o nas
Jesteśmy grupą instruktorów łączących narciarską pasję ze stylem życia. Od wielu lat zajmujemy się doradztwem w zakresie doboru nart oraz nauczaniem zarówno klasycznych jak i nowoczesnych technik narciarskich. Jako osoby testujące sprzęt narciarski mamy nie tylko teoretyczne ale i praktyczne umiejętności pozwalające optymalnie dopasować sprzęt do indywidualnych potrzeb.
aukcje
Do każdej transakcji wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie fakturę VAT. Wszyskie sprzedawane towary są nowe i pełnosprawne oraz objęte gwarancją producenta, chyba, że treść aukcji stanowi inaczej.
Państwa zadowolenie z transakcji to nasz priorytet - prosimy o sprawdzenie naszych komentarzy na naszym pierwszym koncie: sosna_ski
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do bezpośredniego kontaktu
tel. +48 [zasłonięte] 699 951
przesyłka
W trosce o jakość i szybkość przesyłek, realizujemy je tylko firmą kurierską GLS.
Zamówienia złożone do godz. 11.00 są realizowane w tym samym dniu - paczka jest dostarczana na nastepny dzień roboczy.
Montaż wiązań w cenie po podaniu długości skorupy buta w milimetrach (NIE ROZMIARU BUTA!!!) oraz określeniu wagi i stopnia zaawansowania w technice narciarskiej
|
Witamy,
Przedmiotem aukcji są nowe narty z wiązaniami:
Volkl Attiva Cielo model 2010/2011 + Marker LT 10 Motion Attiva długość 154cm
+ suszarka do butów GRATIS
SPRAWDŹ NASZE KOMENTARZE NA NASZYM PIERWSZYM KONCIE ALLEGRO: sosna_ski
- Wysyłka w 12h*. - Inne długości dostępne na pozostałych naszych aukcjach
*Z racji prowadzenia sprzedaży równiez w innych punktach, mozliwe jest kilkudniowe opóźnienie w wysyłce towaru. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do bezpośredniego kontaktu +48 [zasłonięte] 699 951
DŁUGOŚĆ(cm) PROMIEŃ(m) TALIOWANIE(mm) 142 10,1 116/68/100 154 12,2 116/68/100
PRZEZNACZENIE (TRASY) Narta z grupy allround, a więc cechująca się dużą wszechstronnością. Zaprojektowana na przygotowane trasy narciarskie.
PRZEZNACZENIE (NARCIARZE) Początkujące kobiety, które szybko robią postępy lub narciarki, które pierwsze kroki mają już za sobą, lecz nie opanowały jeszcze w 100% jazdy równoległej.
NASZE WRAŻENIA Z JAZDY
Pierwsza rzecz, jaka zwraca uwagę to stopień elastyczności narty. Jej celowo nie za duża twardość jest gwarancją szybszej nauki podstawowych technik narciarskich i carvingu. Jest to szczególnie ważne dla kobiet będących w początkowej fazie przygody z narciarstwem, gdyż z jednej strony nie jest okupione dodatkowym wysiłkiem, a z drugiej zapewnia łatwiejsze wykonywanie ewolucji.
Co warto podkreślić, że już przy niskich prędkościach bardzo łatwo można na tych nartach zainicjować skręt. Jest to efektem nie tylko ich naprawdę niskiej wagi, ale również wyższego usytuowania wiązania nad nartą. Mówiąc o wiązaniu nie można pominąć sposobu jego mocowania do narty za pomocą szyn, które spełniają również rolę płyty – narciarz stoi wysoko, a narta nie jest usztywniona pod butem.
Jak zawsze w przypadku Volkl’a na szczególną uwagę zasługuje krawędź, którą na twardych, oblodzonych stokach charakteryzuje niezawodne trzymanie. Jej tajemnica tkwi zarówno w całej konstrukcji narty, która jest tak zaprojektowana, aby w sposób jak najbardziej bezpośredni narciarz oddziaływał na krawędź, jak i w samej krawędzi wykonanej ze szlachetniejszej, dużo twardszej stali. W praktyce krawędź nie zużywa się tak szybko, a co za tym idzie częstotliwość ostrzenia nart nie jest tak duża.
W tym miejscu nie można nie wspomnieć o Atomic’u, a w zasadzie jakości stali użytej do budowy jego krawędzi. Zdecydowana większość byłych posiadaczy Atomic’a narzeka, że krawędź nie trzyma, że często trzeba ostrzyć, przez co narta szybciej się zużywa, że narty szybko tracą swoje parametry. Generalnie Atomic produkuje dobre narty, ale na krótki okres czasu. Osoby jeżdżące dużo w sezonie i dynamicznie są w stanie zużyć je nawet w kilka miesięcy. Jest to właśnie efekt zastosowania gorszej jakości stali w konstrukcji opartej na materiałach syntetycznych.
RDZEŃ COMPOSITE CORE Lekki, syntetyczny i elastyczny rdzeń dostosowany do elastyczności nart, ułatwiający naukę oraz doskonalenie techniki narciarskiej
KONSTRUKCJA POWER GRIP PROGRESSive TECHNOLOGY Konstrukcja narty sprowadzająca się do zwiększenia wysokości narty nad rdzeniem wzdłuż każdej z krawędzi. Dzięki takiemu rozwiązaniu uzyskujemy wzrost siły nacisku na krawędzie, co w trakcie jazdy jest odbierane jako zdecydowanie lepsze trzymanie krawędzi na lodzie lub na twardych zmrożonych stokach.
Taka konstrukcja w połączeniu z podstawowymi, miękkimi rdzeniami zapewnia łatwość przyswajania technik narciarskich początkującym i uczącym się narciarzom. Natomiast zastosowanie tego rozwiązania z twardszymi rdzeniami, a więc w modelach dla średnio zaawansowanych przekłada się na lepsze trzymanie krawędzi na lodzie. Wspomniany przyrost wysokości nad rdzeniem nie może być również zbyt duży, (co obserwujemy w grupie nart sportowych) gdyż wiązałoby się to z zaangażowaniem siłowym narciarza. Ponieważ cały czas jesteśmy w kręgu nart dla średnio zaawansowanych, dlatego jazda na modelach zbudowanych w oparciu o opisywaną konstrukcję ma charakter rekreacyjnych.
Tu między innymi znajdujemy potwierdzenie hasła reklamowego Volkl’a, który gwarantuje dwukrotnie lepsze trzymanie krawędzi na lodzie. Obiektywnie patrząc trudno sprawdzić czy jest to dwukrotność czy inna liczba, ale jedno jest pewne, żadne narty innego producenta nie są tak skuteczne na lodzie jak modele Volkl’a, a potwierdzeniem tego faktu niech będzie opinia innych narciarzy jeżdżących na Volkl’ach. Prosimy o zapytanie swoich znajomych – właścicieli Volkl’i !!!
MOCOWANIE WIĄZANIA Motion
System bezśrubowego mocowania wiązanie do narty. Jedna z najbardziej elastycznych form połączenia tych dwóch elementów. Możliwe jest to dzięki wbudowanym w nartę szynom (Motion Rails), na które nasuwane jest wiązanie. W trakcie jazdy wiązanie porusza się na nich zapewniając narcie jej naturalną charakterystykę. Zaletami tego rozwiązania są:
· możliwość wielokrotnej zmiany rozstawu wiązania w zależności od wielkości buta narciarskiego
· zachowanie elastyczności narty pod butem narciarskim - to najważniejsza zaleta bezpośrednio wpływająca na jakość i precyzję. Narta w momencie skrętu zostaje wygięta w sposób naturalny i jednorodny na całej swej długości, przez co tor jazdy narty nie jest niczym zakłócony. W przypadku wiązań mocowanych do narty za pomocą śrub – co obserwujemy u większości pozostałych producentów - odcinek pod butem jest usztywniony, powodując nierównomierne odkształcenie narty;
· obniżenie wagi sprzętu narciarskiego – najlżejszy na rynku system połączenia narty i wiazania;
· poprawa bezpieczeństwa: wiązanie na szynie Motion porusza się w zależności od wielkości wygięcia narty, a więc nie ma efektu ściskania buta narciarskiego przez wiązanie w momencie najazdu na muldę lub przy zjeździe z niej - but w każdym momencie może być swobodnie wypięty;
· łatwy, samodzielny montaż;
WIĄZANIE Marker: LT 10 Motion Attiva Siła wypięcia: 3-10 DIN
Technologia:
- Najlżejsze wiązanie w systemie Motion
- Ruchoma płytka poślizgowa AFD Stainless Steel, która się wysuwa wraz z częścią wiązania w momencie wypięcia przodu, aby jak najbardziej ułatwić wyrzucenie buta. W skrajnie niekorzystnych warunkach siła wypięcia wzrasta maksymalnie 10% wartości początkowej, co jest rezultatem nieosiągalnym przez inne konkurencyjne marki.
- Compact Heel jednostopniowe wpinanie się do wiązania i wypinanie
Do każdej transakcji wystawiamy rachunek lub na życzenie fakturę VAT.
|