| |
Oryginalny rozrząd General Motors
|
Przedmiotem aukcji jest nowy i oryginalny zestaw rozrządu do silników Diesla 1.9 - wyłącznie taki, jaki jest wymieniany w autoryzowanych stacjach obsługi OPEL. Komplet jest fabrycznie nowy, w oryginalnym opakowaniu i firmowany przez General Motors. Zestaw składa się ze wszystkich widocznych na zdjęciu części
Zestaw rozrządu pasuje do:
- każdego Opla Vivaro i Renault Trafic z silnikiem diesla o poj. 1.9,
- Opla Movano i Renault Trafica z silnikami o poj. 1.9:
- F9Q-772 - 82 KM/60 kW,
- F9Q-774 - 82 KM/60 kW;
Pełna charakterystyka znajduje sie poniżej:
MITSUBISHI CARISMA (DA_)
-1.9 DI-D (2000.09 - 2006.06); 1870 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: F9Q1
-1.9 DI-D (2000.09 - 2006.06); 1870 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: F9Q2
MITSUBISHI SPACE STAR (DG0)
-1.9 DI-D (2001.02 - ???); 1870 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: F9Q1
-1.9 DI-D (2002.10 - ???); 1870 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: F9Q2
OPEL MOVANO Combi (J9)
-1.9 DTI (2001.10 - ???); 1870 ccm - 82 KM/60 kW; Silnik: F9Q 774
OPEL MOVANO nadwozie pełne (F9)
-1.9 DTI (2001.10 - ???); 1870 ccm - 82 KM/60 kW; Silnik: F9Q 774
OPEL VIVARO Combi (J7)
-1.9 DI (2001.08 - ???); 1870 ccm - 80 KM/60 kW; Silnik: F9Q 774
-1.9 DTI (2001.08 - ???); 1870 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: F9Q 760
OPEL VIVARO nadwozie pełne (F7)
-1.9 DI (2001.08 - ???); 1870 ccm - 80 KM/60 kW; Silnik: F9Q 762
-1.9 DTI (2001.08 - ???); 1870 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: F9Q 760
RENAULT ESPACE IV (JK0/1_)
-1.9 dCi (JK0U, JK0G) (2002.11 - ???); 1870 ccm - 120 KM/88 kW; Silnik: F9Q 680; F9Q 820; F9Q 826
-1.9 dCi (2003.04 - 2005.02); 1870 ccm - 116 KM/85 kW; Silnik: F9Q 820
RENAULT LAGUNA (B56_, 556_)
-1.9 dCi (B56W) (1999.09 - 2001.03); 1870 ccm - 107 KM/79 kW; Silnik: F9Q 718
RENAULT LAGUNA Grandtour (K56_)
-1.9 dCi (K56W) (1999.09 - 2001.03); 1870 ccm - 107 KM/79 kW; Silnik: F9Q 718
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_)
-1.9 dCi (BG0G) (2001.03 - ???); 1870 ccm - 120 KM/88 kW; Silnik: F9Q 750; F9Q 756; F9Q 670
-1.9 dCI (BG0E) (2001.06 - ???); 1870 ccm - 105 KM/77 kW; Silnik: F9Q 752
-1.9 dCi (BG0R) (2001.10 - ???); 1870 ccm - 100 KM/74 kW; Silnik: F9Q 754
-1.9 dCi (2004.03 - ???); 1870 ccm - 92 KM/68 kW; Silnik: F9Q 664
-1.9 dCi (2001.03 - ???); 1870 ccm - 107 KM/79 kW; Silnik: F9Q 718; F9Q 754
RENAULT LAGUNA II Grandtour (KG0/1_)
-1.9 dCi (KG0G) (2001.03 - ???); 1870 ccm - 120 KM/88 kW; Silnik: F9Q 750; F9Q 756; F9Q 670
-1.9 dCI (KG0E) (2001.06 - ???); 1870 ccm - 105 KM/77 kW; Silnik: F9Q 752
-1.9 dCi (KG0R) (2001.10 - ???); 1870 ccm - 100 KM/74 kW; Silnik: F9Q 754
-1.9 dCi (2004.03 - ???); 1870 ccm - 92 KM/68 kW; Silnik: F9Q 664
-1.9 dCi (2001.03 - ???); 1870 ccm - 107 KM/79 kW; Silnik: F9Q 718; F9Q 754
RENAULT MASTER II autobus (JD/ND)
-1.9 dCi 80 (2001.11 - ???); 1870 ccm - 82 KM/60 kW; Silnik: F9Q 772; F9Q 774
RENAULT MASTER II nadwozie pełne (FD)
-1.9 dCi 80 (2001.11 - ???); 1870 ccm - 82 KM/60 kW; Silnik: F9Q 772; F9Q 774
RENAULT TRAFIC II autobus (JL)
-1.9 dCI 80 (2001.03 - ???); 1870 ccm - 82 KM/60 kW; Silnik: F9Q 762
-1.9 dCI 100 (2001.03 - ???); 1870 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: F9Q 760
RENAULT TRAFIC II nadwozie pełne (FL)
-1.9 dCi 80 (2001.03 - ???); 1870 ccm - 82 KM/60 kW; Silnik: F9Q 762
-1.9 dCi 100 (2001.03 - ???); 1870 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: F9Q
RENAULT TRAFIC II platforma / podwozie (EL)
-1.9 dCi 100 (ELOC) (2001.03 - ???); 1870 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: F9Q 760
VOLVO V40 kombi (VW)
-1.9 DI (2000.07 - 2004.06); 1870 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: D 4192 T4
-1.9 DI (2000.07 - 2004.06); 1870 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: D 4192 T3
Korzyści:
- gwarancja pewności działania i zastosowania oraz satysfakcji z zakupionego u nas towaru,
- zestaw nowy i oryginalny w oryginalnym opakowaniu,
- gwarancja 2 lata,
- expresowa i dobrze zabezpieczona wysyłka ( towar na miejscu ),
- możliwy odbiór osobisty (tylko i wyłącznie po wcześniejszym zakupie na Allegro),
- faktura VAT do każdej sprzedaży,
*** UWAGA! Pasek rozrządu powinien być najwyższej jakości z uwagi na jego rolę w układzie rozrządu. Data ważności na oryginalnym opakowaniu jest gwarancją tej jakości. Również ważne jest odpowiednie składowanie i opakowanie paska, aby nie narazić go na mikropęknięcia. Awaria silnika z tytułu pęknięcia paska to wydatek nawet rzędu 10 000 zł !
|
|
Rzeczywiste zdjęcia - kliknij aby powiekszyć |
kliknij aby powiększyćGaleria zdjęć | |
| | Inne nasze wybrane produkty | | |
© 2008 |