Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Volkl Coal XT 163 + Burton Diode - Turbo FR/SBX

16-12-2014, 2:36
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 800 zł     
Użytkownik mrgn1
numer aukcji: 4858002949
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 173   
Koniec: 16-12-2014 02:38:47

Dodatkowe informacje:
Długość deski (cm): 158 [см]
Marka: Völkl
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

aukcja_1



Volkl Coal XT 163 cm + Burton Diode L

Cena sklepowa: 2399 zł + ok. 1600 zł

Zestaw używany amatorsko 2 sezony, ślizg, krawędzi w bdb stanie, laminat szczególnie na tailu obdarty przez narciarzy w kolejkach do wyciągów, obicia również na nose deski. Całość oceniam na stan dobry, technicznie dobry z plusem. Wiązania, Burton Diode, topowy model, oczywiście w perfekcyjnym stanie.

 

Sprzęt należy do naszego zaprzyjaźnionego klienta, który wymienił ten zestaw na najnowszy model. Coal XT to deska której się tak łatwo nikt nie pozbywa:)

 

Więcej zdjęć w bdb jakości zainteresowanym prześlę na maila. Deskę można obejrzeć w naszym sklepie w Krakowie.

 

Legendarna deska o genialnych właściwościach jezdnych

Stabilność i trzymanie w skręcie na poziomie nieosiągalnym w seryjnie produkowanych deskach. Coal XT to jedna z najlepszych desek do agresywnej jazdy.

Jeśli zależy Ci na szybkości i najwyższej technologii to Coal XT jest deską dla Ciebie!

 

 

Znacznie dłuższa krawędź efektywna oraz połączenie Pin-Tail oraz technologii cambera z rockerem na nose’ie zapewnia doskonałą kontrolę przy dużej prędkości. Specjalna warstwa skrętna, umiejscowiona poniżej systemu chłonącego drgania zapewnia stabilność na pełnej prędkości. Race sidewall stworzony został ze specjalnego materiału, który może być smarowany dostosowanym do temperatury śniegu smarem. Rezultat? Mniejsze tarcie, większa prędkość! Uzależnieni od boardercrossu pokochają nową limitowaną wersję race’ową. Krótszy nose i tail oraz dodatkowe warstwy karbonu - tak właśnie jeżdżą zawodowcy!

Jedna z najlepszych desek do agresywnej jazdy. Bardzo mocne trzymanie na krawędzi, poczucie stabilności na krawędzi nawet na dużej prędkości. Duża dynamika, elastyczność, mocny pop. Volkl Coal XT pomimo że jest deską dość twardą, jest stosunkowo łatwy w kontroli, przyjazny, więc na tej desce może z powodzeniem jeździć już średnio-zaawansowany. 

Volkl Coal XT sprawdza się jako deska do jazdy na krawędziach, choć sporo riderów lubi na nim jeździć także poza trasami. Naturalne warunki dla tej deski to ubity, czasami oblodzony, twardy stok. Stabilność i łatwość z jaką wykonuje się cięte skręty, jest unikalna. Jadąc na Coal XT możesz skupić się na technice skrętu, jedziesz na luzie w pełni ufając desce. Stabilność i prowadzenie deski w skręcie na poziomie PRO, dlatego deski te są od lat używane w sporcie na najwyższych rangą zawodach SBX, od Pucharów Świata po Igrzyska Olimpijskie.

 

TECHNOLOGIA:

Pro Camber shape + nose Rocker - ta konstrukcja ma duży camber i przeznaczona jest dla zaawansowanych riderów. Najlepiej nadaje się do agresywnej jazdy i mocnej jazdy na krawędzi. Łatwo reaguje na każdy nacisk i jest łatwy w kontroli dzięki małemu Nose Rockerowi na dziobie deski. Jeszcze lepiej, jeszcze mocniej i jeszcze ŁATWIEJ co jest bardzo ważne !!!

Geometria krawędzi modelowanej po kilku łukach - Directional Freeride sidecut - Deski kierunkowe posiadają większy setback a co za tym idzie także dłuższy nose. Różnica w flexie pomiędzy nose’m a tail’em połączone z niesymetrycznym kształtem zapewniają większy nacisk na krawędzie i lepszą kontrolę na wysokiej prędkości. Nose jest nie tylko szerszy, ale jest także wklęsły pod innym kątem w porównaniu z tail’em. Deski te są idealne do jazdy w puchu, ale także do szybkiego przechodzenia ze skrętu w skręt na dobrze przygotowanych stokach.

 

Volkl Carbon POP 4.0 - Jednolita warstwa włókna węglowego. Z dodatkowymi dwoma pasami, przecinającymi się w kształcie litery X. Najmocniejszy POP, znakomita dynamika, trzymanie na krawędzi, szybkość reakcji, trzymanie na krawędzi. Włókna węglowe rozciągają się, co sprawia, że deska szybko odpowiada na siłę nacisku. Wysokiej jakości Karbon Völkl’a zawierają paski włókna szklanego. Warstwa ta sprawia, że deska jest bardziej skrętna, ma większego popa oraz jest pełna życia

SMAR TORSION INLAY - najwyższa technologia ukryta pod laminatem. Dzięki specjalnemu kształtowi i umiejscowieniu tej warstwy (zrobionej ze specyficznego drewna) deski te są sztywniejsze. Siła nacisku i moc są rozproszone jednakowo na całej powierzchni deski i przenoszone do krawędzi. Powoduje to, maksymalne trzymanie krawędzi przydatne przy skrętach na pełnej prędkości!

AVS (System Pochłaniający Wibracje)

System ten pochłania wszelkie wibracje i uderzenia. Specjalna guma a właściwie warstwa żelowa jest wtopiona bezpośrednio w laminat, dzięki czemu wiązania nie ruszają się z miejsca. System AVS pokazuje swój prawdziwy potencjał, kiedy deska jedzie na krawędzi, na pełnej prędkości - tłumi wtedy wszelkie wibracje.

Wysokiej jakości matowy laminat deski - Jedwabny druk wykończony matowym lakierem sprawia, że laminat jest bardziej wytrzymały zdaje się on także być niemal zamszowy. Dodatkowo kombinacja matowego i połyskującego lakieru zapewnia efekt głębi i stylowy wygląd 3D.

Lekki rdzeń drewniany SUPREME ze wstawkami Cellcore. Zaczerpnięty prosto z kosmicznej technologii! Cellcore to usztywniony syntetyczny materiał ze zintegrowanymi drewnianymi pasmami. Użyty został w przestrzeni pomiędzy wiązaniami, ale także na nose i tail’u. Połączony z większą procentowa ilością drewna znajduje się w pobliżu insertów - wzmacnia i stabilizuje ten obszar. Niska waga i niesamowite zachowanie podczas jazdy to tylko niektóre z wielu zalet tego rdzenia.

Slim tip konstrukcja - W przeciwieństwie do standardowej konstrukcji sandwich, konstrukcja Slim-Tip łączy uretanową warstwę na nose’ie i mocny pochłaniacz drgań. Stylowy, chudszy nose obniża wagę i zapewnia lepszą kontrole nad deską - doskonały dla wszystkich riderów nie tylko do rotacji w parku.
Racewall  - W jeździe wyczynowej najważniejsze są osiągi. Zwykły sidewall minimalnie opóźnia skręty podczas mocnej jazdy na krawędzi, dlatego wynaleźliśmy specjalny Race Sidewall stworzony z tych samych materiałów, co ślizg. Właściwie to takie swoiste przedłużenie ślizgu na sidewalle. Zalety? Teraz można je smarować smarem odpowiednim do warunków śniegowych. Doskonale wiemy, że tutaj każda sekunda się liczy! 

Potrójny splot włókien szklanych - Triaxial fiberglass - po obu stronach rdzenia i dodatkowe włókna w kształcie V. Specjalna warstwa włókna szklanego, w której włókna ułożone zostały pod kątem 45° (+45° / -45°) w stosunku do tych biegnących od nose’a do tail’a. W zależności od tego jak gęsto utkane zostało włókno flex oraz skrętność deski zostają polepszone bez wpływu na grubość rdzenia drewnianego. Obniża to wagę i sprawia, że krawędź lepiej trzyma się śniegu.
Podwójne zagęszczenie insertów 6x2 - dzięki temu możemy sobie precyzyjnie ustawić wiązania,

Sandwich konstrukcja - ścianki boczne sidewall - fluorescencyjny kolor z malowaną grafiką

Ślizg spiekany Voelkl Race Lab Splitbase - VRL to skrót od Völkl Race Laboratory. Darren Powell osiągnął prędkość ponad 202 km/h na naszym Renntigerze kilka lat temu. To właśnie dowód, że nasze laboratorium wie jak pracować nad prędkością. Stworzyliśmy nasz sekretny race’owy ślizg, którego skład trzymamy w tajemnicy. Możemy zdradzić jedynie, że pasy wzdłuż krawędzi są z P-tex 20188. 

Struktura ślizgu - w naszych topowych deskach dodajemy specjalne strukturalne wykończenie oprócz kamiennego. Jego budowa sprawia, że deska rozpędza się niesamowicie szybko. Aby otrzymać maksymalna prędkość nie zapomnij szczotkować ślizg po każdym smarowaniu! Najlepiej robić to z od nose’a do tail’a delikatnym, ale stałym naciskiem szczotki.

Wykończenie diamentem, deska nasmarowana biodegradowalnym smarem Holmenkoll, gotowa do jazdy, krawędzie fabrycznie naostrzone i zahartowane diamentem pod kątem 89 stopni.

 

Podglądowe zdjęcia nowej deski: