|
| Dlaczego AutoID? | | | Warunki gwarancji | | | Gwarancji udziela firma AutoID Polska S.A. lub producent. Okres gwarancji może być różny, lecz nie krótszy niż 12 miesięcy. Datą, od której obowiązuje gwarancja, jest data wystawienia faktury lub paragonu. Ujawnione w okresie gwarancji usterki będą usunięte bezpłatnie przez gwaranta. | | | | Warunki dostawy | | | Towary zamówione do godziny 13:00 dostarczane są firmą kurierską UPS zwykle następnego dnia roboczego. Płatność przelewem lub za pobraniem Koszt przesyłki - 24,40
Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy (po wcześniejszym uzgodnieniu) | | | | Warunki płatności | | | Konto bankowe AutoID Polska S.A. BPH SA Kraków ul. Kalwaryjska 69 35 1060 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0760000 [zasłonięte] 012918 | | | | | | | | | | | VIRDI 4000 - rejestracja czasu pracy na podstawie linii papilarnych i hasła Informacje ogólne
- wpisywanie nowych użytkowników za pomocą klawiatury lub poprzez import z innego programu (zewnętrznej bazy danych),
- wprowadzanie kart i/lub wzorców biometrycznych do systemu,
- przeglądanie kart i/lub wzorców biometrycznych,
- blokowanie ważności karty (np. w wyniku zagubienia) lub wzorców biometrycznych (np. z powodu odejścia z pracy),
- wyszukanie użytkownika poprzez imię, nazwisko, PESEL, datę urodzenia, zdjęcie i zajmowane stanowisko,
- przeglądanie i modyfikowanie danych użytkowników,
- definiowanie i modyfikowanie uprawnień użytkowników (każdemu użytkownikowi można przypisać różne uprawnienia dla różnych czytników),
- przeglądanie i drukowanie wszystkich zarejestrowanych w systemie zdarzeń, opisanych szczegółowo (nazwisko i imię użytkownika, numer karty lub kod wzorca biometrycznego, data i czas zdarzenia, numer czytnika, tryb pracy czytnika (wejście, wyjście, wyjście służbowe itp.).
Konfiguracja
Element | VIRDI 4000 | CPU | 32 Bit RISC CPU | Pojemność wzorców | Standardowo (32M): 60,000 | pojemność zdażeń | 250000 | Wielkość wzorca | 400 bytes na wzorzec | Ekran LCD | 128 × 64 graficzny wyświetlacz LCD | Porty komunikacyjne | TCP/IP, 2 RS-232C, 1 Wiegand, 1 RS-485 | Interfejs domofonu | Tak | Sterowanie zamkiem | 2 porty controlne mechanizmu zamka lub 1 port controli EM/Strike/Deadbolt lock | Zasilanie i pobór prądu | Max DC 12V ~ 24V / 450mA | Środowisko pracy | -20 ~ 50 °C /wilg. do 90% RH (bez kondensacji) | Typ sensora | Optyczny | Wymiary sensora | 13 × 15 mm | Rozdzielczość | 500 dpi | Czas weryfikacji (1:1) | < 0.5 s | Czas identyfikacji (1:N) | < 1 s | Współczynniki FRR / FAR | 0.1% / 0.0001% | Zastosowanie | Kontrola dostępu, Rejestracja Czasu Pracy | Wymiary | 181mm(W)x109mm(H)x47mm(D) |
Opis
1. Wieloczynnikowe uwierzytelnianie - system daje możliwość wykorzystania różnych czynników uwierzytelniających (hasło, posiadanie, biometria), które mogą być wykorzystane pojedynczo lub w połączeniu.
2. Detekcja żywotności charakterystyki biometrycznej - system uniemożliwia uwierzytelnianie za pomocą sztucznych replik odcisków palca, np. wykonanych z gumy, sylikonu, itp.
3. Praca z różnymi bazami danych - system daje możliwość wykorzystania różnych systemów zarządzania bazami danych, umożliwiając wykorzystanie systemu w małych oraz dużych środowiskach.
4. Auto wykrywanie użytkownika - system wzbudza urządzenia w momencie gdy zbliża się do niego użytkownik, co pozwala to na zmniejszenie zużycia energii.
5. Automatyczna identyfikacja użytkownika - System przeprowadza identyfikację użytkownika bez dodatkowych akcji wykonywanych przez użytkownika.
6. Komunikacja z wykorzystaniem protokołu TCP/IP - elementy systemu komunikują się poprzez TCP/IP co ułatwia integrację rozwiązania z istniejącą infrastrukturą informatyczną.
7. Sensor biometryczny o rozdzielczości nie niższej niż 500 DPI - system pozwala na akwizycję obrazu linii papilarnych o wysokiej jakości, co wpływa na dobre parametry FAR/FRR/FTE
8. Współpraca z różnymi rodzajami kart zbliżeniowych - system daje możliwość w zależności od zastosowanego modelu terminala na współpracę z co najmniej trzema rodzajami kart zbliżeniowych,
9. Wbudowany interfejs Wiegand - system umożliwia integrację z istniejącymi rozwiązaniami, np. w postaci innych czytników kart zbliżeniowych
10. Terminal może pracować autonomicznie lub w połączeniu z serwerem - w przypadku awarii serwera system nadal funkcjonuje umożliwiając identyfikację lub weryfikację użytkowników.
11. Wymiana danych z terminalem według ustawionych interwałów czasowych - system daje możliwość ustawienia harmonogramu wymiany danych o użytkownikach pomiędzy terminalem a serwerem.
12. Praca w trybie weryfikacji i identyfikacji - system umożliwia uwierzytelnienie użytkownika na podstawie identyfikatora użytkownika oraz biometrii jak również z wykorzystaniem wyłącznie biometrii.
13. Możliwość rejestracji nowych użytkowników z poziomu serwera lub terminala - system daje możliwość zarejestrowania użytkownik a z poziomu terminala (np. w przypadku awarii serwera), a następnie przeniesienia go do bazy na serwerze. W przypadku rejestracji nadzorowanej z poziomu serwera istnieje możliwość przesłania zarejestrowanych wzorców, numerów kart zbliżeniowych do terminali.
14. Bieżące monitorowanie systemu - operator systemu ma możliwość ciągłego podglądu zdarzeń w systemie: rejestracji użytkowników, działań administracyjnych oraz stanów połączeń między elementami systemu.
15. Eksport danych do plików o formacie: MDB, XLS, CSV - system ma zaimplementowane mechanizmy eksportu do plików o w/w formatach, co daje możliwość integracji z aplikacjami (np. kadrowo-płacowymi).
16. Zarządzanie terminalami z poziomu serwera oznaczają m. in.:
- dodawanie użytkowników,
- usuwanie użytkowników,
- przypisywanie użytkowników do wybranych: grup, terminali, stref czasowych i in.
17. Możliwość zaprogramowania przedziału czasowego, w którym użytkownik jest uprawniony do korzystania z terminala (dla każdego użytkownika z osobna).
18. Możliwość ustawienia harmonogramu pracy systemu - Programowanie stanu terminala (otwarty, zamknięty) dla dni roboczych i świątecznych.
19. Rejestracja gości-system umożliwia wprowadzenie użytkownika- Gość (użytkownik ten ma dostęp czasowy i jest możliwe zapisanie go na stałe jako rezydenta i wielokrotne używanie w przyszłości)
20. Filtrowanie dziennika zdarzeń - system daje możliwość filtrowania dzienników zdarzeń według różnych kryteriów, z rozróżnieniem pozytywnych jak i negatywnych zdarzeń.
Kryteria filtrowania:
- wg grup
- wg terminala
- wg użytkownika
- wg rodzaju zdarzenia
- wg odwiedzających
21. Możliwość podglądu spóźnień - założenie przedziału czasowego obecności pozwala na podgląd spóźnień osób w danym dniu.
| | | | |
| | | | Kontakt | | | AutoID Polska S.A. ul. Wł. Żeleńskiego 103 31-353 Kraków
tel: +48 12 260 16 50 fax: +48 12 656 04 43 email: [zasłonięte]@autoid.pl Obsługa Klienta Zadzwoń do nas Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy KRS Numer KRS 000[zasłonięte]0144 NIP[zasłonięte]679-25-301 Kapitał zakładowy 50 000 PLN | |
| Nasza oferta | | | - biometria
- ocr
- oprogramowanie
- nawigacja satelitarna
- skanery
- kody kreskowe
- etykiety
| | | | | |