Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VOLKL ATTIVA FUEGO 2012 [zasłonięte] 151 158 +SUSZAR DO BUT

22-01-2012, 16:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 473 zł     
Użytkownik MULTI-STORE_pl
numer aukcji: 2032138882
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 18   
Koniec: 16-01-2012 10:22:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Marka: Völkl
Długość nart (cm): 151.00
Wyposażenie: Z wiązaniami
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 BEZPIECZNE    
 ZAKUPY          


ZOBACZ JAKIE MASZ PRAWA I OCHRONĘ
KUPUJĄC NA ALLEGRO


OCHRONA PRAW


CENTRUM BEZP.


 O NAS             
Jesteśmy grupą instruktorów łączących narciarską pasję ze stylem życia. Od wielu lat zajmujemy się doradztwem w zakresie doboru nart oraz nauczaniem zarówno klasycznych jak i nowoczesnych technik narciarskich. Jako osoby testujące sprzęt narciarski mamy nie tylko teoretyczne ale i praktyczne umiejętności pozwalające optymalnie dopasować sprzęt do indywidualnych potrzeb.


 AUKCJE           
Do każdej transakcji wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie fakturę VAT.
Wszyskie sprzedawane towary są nowe i pełnosprawne oraz objęte gwarancją producenta, chyba, że treść aukcji stanowi inaczej.

Państwa zadowolenie z transakcji to nasz priorytet - prosimy o sprawdzenie naszych komentarzy oraz oceny sprzedaży.

Istnieje możliwość zwrotu towaru do 10dni - stan nowy, nienaruszony wraz z dowodem zakupu. Szczegóły REGULAMIN na stronie "O Mnie"


 KONTAKT        
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do bezpośredniego kontaktu

TELEFON:
601 [zasłonięte] 951

MAIL:
info@
TwojeNarty.pl

KONTO BANKOWE: 
Bank Spółdzielczy
w Węgierskiej Górce
41 8131 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0051532 [zasłonięte] 300010


 PRZESYŁKA     
W trosce o jakość i szybkość przesyłek, realizujemy je firmą kurierską GLS.

Każda rzecz jest starannie pakowana w gruby karton oraz ubezpieczona. Stan opakowania należy sprawdzić w obecności kuriera, a w przypadku ukszkodzeń spisać protokół reklamacyjny

SPRAWDŹ
STATUS PACZKI:



Zamówienia złożone do godz. 11.00 są realizowane w tym samym dniu. Paczka jest dostarczana na nastepny dzień roboczy po dniu nadania.

Montaż wiązań w cenie po podaniu długości skorupy buta w milimetrach (NIE ROZMIARU BUTA!!!) oraz określeniu wagi i stopnia zaawansowania.

Witamy,

Przedmiotem aukcji są nowe narty z wiązaniami:

VOLKL ATTIVA FUEGO  11/12 + MARKER iPT eMotion 11.0 TC
długość: 151cm
W "FORMULARZU DOSTAWY" WPISZ WYBRANĄ DŁUGOŚĆ ORAZ DANE DO MONTAŻU

+ suszarka do butów GRATIS


W PRZYPADKU JAKICHKOLWIEK PYTAŃ ZAPRASZAMY DO BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU
601 [zasłonięte] 951 LUB [zasłonięte]@TWOJENARTY.PL JAKO INSTRUKTORZY CHĘTNIE DORADZIMY O KAŻDEJ PORZE

- NATYCHMIASTOWA UBEZPIECZONA WYSYŁKA
- GWARANCJA 24 MIESIĄCE
- MOŻLIWOŚĆ ZWROTU TOWARU DO 10 DNI
- PROFESJONALNA I NATYCHMIASTOWA OBSŁUGA - ZOBACZ KOMENTARZE I OCENĘ

NA POZOSTAŁYCH AUKCJACH DOSTĘPNE SĄ:

DŁUGOŚĆ(cm)     PROMIEŃ(m)    TALIOWANIE(mm)
     142                  12,1            124 / 72 / 93
     148                  13,1            124 / 72 / 93
     154                  14,6            124 / 72 / 93

PRZEZNACZENIE

(TRASY) 
 
Narty z grupy allround, charakteryzujące się dużą wszechstronnością i uniwersalnością na różnych trasach oraz po za nimi. Znakomicie radzą sobie w trudniejszych warunkach śniegowych na zniszczonych, rozjeżdżonych trasach. Większe taliowanie zapewnia stabilne prowadzenia właśnie na takich stokach. Można je określić mianem damskiego Tigersharka.

PRZEZNACZENIE
(NARCIARZE)
Attiva Fuego to sportowe narty, stworzone z myślą o co najmniej dobrze jeżdżących kobietach, których poziom zaawansowania technicznego umożliwia wykonanie skrętu na krawędzi. Właściwy model dla ambitnych narciarek oczekujących od narty stabilnego prowadzenia w każdej sytuacji i warunkach.

NASZE WRAŻENIA Z JAZDY
SŁOWO WSTĘPU:
Sezon 2011/12 w damskiej grupie nart Volkla: ATTIVA można krótko streścić BIO-LOGIC. Jest to koncepcją powstała w wyniku naukowych badań przeprowadzonych w oparciu o obserwację kinetyki ruchu kobiet, techniki zawodniczek oraz po konsultacji ze środowiskiem medycznym. Punktem wyjścia były dane statystyczne podające, że prawie połowa wypadków narciarskich z udziałem kobiet związana jest z urazami kolana, a co w grupie mężczyzn dotyczy zaledwie 25%. Inna budowa anatomiczna kobiet nie pozostaje bez wpływu na sposób i styl jazdy na nartach. W oparciu o wyniki tych obserwacji opracowano BIO-LOGIC, czyli techniczne rozwiązania mające na celu zmniejszenie ryzyka kontuzji oraz zmniejszenie wysiłku w trakcie jazdy na nartach. Wspomniana koncepcja dotyczy 3 obszarów:

1. BIO-LOGIC STANCE
Podwyższenie przedniego wiązania w porównaniu do dotychczasowych rozwiązań, co powoduje zwiększenie siły inicjującej skręt, jednak najważniejszym rezultatem jest uzyskanie bardziej dynamicznego ułożenia sylwetki z optymalnym kątem ugięcia kolan – przy takiej postawie mięśnie ud są bardziej efektywne, a dodatkowo pomagają stabilizować staw kolanowy.

2. BIO-LOGIC GEOMETRY
Cechuje się zwiększeniem szerokości geometrii przed wiązaniem i zmniejszeniem w tylnej części narty. Promień skrętu w przedniej części jest mniejszy, a z tyłu większy. To jak system wspomagania kierowania – umożliwia szybkie i zwinne wykonywanie skrętów przy mniejszym wysiłku fizycznym.

3. BIO-LOGIC FLEX
Sztywność modeli jest odpowiednio dopasowana do ich geometrii oraz wyższego stania nad nartą. Tak dostosowana twardość wspomaga narciarki w bardziej okrągłym i harmonijnym wycinaniu skrętów.

ATTIVA to grupa kobiecych nart, która zaistniał na rynku już kilka sezonów temu i w której można obserwować co roku nowe rozwiązania i technologie. Na przestrzeni lat wprowadzano liczne udoskonalenia, jednak priorytetem jest zawsze:
• jak największe obniżenie wagi sprzętu przy jednoczesnym zachowaniu jego trwałości i charakterystyki
• przesunięcie mocowania wiązania na narcie w przód w stosunku do modeli męskich – inny środek ciężkości
• zapewnienie maksymalnego docisku krawędzi do podłoża
• poprawienie systemy tłumienia drgań

SZCZEGÓŁOWY OPIS MODYFIKACJI I ZMIAN
Sterowność i łatwość prowadzenia nowej Attivy Fuego jest na bardzo wysokim poziomie. Narty wyczuwają najmniejsze zmiany pozycji czy ruch kolana, przez co zapewniają całkowitą, a w zasadzie totalna kontrolę nad torem ich jazdy. Wszystko to zawdzięczamy zmienionej konstrukcji narty oraz zastosowaniu w tym modelu najnowszej technologii mocowanie wiązania – iPT. Wszystkim tym rozwiązaniom towarzyszy stosunkowo niska waga całego sprzętu, czego nie można powiedzieć o produktach Fischera, które oprócz dużej masy wymagają zwiększonego nakładu sił oraz bardzo dobrej kondycji. To bardzo duży plus na rzecz Volkl’i.
Opisywany model należy do sportowej grupy nart, dlatego wysokość buta narciarskiego nad krawędzią narty jest większa niż w grupie nart rekreacyjnych. Celem takiego rozwiązania jest maksymalne ułatwienie i przyśpieszenie inicjacji skrętu. Dodaje to również narcie agresywności oraz zwiększa dynamikę.

Jak zawsze w przypadku Volkl’a na szczególną uwagę zasługuje krawędź, którą na twardych, oblodzonych stokach charakteryzuje niezawodne trzymanie. Jej tajemnica tkwi zarówno w całej konstrukcji narty, która jest tak zaprojektowana, aby w sposób jak najbardziej bezpośredni narciarz oddziaływał na krawędź, jak i w samej krawędzi wykonanej ze szlachetniejszej, dużo twardszej stali. W praktyce krawędź nie zużywa się tak szybko, a co za tym idzie częstotliwość ostrzenia nart nie jest tak duża.
W tym miejscu nie można nie wspomnieć o Atomic’u, a w zasadzie jakości stali użytej do budowy jego krawędzi. Zdecydowana większość byłych posiadaczy Atomic’a narzeka, że krawędź nie trzyma, że często trzeba ostrzyć, przez co narta szybciej się zużywa, że narty szybko tracą swoje parametry. Generalnie Atomic produkuje dobre narty, ale na krótki okres czasu. Osoby jeżdżące dużo w sezonie i dynamicznie są w stanie zużyć je nawet w kilka miesięcy. Jest to właśnie efekt zastosowania gorszej jakości stali w konstrukcji opartej na materiałach syntetycznych.
W kolekcji 2011/12 zastosowano elastyczną powierzchnie grafiki narty, co zdecydowanie przedłuża jej świeży wygląd i bardzo dobrze zabezpiecza grafikę narty przed uszkodzeniami mechanicznymi.

RDZEŃ

XTD WOODCORE LIGHT (POWERED BY STEEL)
Dwa oddzielne, drewniane rdzenie biegnące wzdłuż każdej z krawędzi narty na całej jej długości. Owe rdzenie połączone są ze sobą za pomocą metalowego wzmocnienia, którego zadaniem jest nadanie odpowiedniej (sportowej) twardości wzdłużnej i poprzecznej narty. Twardość wzdłużną należy rozumieć jako odporność narty na dynamiczne odkształcenia (wygięcia), jakie towarzyszą jej w skrętach – zwłaszcza przy większych prędkościach, a szczególnie na twardych lub oblodzonych trasach. Natomiast twardość poprzeczna to odporność narty na skręcanie się (wichrowanie), co w czasie jazdy wpływa na szybkość przejścia z krawędzi na krawędź.
Dzięki wykorzystaniu drewna w konstrukcji narty, wydłużono kilkukrotnie okres jej eksploatacji, której charakterystyka pozostaje na niezmienionym poziomie, identycznym z parametrami narty nowej. Mówiąc krótko - narta tak szybko nie zużywa się. Drewno jest również samo w sobie materiałem absorbującym drgania, co w połączeniu z jego niską wagą oraz wspomnianą niezmienną w długim czasie elastycznością, powoduje uzyskanie znakomitych parametrów całej narty. Nic nie jest w stanie podrobić matki natury, dlatego wszystkie inne sztuczne materiały zastosowane do konstrukcji rdzenia nie dają łącznie takiego efektu i nie uzyskują takiej charakterystyki jak przy wykorzystaniu drewna. Zastosowanie dwóch oddzielnych drewnianych rdzeni na całej długości narty nie tylko zwiększa drewnianą powierzchnię pochłaniającą drgania oraz zmniejsza wagę narty, ale przede wszystkim powoduje przekazanie w sposób bezpośredni i dynamiczny impulsów narciarza na krawędzie narty. Jest to możliwe poprzez zastosowanie drewna jako jednego i jednolitego odcinka w każdym z rdzeni.

KONSTRUKCJA
DOUBLE GRIP XTD
Konstrukcja narty sprowadzająca się do dwukrotnego zwiększenia wysokości narty poprzez dodanie kolejnego drewnianego rdzenia wzdłuż każdej z krawędzi narty. Zastosowane rdzenie są jednolitym i niepodzielonym odcinkiem, dlatego przenoszenie sił od buta narciarskiego na krawędzie narty odbywa się w sposób bezpośredni. To właśnie dzięki temu rozwiązaniu narty błyskawicznie reagują na każdy, nawet najmniejszy ruch narciarza.
Wysokie stanie narciarza nad krawędziami potęguje wzrost siły nacisku na krawędzie, co w trakcie jazdy jest odbierane jako perfekcyjne trzymanie krawędzi na lodzie lub na twardych zmrożonych stokach. Wpływa to również na zwiększenie agresywności narty, które w takich warunkach prowadzą się jak po szynach. Opisywane rozwiązanie znajduje zastosowanie w konstrukcjach nart sportowych.
Tu między innymi znajdujemy potwierdzenie hasła reklamowego Volkl’a, który gwarantuje dwukrotnie lepsze trzymanie krawędzi na lodzie. Obiektywnie patrząc trudno sprawdzić czy jest to dwukrotność czy inna liczba, ale jedno jest pewne, żadne narty innego producenta nie są tak skuteczne na lodzie jak modele Volkl’a, a potwierdzeniem tego faktu niech będzie opinia innych narciarzy jeżdżących na Volkl’ach. Prosimy o zapytanie swoich znajomych – właścicieli Volkl’i !!!

MOCOWANIE WIAZANIA
iPT (INTERNAL POWER TECHNOLOGY)
System bezśrubowego mocowania wiązanie do narty. Obecnie najbardziej elastyczna forma połączenia tych dwóch elementów. Nowość polega na umieszczeniu płyty wiązanie po raz pierwszy we wnętrzu narty – a więc wiązanie jest bezpośrednio wpinane w rdzeń, co ma kapitalne znaczenie w przenoszeniu sił na krawędzie. Możliwe jest to dzięki wbudowanym w nartę szynom, do których wkładane jest wiązanie. W trakcie jazdy całe wiązanie porusza się na nich zapewniając narcie jej naturalną charakterystykę.
Zalety iPT:
• możliwość wielokrotnej zmiany rozstawu wiązania w zależności od wielkości buta w pełnym zakresie numeracji. Nie potrzeba do tego żadnych dodatkowych narzędzi. Można zmienić rozstaw w każdym momencie i miejscu na stoku.
• zachowanie elastyczności narty pod butem narciarskim - to najważniejsza zaleta bezpośrednio wpływająca na jakość i precyzję. Narta w momencie skrętu zostaje wygięta w sposób naturalny i jednorodny na całej swej długości, przez co tor jazdy narty nie jest niczym zakłócony. W przypadku wiązań mocowanych do narty za pomocą śrub – co obserwujemy u większości pozostałych producentów - odcinek pod butem jest usztywniony, powodując nierównomierne odkształcenie narty;
• obniżenie wagi sprzętu narciarskiego – najlżejszy na rynku system połączenia narty i wiazania;
• poprawa bezpieczeństwa: wiązanie na szynie Motion porusza się w zależności od wielkości wygięcia narty, a więc nie ma efektu ściskania buta narciarskiego przez wiązanie w momencie najazdu na muldę lub przy zjeździe z niej - but w każdym momencie może być swobodnie wypięty;
• jeszcze łatwiejszy - niż Motion - samodzielny montaż

WIĄZANIE
Marker:  iPT eMotion 11.0 TC
Siła wypięcia: 3-11 DIN
Kolor:  czerwono- biało
Technologia:
- Bardzo lekki wiązanie nowej generacji iPT eMotion
- Ruchoma płytka poślizgowa AFD Stainless Steel, która się wysuwa wraz z częścią wiązania w momencie wypięcia przodu, aby jak najbardziej ułatwić wyrzucenie buta. W skrajnie niekorzystnych warunkach siła wypięcia wzrasta maksymalnie 10% wartości początkowej, co jest rezultatem nieosiągalnym przez inne konkurencyjne marki.
- Triple Pivot Comfort Toe: to system wielokierunkowego wypinania przedniego wiązania, który potrafi zredukować wielkość siły wypięcia do wartości bezpiecznej dla narciarza. Redukcja dotyczy od 25% do 50% i jest zależna od siły ustawionej na wiązaniu - co stanowi ważną ochronę dla kolan.
- Twin Cam2 Heel: łatwiejsze i szybsze wypinanie i wpinanie się do wiązania
- Titanium heel plate: tytanowe, wzmocnione skrzydełko tylnego wiązania


SZUKASZ ODPOWIEDNIKA TEGO MODELU INNEJ MARKI ZOBACZ POZOSTAŁE NASZE AUKCJE


- NATYCHMIASTOWA UBEZPIECZONA WYSYŁKA
- GWARANCJA 24 MIESIĄCE
- MOŻLIWOŚĆ ZWROTU TOWARU DO 10 DNI - szczegóły REGULAMIN strona "O Mnie"
- DO KAŻDEJ TRANSAKCJI WYSTAWIAMY PARAGON FISKALNY LUB NA ŻYCZENIE FAKTURĘ VAT
- PROFESJONALNA I NATYCHMIASTOWA OBSŁUGA - ZOBACZ KOMENTARZE I OCENĘ


W PRZYPADKU JAKICHKOLWIEK PYTAŃ ZAPRASZAMY DO BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU 601 [zasłonięte] 951 LUB [zasłonięte]@TWOJENARTY.PL JAKO INSTRUKTORZY CHĘTNIE DORADZIMY KAŻDEJ PORZE
voelkl rossignol atomic fischer elan salomon sl race equipe narta narty wiązania marker slalom slalomowa allround lekka lekki kobieca lady tania tanie tanio okazja promocja wyprzedaż obniżka