Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Visual Basic 2005. Od podstaw [nowa]

19-01-2012, 15:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 88.30 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 1999152070
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 14-01-2012 01:48:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Visual Basic 2005. Od podstaw

Bryan Newsome, Thearon Willis

Dane:
  • ISBN:83-[zasłonięte]-0366-2
  • liczba stron: 864
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: Helion
  • seria: Wrox
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]006-08
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:

    Rozpocznij przygodę z programowaniem w Visual Basicu
    • Poznaj podstawy języka Visual Basic
    • Napisz aplikacje dla systemu Windows i urządzeń przenośnych
    • Stwórz usługi sieciowe i aplikacje WWW

    Visual Basic jest jednym z najpopularniejszych języków programowania, stosunkowo łatwym do opanowania i bardzo uniwersalnym. Za jego pomocą można tworzyć aplikacje dla systemu Windows, aplikacje sieciowe i programy dla urządzeń mobilnych. Integracja Visual Basica z oferowanymi przez platformę .NET klasami bazowymi otworzyła przed programistami nowe możliwości. Obecnie jest to w pełni obiektowy język programowania umożliwiający wykorzystanie ogromnego potencjału tkwiącego w nowoczesnych platformach programistycznych.

    Dzięki książce "Visual Basic 2005. Od podstaw" poznasz wszystkie zagadnienia niezbędne do tworzenia własnych aplikacji w tym języku. Dowiesz się, na czym polega programowanie obiektowe, jakie są główne elementy języka Visual Basic i jak stosować je w praktyce. Nauczysz się tworzyć okna dialogowe, menu i formularze, łączyć aplikacje z bazami danych, budować aplikacje WWW i usługi sieciowe. Poznasz wszystkie zastosowania Visual Basica.
    • Instalacja Visual Basica 2005
    • Podstawowe elementy i struktury języka
    • Tworzenie okien dialogowych i formularzy
    • Wyszukiwanie i usuwanie błędów
    • Zasady programowania obiektowego
    • Tworzenie własnych kontrolek
    • Dostęp do baz danych za pomocą ADO.NET
    • Aplikacje WWW
    • Korzystanie z plików XML

    Zostań profesjonalnym programistą Visual Basic.

    O autorach (17)

    Wprowadzenie (19)

    • Dla kogo przeznaczona jest ta książka? (19)
    • Jaki materiał obejmuje ta książka? (20)
    • Co jest potrzebne do pisania programów w języku Visual Basic 2005? (21)
    • Stosowane konwencje (21)
    • Pomoc techniczna (22)
      • Gdzie można znaleźć kod przykładów? (22)

    Rozdział 1. Wprowadzenie do języka Visual Basic 2005 (23)

    • Programowanie dla systemu Windows i dla systemu DOS (24)
    • Instalacja Visual Basic 2005 (26)
    • Środowisko programistyczne Visual Basic 2005 (29)
      • Ustawianie profilu (30)
      • Menu (30)
      • Paski narzędzi (32)
    • Tworzenie prostej aplikacji (33)
      • Okna środowiska Visual Studio 2005 (34)
      • Okno narzędzi (37)
      • Zmodyfikowana notacja węgierska (40)
      • Edytor kodu (41)
    • Używanie systemu pomocy (45)
    • Podsumowanie (46)
    • Ćwiczenie (47)
      • Ćwiczenie 1. (47)

    Rozdział 2. Platforma .NET (49)

    • Microsoft i Windows (49)
      • MSN 1.0 (50)
      • Wizja .NET (51)
      • Czy nie przypomina to Javy? (52)
      • Co dalej? (53)
    • Pisanie oprogramowania dla systemu Windows (53)
      • Klasy platformy .NET (55)
      • Wykonywanie kodu (56)
    • Wspólne środowisko uruchomieniowe (57)
      • Ładowanie i wykonywanie kodu (58)
      • Izolacja aplikacji (58)
      • Bezpieczeństwo (59)
      • Współdziałanie (59)
      • Obsługa wyjątków (60)
    • Wspólny system typów i specyfikacja wspólnego języka (60)
    • Podsumowanie (61)

    Rozdział 3. Pisanie programów (63)

    • Informacje i dane (63)
      • Algorytmy (64)
      • Czym jest język programowania? (65)
    • Zmienne (66)
      • Używanie zmiennych (66)
    • Komentarze i odstępy (69)
      • Komentarze (69)
      • Odstępy (71)
    • Typy danych (71)
      • Używanie liczb (71)
      • Używanie ciągów znaków (79)
      • Używanie dat (88)
      • Zmienne logiczne (94)
    • Przechowywanie zmiennych (95)
      • System dwójkowy (95)
      • Bity i bajty (96)
      • Reprezentowanie wartości (96)
      • Przekształcanie wartości (98)
    • Metody (100)
      • Dlaczego warto używać metod? (100)
      • Tworzenie metod (105)
      • Nazwy metod (107)
      • Zasięg (108)
    • Podsumowanie (110)
    • Ćwiczenia (111)
      • Ćwiczenie 1. (111)
      • Ćwiczenie 2. (111)

    Rozdział 4. Sterowanie przebiegiem programu (113)

    • Podejmowanie decyzji (113)
    • Instrukcja If (114)
      • Instrukcja Else (116)
      • Obsługa wielu alternatyw za pomocą instrukcji ElseIf (117)
      • Zagnieżdżone instrukcje If (118)
      • Jednowierszowe instrukcje If (118)
      • Operatory porównania (118)
      • Porównywanie ciągów znaków (128)
    • Wyrażenie Select Case (129)
      • Używanie wyrażenia Select Case (130)
      • Używanie wyrażenia Select Case bez uwzględniania wielkości liter (133)
      • Warunki z wieloma wartościami (136)
      • Wyrażenie Case Else (137)
      • Używanie różnych typów danych w wyrażeniach Select Case (138)
    • Pętle (138)
      • Pętle For ... Next (138)
      • Pętla For Each ... Next (143)
      • Pętle Do ... Loop (144)
      • Pętle zagnieżdżone (149)
      • Wczesne wychodzenie z pętli (150)
      • Pętle nieskończone (153)
    • Podsumowanie (154)
    • Ćwiczenia (154)
      • Ćwiczenie 1. (154)
      • Ćwiczenie 2. (155)

    Rozdział 5. Struktury danych (157)

    • Wprowadzenie do korzystania z tablic (157)
      • Definiowanie i używanie tablic (158)
      • Używanie pętli For Each ... Next (160)
      • Przekazywanie tablic jako parametrów (162)
      • Sortowanie tablic (164)
      • Przechodzenie w odwrotnym kierunku (165)
      • Inicjowanie tablicy (167)
    • Wyliczenia (168)
      • Używanie wyliczeń (168)
      • Określanie stanu (172)
      • Ustawianie niepoprawnych wartości (174)
    • Stałe (174)
      • Używanie stałych (175)
      • Stałe różnych typów (177)
    • Struktury (177)
      • Tworzenie struktur (177)
      • Dodawanie właściwości do struktur (180)
    • Tablice ArrayList (181)
      • Używanie klasy ArrayList (181)
      • Usuwanie elementów z listy ArrayList (185)
      • Wyświetlanie elementów tablic ArrayList (188)
    • Używanie kolekcji (188)
      • Tworzenie kolekcji CustomerCollection (190)
      • Dodawanie właściwości Item (191)
    • Wyszukiwanie elementów za pomocą kolekcji Hashtable (193)
      • Używanie kolekcji Hashtable (193)
      • Usuwanie elementów - metody Remove, RemoveAt i Clear (196)
      • Wrażliwość na wielkość znaków (199)
    • Zaawansowane techniki manipulacji tablicami (200)
      • Tablice dynamiczne (200)
      • Słowo kluczowe Preserve (202)
    • Podsumowanie (203)
    • Ćwiczenia (204)
      • Ćwiczenie 1. (204)
      • Ćwiczenie 2. (204)

    Rozdział 6. Tworzenie aplikacji dla systemu Windows (205)

    • Reagowanie na zdarzenia (206)
      • Ustawianie zdarzeń przycisku (206)
    • Tworzenie prostych aplikacji (210)
      • Tworzenie formularza (210)
      • Zliczanie liter (212)
      • Zliczanie słów (214)
      • Kod przycisku Pokaż wynik (217)
    • Bardziej złożone aplikacje (218)
      • Aplikacja do edycji tekstu (218)
      • Tworzenie paska narzędzi (219)
      • Tworzenie paska stanu (222)
      • Tworzenie pola edycji (224)
      • Usuwanie zawartości pola edycji (224)
      • Obsługa działania przycisków paska narzędzi (226)
      • Aktywne kontrolki (230)
    • Używanie wielu formularzy (231)
      • Okno z informacjami o programie (232)
    • Podsumowanie (235)
    • Ćwiczenia (236)
      • Ćwiczenie 1. (236)
      • Ćwiczenie 2. (236)

    Rozdział 7. Okna dialogowe (237)

    • Okno komunikatu (237)
      • Ikony okna komunikatu (238)
      • Przyciski okna komunikatu (238)
      • Ustawianie przycisku domyślnego (239)
      • Inne opcje (240)
      • Składnia metody Show (240)
      • Przykładowe okna komunikatu (242)
    • Kontrolki do obsługi plików (245)
      • Kontrolka OpenFileDialog (246)
      • Właściwości kontrolki OpenFileDialog (247)
      • Metody kontrolki OpenFileDialog (248)
      • Używanie kontrolki OpenFileDialog (248)
    • Kontrolka SaveFileDialog (252)
      • Właściwości kontrolki SaveFileDialog (253)
      • Metody kontrolki SaveFileDialog (254)
      • Używanie kontrolki SaveFileDialog (254)
    • Kontrolka FontDialog (258)
      • Właściwości kontrolki FontDialog (258)
      • Metody kontrolki FontDialog (258)
      • Używanie kontrolki FontDialog (259)
    • Kontrolka ColorDialog (261)
      • Właściwości kontrolki ColorDialog (262)
      • Używanie kontrolki ColorDialog (263)
    • Kontrolka PrintDialog (265)
      • Właściwości kontrolki PrintDialog (265)
      • Używanie kontrolki PrintDialog (266)
      • Klasa PrintDocument (266)
      • Drukowanie dokumentu (266)
    • Kontrolka FolderBrowserDialog (273)
      • Właściwości kontrolki FolderBrowserDialog (273)
      • Używanie kontrolki FolderBrowserDialog (274)
    • Podsumowanie (277)
    • Ćwiczenia (278)
      • Ćwiczenie 1. (278)
      • Ćwiczenie 2. (278)

    Rozdział 8. Tworzenie menu (279)

    • Właściwości menu (279)
      • Rysunki (280)
      • Klawisze dostępu (280)
      • Klawisze skrótu (280)
      • Znacznik wyboru (280)
      • Okno właściwości (280)
    • Tworzenie menu (282)
      • Projektowanie menu (282)
      • Dodawanie pasków narzędzi i kontrolek (285)
      • Kod obsługujący menu (286)
      • Dodawanie kodu obsługującego menu Widok oraz paski narzędzi (292)
      • Testowanie kodu (293)
    • Menu kontekstowe (295)
      • Tworzenie menu kontekstowego (296)
      • Włączanie i wyłączanie opcji menu oraz przycisków paska narzędzi (299)
    • Podsumowanie (303)
    • Ćwiczenie (304)
      • Ćwiczenie 1. (304)

    Rozdział 9. Debugowanie i obsługa błędów (305)

    • Główne rodzaje błędów (306)
      • Błędy składni (306)
      • Błędy wykonania (309)
      • Błędy logiczne (309)
    • Debugowanie (311)
      • Tworzenie przykładowego programu (311)
      • Ustawianie punktów przerwania (327)
      • Debugowanie za pomocą okna Watch (334)
      • Używanie okna Locals (337)
    • Obsługa błędów (338)
      • Używanie ustrukturalizowanej obsługi błędów (340)
    • Podsumowanie (341)
    • Ćwiczenia (342)
      • Ćwiczenie 1. (342)
      • Ćwiczenie 2. (342)

    Rozdział 10. Tworzenie obiektów (343)

    • Wprowadzenie do podejścia obiektowego (343)
      • Hermetyzacja (345)
      • Metody i właściwości (345)
      • Zdarzenia (346)
      • Widoczność (346)
      • Czym jest klasa? (347)
    • Tworzenie klas (348)
    • Powtórne wykorzystanie kodu (349)
    • Projektowanie klasy (350)
      • Stan (351)
      • Działanie (351)
      • Zapisywanie stanu (352)
      • Prawdziwe właściwości (355)
      • Właściwości do odczytu i zapisu (358)
      • Metoda IsMoving (361)
    • Konstruktory (363)
      • Tworzenie konstruktora (363)
    • Dziedziczenie (365)
      • Dodawanie nowych metod i właściwości (367)
      • Dodawanie metody GetPowerToWeightRatio (369)
      • Zmiana ustawień domyślnych (370)
      • Polimorfizm - trudne słowo, łatwe pojęcie (373)
      • Przesłanianie innych metod (374)
      • Dziedziczenie po klasie Object (376)
    • Obiekty i struktury (376)
    • Klasy platformy .NET (377)
      • Przestrzenie nazw (377)
      • Instrukcja Imports (379)
      • Tworzenie własnych przestrzeni nazw (380)
      • Dziedziczenie na platformie .NET (382)
    • Podsumowanie (383)
    • Ćwiczenia (383)
      • Ćwiczenie 1. (383)
      • Ćwiczenie 2. (383)

    Rozdział 11. Zaawansowane techniki programowania obiektowego (385)

    • Tworzenie przeglądarki ulubionych stron internetowych (385)
      • Skróty internetowe i adresy ulubionych stron (386)
      • Używanie klas (388)
      • Przeglądanie skrótów do ulubionych stron (394)
      • Otwieranie stron (401)
    • Alternatywna przeglądarka ulubionych (403)
      • Dostęp do ulubionych stron za pomocą zasobnika (404)
      • Wyświetlanie listy ulubionych stron (407)
    • Używanie współdzielonych właściwości i metod (410)
      • Używanie procedur współdzielonych (411)
      • Używanie metod współdzielonych (415)
    • Programowanie obiektowe i zarządzanie pamięcią (417)
      • Przywracanie pamięci (418)
      • Zwalnianie zasobów (419)
      • Defragmentacja i kompaktowanie (420)
    • Podsumowanie (420)
    • Ćwiczenie (422)
      • Ćwiczenie 1. (422)

    Rozdział 12. Tworzenie bibliotek klas (423)

    • Biblioteki klas (424)
      • Tworzenie biblioteki klas (424)
      • Tworzenie biblioteki klas dla projektu Favorites Viewer (426)
      • Aplikacje wielowarstwowe (429)
    • Używanie silnych nazw (430)
      • Podpisywanie podzespołów (431)
      • Wersje podzespołu (433)
    • Rejestrowanie podzespołów (434)
      • Narzędzie Gacutil (434)
      • Dlaczego utworzonego podzespołu nie widać w oknie dialogowym References? (435)
    • Projektowanie bibliotek klas (435)
    • Używanie gotowych bibliotek klas (438)
      • Używanie pliku InternetFavorites.dll (438)
    • Podglądanie klas za pomocą przeglądarki obiektów (439)
    • Podsumowanie (440)
    • Ćwiczenie (440)
      • Ćwiczenie 1. (440)

    Rozdział 13. Tworzenie własnych kontrolek (441)

    • Kontrolki formularzy Windows (442)
      • Tworzenie i testowanie kontrolek użytkownika (442)
    • Udostępnianie właściwości kontrolek użytkownika (446)
      • Dodawanie właściwości (446)
      • Udostępnianie metod kontrolki użytkownika (448)
      • Udostępnianie zdarzeń kontrolki użytkownika (449)
    • Etap projektowania a czas wykonywania programu (453)
    • Tworzenie biblioteki formularzy (456)
      • Tworzenie biblioteki z formularzem logowania (456)
      • Testowanie biblioteki FormsLibrary (463)
      • Podłączanie zdarzeń (465)
    • Podsumowanie (468)
    • Ćwiczenie (469)
      • Ćwiczenie 1. (469)

    Rozdział 14. Programowanie grafiki (471)

    • Tworzenie prostego programu Paint (471)
      • Tworzenie projektu z kontrolkami użytkownika (472)
      • Jak działają programy graficzne? (472)
      • Klasa GraphicsItem (474)
      • Ekran i współrzędne klienckie (477)
      • Oczekiwanie na działanie myszy i rysowanie obiektów GraphicsCircle (477)
      • Wywoływanie metody Invalidate (483)
      • Optymalizacja rysowania (484)
      • Wybór kolorów (485)
      • Reagowanie na kliknięcia (491)
    • Obsługa dwóch kolorów (494)
      • Informowanie o wybranych przyciskach (496)
      • Używanie złożonych kolorów (502)
      • Używanie różnych narzędzi (506)
      • Implementacja rysowania pustych kół (506)
    • Rysunki (511)
      • Wyświetlanie rysunków (512)
      • Skalowanie rysunków (513)
      • Zachowywanie proporcji (516)
    • Inne metody klasy Graphics (518)
    • Podsumowanie (519)

    Rozdział 15. Dostęp do baz danych (521)

    • Czym są bazy danych? (522)
      • Obiekty bazodanowe Microsoft Access (522)
      • Tabele (522)
      • Kwerendy (522)
    • Instrukcja SELECT języka SQL (523)
    • Kwerendy w bazie danych Access (525)
      • Tworzenie kwerendy (525)
    • Komponenty dostępu do danych (529)
      • DataSet (529)
      • DataGridView (530)
      • BindingSource (530)
      • BindingNavigator (530)
      • TableAdapter (531)
    • Wiązanie danych (531)
    • Podsumowanie (538)
    • Ćwiczenia (538)
      • Ćwiczenie 1. (538)
      • Ćwiczenie 2. (538)

    Rozdział 16. Programowanie baz danych przy użyciu SQL Server i ADO.NET (539)

    • ADO.NET (540)
      • Przestrzenie nazw ADO.NET (540)
      • Klasa SqlConnection (541)
      • Klasa SqlCommand (543)
      • Klasa SqlDataAdapter (546)
      • Klasa DataSet (550)
      • Klasa DataView (551)
    • Klasy ADO.NET w praktyce (554)
      • Przykład zastosowania obiektu DataSet (554)
    • Wiązanie danych (563)
      • Obiekty BindingContext i CurrencyManager (563)
      • Wiązanie kontrolek (564)
    • Podsumowanie (594)
    • Ćwiczenia (595)
      • Ćwiczenie 1. (595)
      • Ćwiczenie 2. (595)

    Rozdział 17. Formularze WWW (597)

    • Architektura typu uproszczony klient (598)
    • Formularze WWW a formularze Windows (599)
      • Zalety formularzy Windows (599)
      • Zalety formularzy WWW (600)
    • Aplikacje sieciowe - podstawowe elementy (601)
      • Serwery WWW (601)
      • Przeglądarki (601)
      • Hipertekstowy język znaczników (601)
      • Języki VBScript i JavaScript (602)
      • Kaskadowe arkusze stylów (CSS) (602)
    • Technologia Active Server Pages (602)
      • Zalety (603)
      • Specjalne pliki witryn internetowych (603)
      • Tworzenie aplikacji (604)
      • Kontrolki - okno narzędzi (604)
    • Tworzenie aplikacji sieciowych (605)
      • Tworzenie formularzy WWW oraz przetwarzanie po stronie klienta i po stronie serwera (605)
      • Przekazywanie danych i sprawdzanie ich poprawności (610)
      • Projektowanie wyglądu i stylu witryny (615)
      • Używanie kontrolki GridView do tworzenia formularzy WWW sterowanych danymi (625)
      • Określanie lokalizacji witryn internetowych przy użyciu środowiska Visual Studio 2005 (631)
    • Podsumowanie (632)
    • Ćwiczenie (634)
      • Ćwiczenie 1. (634)

    Rozdział 18. Uwierzytelnianie przy użyciu formularzy (635)

    • Uwierzytelnianie na witrynach internetowych (635)
      • Uwierzytelnianie systemu Windows (636)
      • Uwierzytelnianie przy użyciu formularzy (636)
      • Narzędzie do zarządzania witryną internetową (WAT) (636)
      • Kontrolki służące do logowania (645)
    • Podsumowanie (658)
    • Ćwiczenia (658)
      • Ćwiczenie 1. (658)
      • Ćwiczenie 2. (659)

    Rozdział 19. Visual Basic 2005 i XML (661)

    • Wprowadzenie do XML (661)
      • Jak wygląda język XML? (663)
      • XML dla początkujących (665)
    • Książka adresowa (665)
      • Tworzenie projektu (665)
      • Klasa SerializableData (666)
      • Wczytywanie plików XML (672)
      • Modyfikowanie danych (675)
      • Wysyłanie poczty elektronicznej (676)
      • Tworzenie listy adresów (677)
      • Pomijanie wybranych składowych (682)
      • Wczytywanie danych adresowych (684)
      • Dodawanie nowych wpisów (685)
      • Poruszanie się po danych (687)
      • Usuwanie adresów (688)
    • Integracja z książką adresową (691)
      • Zasady integracji (691)
      • Wczytywanie książki adresowej w innej aplikacji (693)
    • Podsumowanie (698)
    • Ćwiczenia (698)
      • Ćwiczenie 1. (698)
      • Ćwiczenie 2. (699)

    Rozdział 20. Usługi WWW i technologia Remoting (701)

    • Czym są usługi WWW? (701)
      • Jak działają usługi WWW? (702)
      • SOAP (703)
    • Tworzenie usług WWW (704)
      • Przykładowa usługa WWW (705)
      • Dodawanie nowych metod (708)
    • Serwer rysunków (710)
      • Tworzenie projektu (710)
      • Zwracanie tablic (712)
      • Zwracanie złożonych informacji (716)
    • Klient usługi PictureService (720)
      • Język WSDL (721)
      • Tworzenie aplikacji klienckiej (721)
      • Dodawanie referencji sieciowych (722)
      • Wyświetlanie listy katalogów (724)
      • Wyświetlanie listy plików i wybór rysunków (727)
    • Technologia Remoting (731)
    • Podsumowanie (738)
    • Ćwiczenia (739)
      • Ćwiczenie 1. (739)
      • Ćwiczenie 2. (739)

    Rozdział 21. Wdrażanie aplikacji (741)

    • Czym jest wdrażanie? (742)
      • Wdrażanie typu ClickOnce (742)
      • Wdrażanie typu XCOPY (747)
    • Tworzenie aplikacji instalacyjnych przy użyciu Visual Studio 2005 (748)
      • Tworzenie programu instalacyjnego (748)
    • Edytor interfejsu użytkownika (752)
    • Wdrażanie innych rozwiązań (755)
      • Podzespoły prywatne (755)
      • Podzespoły współdzielone (756)
      • Wdrażanie aplikacji dla komputerów stacjonarnych (757)
      • Wdrażanie aplikacji sieciowych (757)
      • Wdrażanie usług WWW (757)
      • Przydatne narzędzia (757)
    • Podsumowanie (758)
    • Ćwiczenia (759)
      • Ćwiczenie 1. (759)
      • Ćwiczenie 2. (759)

    Rozdział 22. Tworzenie aplikacji dla urządzeń przenośnych (761)

    • Środowisko (761)
      • Wspólne środowisko uruchomieniowe (762)
      • Program ActiveSync (762)
      • Wspólne typy platformy .NET Compact (763)
      • Klasy platformy Compact (764)
    • Tworzenie gry dla systemu Pocket PC (766)
    • Podsumowanie (778)
    • Ćwiczenie (779)
      • Ćwiczenie 1. (779)

    Dodatek A Co dalej? (781)

    • Zasoby internetowe (782)
      • P2P.Wrox.com (782)
      • Zasoby Microsoftu (782)
      • Inne zasoby (783)
    • Zasoby dostępne bez połączenia (książki) (784)
      • Professional VB .NET, 2nd Edition (784)
      • ASP.NET 2.0 Beta Preview (784)

    Dodatek B Schemat MSF (787)

    • Cykl tworzenia oprogramowania (788)
    • Schemat MSF (788)
      • Tworzenie wizji (789)
      • Etap planowania (790)
      • Etap pisania kodu (791)
      • Etap testowania (791)
      • Etap wdrażania (792)
    • Zarządzanie kosztami i korzyściami (792)
    • Określanie kryteriów sukcesu projektu przy użyciu schematu MSF (794)
    • Podsumowanie (794)

    Dodatek C Wprowadzenie do zabezpieczeń (795)

    • Zabezpieczenia oparte na uprawnieniach kodu (CAS) (796)
      • Uprawnienia (797)
      • Zasady zabezpieczeń (798)
      • Dowód (798)
    • Warstwa SSL (798)
    • Szukanie informacji (799)
    • Podsumowanie (800)

    Dodatek D Rozwiązania (801)

    Skorowidz (827)

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.