrukcją narty (a nie przykręcane do nart) dlatego maksymalnie zapewniają przekazywanie impulsów na krawędzie nart.
Zablokowanie wiązania w szynach jest umiejscowiono w środkowej jego części przez co jeszcze lepiej porusza się ono w szynach w momencie uginania się narty. Poprzedni system iPT Motion miał podobne rozwiązanie jednak zablokowanie wiązania w szynach było w jego tylnej części przez co
wiązanie w momencie ugięcia mogło poruszać się całe tylko do przodu. Teraz przód i tył poruszają się niezależnie w przeciwnych kierunkach.

Zalety sMotion:
• możliwość wielokrotnej zmiany rozstawu wiązania w zależności od wielkości buta w pełnym zakresie numeracji.
• zachowanie elastyczności narty pod butem narciarskim - to najważniejsza zaleta bezpośrednio wpływająca na jakość i precyzję. Narta w momencie skrętu zostaje wygięta w sposób naturalny i jednorodny na całej swej długości, przez co tor jazdy narty nie jest niczym zakłócony. W przypadku wiązań mocowanych do narty za pomocą śrub – co obserwujemy u większości pozostałych producentów - odcinek pod butem jest usztywniony, powodując nierównomierne odkształcenie narty;
• obniżenie wagi sprzętu narciarskiego – jeden z najlżejszych na rynku systemów połączenia narty i wiązania;
• poprawa bezpieczeństwa: wiązanie na szynie sMotion porusza się w zależności od wielkości wygięcia narty, a więc nie ma efektu ściskania buta narciarskiego przez wiązanie w momencie najazdu na muldę lub przy zjeździe z niej - but w każdym momencie może być swobodnie wypięty;
• bardzo łatwy samodzielny montaż

WIĄZANIE

Marker: sMotion 11.0
Siła wypięcia: 3-11 DIN
Kolor: czarno- srebrny
Technologia:
- Najlżejsze wiązanie w systemie sMotion
- Triple Pivot Comfort Toe: to system wielokierunkowego wypinania przedniego wiązania, który potrafi zredukować wielkość siły wypięcia do wartości bezpiecznej dla narciarza. Redukcja dotyczy od 25% do 50% i jest zależna od siły ustawionej na wiązaniu - co stanowi ważną ochronę dla kolan.
- Comfort Heel: jednostopniowe wpinanie i wypinanie buta z wiązania, rozwiązanie najprostsze, podstawowe,
- Ruchoma płytka poślizgowa AFD, która się wysuwa wraz z częścią wiązania w momencie wypięcia przodu, aby jak najbardziej ułatwić wyrzucenie buta. W skrajnie niekorzystnych warunkach siła wypięcia wzrasta maksymalnie 10% wartości początkowej, co jest rezultatem nieosiągalnym przez inne konkurencyjne marki.
- Tylne wiązanie wykonane jest w całości ze sztucznego tworzywa


Marker: sMotion 12.0 TC D
Siła wypięcia: 3-11 DIN
Kolor: czarno- srebrny
Technologia:
- Wiązanie klasy sportowej
- Ruchoma płytka poślizgowa AFD, która się wysuwa wraz z częścią wiązania w momencie wypięcia przodu, aby jak najbardziej ułatwić wyrzucenie buta. W skrajnie niekorzystnych warunkach siła wypięcia wzrasta maksymalnie 10% wartości początkowej, co jest rezultatem nieosiągalnym przez inne konkurencyjne marki.
- Triple Pivot Comfort Toe: to system wielokierunkowego wypinania przedniego wiązania, który potrafi zredukować wielkość siły wypięcia do wartości bezpiecznej dla narciarza. Redukcja dotyczy od 25% do 50% i jest zależna od siły ustawionej na wiązaniu - co stanowi ważną ochronę dla kolan.
- Twin Cam Heel: łatwiejsze i szybsze wypinanie i wpinanie się do wiązania
- Titanium heel plate: tytanowe, wzmocnione skrzydełko tylnego wiązania
- Demo System: system szybkiej regulacji rozstawu wiązania w pełnym zakresie






Do każdej transakcji wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie fakturę VAT.
Gwarancja 24 miesiące.
Możliwość zwrotu towaru do 10 dni - szczegóły REGULAMIN strona "O Mnie".
Natychmiastowa wysyłka