Do sprzedania Suzuki Vitara Cabrio 1,6 8V 1991 rok z LPG
Samochód z praktycznie nowym silnikiem.
2 miesiące temu wykonano remont generalny, który obejmował:
SILNIK
-głowica została profesjonalnie splanowana, zostały poszerzone kanały
-został założony nowy blok silnika pochodzący z bardzo ładnego, niezajeżdżonego anglika
-nowe tłoki
-komplet uszczelek
-amerykańskie pierścienie
SKRZYNIA BIEGÓW:
-wymiana sprzęgła, łozysko sprzęgła KOYO
-wymieniona linka sprzęgła
Do tego wymieniono tuleję wspornika zwrotnicy, na tył założono nowe amortyzatory i wymieniono część przewodów hamulcowych na miedziane. W maju 2013 roku została wymienione chłodnica, założono nowy termostat i wymieniono rozrusznik.
Dobra, opisowo.
Samochód kupilam w kwietniu 2013 roku. Vitara sprawowała się dobrze, jedyne co bolało to rozkapana chłodnica i uszkodzony rozrusznik, które poszły do wymiany. Nie była katowana w terenie, trzymałam ją jako dodatkowe auto na cięższe zimowe miesiące. Jako, że mam szczęście mieć profesjonalnego mechanika, który robi również przebudowy pojawił się pomysł podniesienia Vitary i zrobienia z niej małego monstertrucka. Stąd w momencie kiedy poszła uszczelka pod głowicą został przeprowadzony kompletny i naprawdę profesjonalny remont silnika bez oszczędzania.
Od momentu remontu samochód ma przejechane 4000 km i sprawuje się bardzo dobrze. 100 km/h ciągnie na 2600 obrotów. Silnik cichy, pali od ręki. Ustawiona na gaz, na benzynie lekko zmula, ale dzięki temu spalanie gazu w cylku mieszanym to 9 litrów na 100 km, na dłuższych trasach schodzi do 7 litrów na 100 km.
Karoseria w stanie dobrym, trzeba pamietać ile samochód ma lat. Niewielkie wielkie ogniska rdzy przy klamkach i szybie przedniej.
Rama zdrowa, nadkola zdrowe.
Mosty suche, w stanie idealnym, regularnie kontrolowane. Nic nie szumi, nic nie huczy.
Reduktor w porządku.
Braki i wady:
-Urwana klamka tył (koszt 20 zł)
-Pompa paliwa się kończy, na paliwie samochód "skubie", ale jedzie. Jako, że eksploatowana jest głownie na gazie, a objawy wystąpiły niedawno nie zdążyłam wymienić (koszt ok 60 zł)
-Za jakieś 10000 km będą do wymiany klocki hamulcowe na przodzie (koszt ok 40 zł)
-Poprzeczka ramy na górnym wahaczu do obspawania, wdała się w tamtym miejscu korozja, poprzeczka została nadstawiona trzeba obspawać
-Do wymiany będą jeszcze 2 przewody hamulcowe, ktore są na wykończeniu. W momencie kiedy wymienialiśmy skorodowany, kapiący przewód i jego sąsiada mój sklep nie miał na stanie potrzebnych wymiarów (koszt ok 100 zł)
Samochód sprzedaje tylko i wyłącznie ze względu na to, że jak rzesze ludzi przenoszę się na stałe za granicę naszego pięknego kraju, a niestety okazało się, że koszt pierwszej rejestracji w kraju, w którym mieszkam to 800 euro. Dlatego też z bólem serca podjęłam decyzję, że Vitarę "oddam" w dobre ręce a na miejcu kupię taką samą na lokalnych rejestracjach.
Samochód nie jest "przygotowany pod sprzedaż". Wszystkie naprawy wykonywano z myślą o długiej i bezproblemowej eksploatacji.
Dlatego też, drogi potencjalny kupujący masz pełną świadomość tego co kupujesz.
Cena jaka mnie interesuje to 6000 złotych. Pasjonatów negocjacji uprzedzam, że o cenie podyskutować możemy, w granicach zdrowego rozsądku oczywiście.
Samochód po wcześniejszym umówieniu się można pooglądać na terenie Barwinka.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego pod numerem 724[zasłonięte] 515. Chętnie odpowiem na wszystkie pytanie, ale miewam problemy z zasięgiem więc proszę się nie zrażać tylko dzwonić do skutku.
Z uwagi na wpojony szacunek i niechęć do używania słów powszechnie uznawanych za niecenzuralne za oferty typu "daje 3 tysie i biere od renki" z góry uprzejmie dziękuję.