Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VISUAL COMMUNICATION: FROM THEORY TO PRACTICE

11-04-2015, 6:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 217.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5169897505
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 11-04-2015 06:16:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21563, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03730, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80845, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26300, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93861, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21563, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03730, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80845, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26300, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93861

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Visual Communication: From Theory to Practice

VISUAL COMMUNICATION: FROM THEORY TO PRACTICE

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Jonathan Baldwin, Lucienne Roberts
Language: English
Publisher: AVA Publishing
Publication Date: 12 Jun 2006
Dimensions: 22 x 1.9 x 30 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: B94AC7C094

 

 

The title incorporates contextual essays that explore how cultural theory can be applied to the real-world practice of graphic design, and are discussed by designers such as Neville Brody, Michael Bierut and Joan Farrer. This title helps students to develop sound critical judgment and informed strategies for the conception of new ideas that accurately reflect the current zeitgeist. All arts graduates study cultural theory as a part of their degree courses. This title is a companion guide to this theory; it has been edited to fit broadly into the diverse curricula of art schools and colleges around the world and is tailored for course adoptions.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 A TYPE PRIMER John Kane

 HOW TO USE IMAGES Lindsey Marshall, Lester Meachem

 LATERAL THINKING: A TEXTBOOK OF CREATIVITY Bono

 GRAPHIC DESIGN AS COMMUNICATION Malcolm Barnard

 CHANGE BY DESIGN Tim Brown

 VISUAL RESEARCH Ian Noble, Russell Bestley